Oikeusturvavakuutus ei koske perheoikeudellisia asioita. Eli huomenna soittoa oikeusaputoimistoon.
Voi apua, kauheet mustelmat Jaksamisia.
Ei niihin mustelmiin satu
Ja on mulla semmoset kipumömmöt, että kivut haihtuu ja pöntössä suhisee
Oikeusturvavakuutus ei koske perheoikeudellisia asioita. Eli huomenna soittoa oikeusaputoimistoon.
Voi apua, kauheet mustelmat Jaksamisia.
Ja lähtevätkin kyllä ajan kanssaNou hätä, mustelmat on vain kaunistuksia tässä kropassa
Kyl mä mielummin oisin sairaalassa, kun kotiuduin sinne jo ja siellä sais valmiin aamupalankin ja ruoat, sekä tökittäisiin puukolla ja neuloillaJa lähtevätkin kyllä ajan kanssa
Kiva kun pääsit kotiin
Arvet kertovat elämästä. Onhan joillain naisillakin esim raskausarpia.Mikäs leffa se oli mis sanottiin, et tytöt tykkää arvista?
Et ikäänkuin jotain positiivista, koska kyllähän tota kelpaa esitellä.
Tottahan tuokin on että kaikki tulee valmiinaKyl mä mielummin oisin sairaalassa, kun kotiuduin sinne jo ja siellä sais valmiin aamupalankin ja ruoat, sekä tökittäisiin puukolla ja neuloilla
Et luovuta, nyt viet homman kotiin asti nainen.Vanhemmuuden raskas vittusaatana. Jos olisin viis vuotta sitten tiennyt miten paljon huolta lapsesta ja siihen liittyvistä asioista saa osakseen, olisin harkinnu asiaa kahdesti. Ja varsinkin sitä, kenen kanssa lapsen menee hankkimaan.
Olin tänään ämpärin kanssa jutulla. Vaikuttais siltä, että on tajunnut olevansa alakynnessä eikä aio viedä juttua eteenpäin. Jonkunlainen kompromissiksi kutsuttava ehdotus sillä oli tarjota, mutta se asettaa taas mut semmoiseen asemaan, jossa mun täytyy joustaa, ja mun vinkkelistä katsottuna uskoisin ämpärilässä ajateltavan, että "kiusa se on pienikin kiusa."
Ja nyt täytyy taas miettiä lapsen parasta ihan uudenlaisesta vinkkelistä. Mää luovutan kohta, ihan liikaa vastuuta
Tottahan tuokin on että kaikki tulee valmiina
Onko sellainen vointi että "pärjäät" /jaksat kotona?
ompa ryökäleet murjoneet Majuria oikein urakalla
Voitko muuttaa tohon naapuriin, niin mä voin tulla kokkailemaan ja siivoamaan sulle? Päivisin mulla on hyvää aikaa, kun illat vaan koulussa. Voisin vaikka paheksuakin seurana, saat valita paheksunnan kohteen.Enköhän mä pärjää kotonakin, mömmöillä saa kivut pois ja happirikastin puhisee nurkassa
Hee, koitahan pysyä kuosissa, kohta kisataan kymppitonnistaIltoo, kotiuduin par tuntii sit sairaalasta ambulanssikyydillä.
Voitko muuttaa tohon naapuriin, niin mä voin tulla kokkailemaan ja siivoamaan sulle? Päivisin mulla on hyvää aikaa, kun illat vaan koulussa. Voisin vaikka paheksuakin seurana, saat valita paheksunnan kohteen.
No se on ihan sama enää mitä mä tässä tilanteessa sanon tai ehdotan, niin se on jostain pois ja mää oon joko pissapää tai annan periks ja kärsin sitten ite.Et luovuta, nyt viet homman kotiin asti nainen.
+ ne hottikset mitä siellä pyöriiKyl mä mielummin oisin sairaalassa, kun kotiuduin sinne jo ja siellä sais valmiin aamupalankin ja ruoat, sekä tökittäisiin puukolla ja neuloilla
Nii, neljä viikkoo mä heitä sain taas silmäillä+ ne hottikset mitä siellä pyörii
on siinä ollu silmäkarkkia kun ympärillä pyörii toinen toistaan pyöreempää peppua ja tissiäNii, neljä viikkoo mä heitä sain taas silmäillä
Anna haukkua, mitä muutakaan voi odottaa.No se on ihan sama enää mitä mä tässä tilanteessa sanon tai ehdotan, niin se on jostain pois ja mää oon joko pissapää tai annan periks ja kärsin sitten ite.
oo ny kusipää ja anna periksi joskus aikain päästä jos asiat soljuu kivastiNo se on ihan sama enää mitä mä tässä tilanteessa sanon tai ehdotan, niin se on jostain pois ja mää oon joko pissapää tai annan periks ja kärsin sitten ite.
Eikös se meininki ollu, että aikovat sinusta eläkeläisen?
Eikös se meininki ollu, että aikovat sinusta eläkeläisen?
Kyllä mä siinä tilanteessa tommoisen tarjouksen saatuani alkaisin kiireen vilkkaa kattelemaan kortteeria savannilta päin.
AhaMusta tuli virallisesti eläkeläinen n. viikko sitten, niin lukee päätöksissä jotka oli tulleet postilaatikosta