ootko ollu valvomassa sitä k18 ryhmää vai jossain muussa pahuudessa?No okei, okei.
ootko ollu valvomassa sitä k18 ryhmää vai jossain muussa pahuudessa?No okei, okei.
Töissä olin, enkä edes tuhmasti tai mitään. Ylikiltisti painoin ylitöitäkin, että saa edes jotain hommia tehtyä.ootko ollu valvomassa sitä k18 ryhmää vai jossain muussa pahuudessa?
nythän se pitää tehä ylppää kun saa vielä vanhat rosentitTöissä olin, enkä edes tuhmasti tai mitään. Ylikiltisti painoin ylitöitäkin, että saa edes jotain hommia tehtyä.
Tervetuloa tykättyjen klubiin.wuhuu... sain I love it -awardin
Mie luin et vanhat dosetit..mietin et miksikhän niiden takia pitäs olla ylitöissä.nythän se pitää tehä ylppää kun saa vielä vanhat rosentit
mitä oot tykänny uudesta duunista?
Kiistän kaiken, olin vaan muualla internetsissähuhuu
pois sieltä är ällästä ja takas tänne ja sassiin
ei oo luvallista olla eksklusiivisesti muualla interwebistäKiistän kaiken, olin vaan muualla internetsissä
No oli se mutku unohuin sinne eri lehdelleei oo luvallista olla eksklusiivisesti muualla interwebistä
ketju on oltava auki yhdellä välilehdellä aina kun on netissä
Mitäs tehtäis et saatais meteliä aikaiseksi? Pistetäänkö humpaksi?Iltaa! Täällä on hiljaista ja rauhallista.
Humppa :-xMitäs tehtäis et saatais meteliä aikaiseksi? Pistetäänkö humpaksi?
Majuri oot kuitenkin jo paremmassa kunnossa, kun kotia päästivät?Iltoo, kotiuduin par tuntii sit sairaalasta ambulanssikyydillä.
Niin kait, puukosta sain jne...Majuri oot kuitenkin jo paremmassa kunnossa, kun kotia päästivät?
Nou hätä, mustelmat on vain kaunistuksia tässä kropassaKivat mustelmat
Ei niillä rosenteilla mitään tee:nythän se pitää tehä ylppää kun saa vielä vanhat rosentit
Mikäs leffa se oli mis sanottiin, et tytöt tykkää arvista?Niin kait, puukosta sain jne...
Ottivat keuhkosta koepaloja tutkittavaks ja tulokset tulevat joskus.
Ilman lisähappeekaan en enää pärjää
Kyl Jallussa on paremmat rosentit kuin keskikaljassa.Ei niillä rosenteilla mitään tee:
Voi apua, kauheet mustelmat Jaksamisia.Niin kait, puukosta sain jne...
Ottivat keuhkosta koepaloja tutkittavaks ja tulokset tulevat joskus.
Ilman lisähappeekaan en enää pärjää
En tiiä leffasta, mut isompiakin arpia saattaapi olla tulossaMikäs leffa se oli mis sanottiin, et tytöt tykkää arvista?
Et ikäänkuin jotain positiivista, koska kyllähän tota kelpaa esitellä.
Ihan oon tykännyt. Samaa hommaa kun viimeksikin, eri paikassa vaan. Pitäis vaan kaikenlaisia muutoksia tehdä, eikä päivässä vaan oo tarpeeksi tunteja sitä varten.nythän se pitää tehä ylppää kun saa vielä vanhat rosentit