Mua huimaa mainitsemiesi lisäksi ja syynä on juuri alhainen verenpaine.Ei ole.
Mua huimaa mainitsemiesi lisäksi ja syynä on juuri alhainen verenpaine.Ei ole.
Ok, pitää kysyä työterveyslääkäriltä sitten kun on terveystarkastus.Mua huimaa mainitsemiesi lisäksi ja syynä on juuri alhainen verenpaine.
Ei kannata opiskella jos olet nainen. Lue tuolta lisää:Iltahommelit hoidettu. Lisäksi työt saattaa loppua vuodenvaihteessa. Laitoin anomuksen lähihoitajakoulutukseen ihan varmuuden varalle.
Pitääkö muuten työnantajalle kertoa, jos opiskelee iltaisin omalla ajalla En ole tästä töissä puhunut, kun tilanne on niin epäselvä.
Vitsit, kun olis kristallipallo ja tietäisi ensi vuoden tapahtumat, huokaus. On tässä yhdellä ihmisellä mietittävää.
työnantajalle ei kuulu v*ttuakaan että mitä sää teet vapaa-ajallaIltahommelit hoidettu. Lisäksi työt saattaa loppua vuodenvaihteessa. Laitoin anomuksen lähihoitajakoulutukseen ihan varmuuden varalle.
Pitääkö muuten työnantajalle kertoa, jos opiskelee iltaisin omalla ajalla En ole tästä töissä puhunut, kun tilanne on niin epäselvä.
Vitsit, kun olis kristallipallo ja tietäisi ensi vuoden tapahtumat, huokaus. On tässä yhdellä ihmisellä mietittävää.
Ok, eli voin opiskella rauhassa kunhan hoidan päivätyöni hyvin. Kiitos. Tuskin ne mua valitsee, mutta aina voi kokeilla. Vaihtoehtojen pohtiminen on ihan virkistävää.työnantajalle ei kuulu v*ttuakaan että mitä sää teet vapaa-ajalla
kunhan hoitaa asialliset hommat niin muuten passaa olla kun ellun kanat
eläpä mittään, munkin kaveri pääs aikuisiällä lähärikouluunOk, eli voin opiskella rauhassa kunhan hoidan päivätyöni hyvin. Kiitos. Tuskin ne mua valitsee, mutta aina voi kokeilla. Vaihtoehtojen pohtiminen on ihan virkistävää.
Ihan turhaa se opiskelu.Ok, eli voin opiskella rauhassa kunhan hoidan päivätyöni hyvin. Kiitos. Tuskin ne mua valitsee, mutta aina voi kokeilla. Vaihtoehtojen pohtiminen on ihan virkistävää.
Sarjan idea on osoittaa, että ei kannata opiskella, jos on nainen.Mikä sarja tää Hottikset on? Onko nää jotenkin julkkiksia vai mikä tän sarjan idea on? Ei snaijaa.
Nelosella alkaa tänään tiistaina kello 20 tosi-tv-sarja Hottikset.Mikä sarja tää Hottikset on? Onko nää jotenkin julkkiksia vai mikä tän sarjan idea on? Ei snaijaa.
Huh! Mää jo ajattelinkin, että et sä vaan oo voinut kirjoittaa noin väärinLuin yökastelusta terveystalon sivuilta ja siellä sanottiin, että voi lisätä virtsalla käymiskertoja. Jäin pohtimaan, et miten se virtsa niihin käymiskertoihin auttaa
Katsoin. Ohjelman nimi pitäs olla DorkiksetMikä sarja tää Hottikset on? Onko nää jotenkin julkkiksia vai mikä tän sarjan idea on? Ei snaijaa.
Häpeäisin syvästi, jos tekisin tommosen virheenHuh! Mää jo ajattelinkin, että et sä vaan oo voinut kirjoittaa noin väärin
en jaksa uskoo että pitsi kattoo moista soopaaKatsoin. Ohjelman nimi pitäs olla Dorkikset
Katsoin kun tyttäret katsoi, whatsapp lauloi koko ohjelman ajan. Perheen miesväki ylenkatsoi, ehkä jopa halveksi meitä. Kehottivat tekemään oman Hottis-ryhmän ettei saastuteta family-ryhmääen jaksa uskoo että pitsi kattoo moista soopaa
oot epäonnistunu tyärten kasvatuksessaKatsoin kun tyttäret katsoi, whatsapp lauloi koko ohjelman ajan. Perheen miesväki ylenkatsoi, ehkä jopa halveksi meitä. Kehottivat tekemään oman Hottis-ryhmän ettei saastuteta family-ryhmää
okkeEipä täällä nyt mitään kummempaa sitten taaskaan ollut. Mä lähen nukkuu pikkuhiljaa ja palailen tossa loppuviikolla puhkinussittuna joskus.
Hups. Työnantajalle sinun omaehtoinen opiskelusi ei kuulu.Ok, eli voin opiskella rauhassa kunhan hoidan päivätyöni hyvin. Kiitos. Tuskin ne mua valitsee, mutta aina voi kokeilla. Vaihtoehtojen pohtiminen on ihan virkistävää.