Boobabe
Joo, kolusin kahvihuoneen kaapin enkä löytänyt mitään makeaa.Kunhan siinä on sokeria, muuten ei vaikuta
Joo, kolusin kahvihuoneen kaapin enkä löytänyt mitään makeaa.Kunhan siinä on sokeria, muuten ei vaikuta
arvaan että oot laittanu vakinaisen jarrumiehenEi mua oo missään pidetty vapaaehtosesti oon ollu.
Oot siis tyhjentänyt kaapit jo aiemminJoo, kolusin kahvihuoneen kaapin enkä löytänyt mitään makeaa.
mikä on jarrumies?arvaan että oot laittanu vakinaisen jarrumiehen
Harvoin siellä mitään on.Oot siis tyhjentänyt kaapit jo aiemmin
Sellanen, joka painaamikä on jarrumies?
Iän tuomaa viisauttatoffee arvas oikein, jarrumies on sievempi termi panomiehestä
väitäkkö että tinkulassa ei oo viime päivinä naamioitu meisseliä ja pantu lihaa kissalta piiloon?mä en tajuu yhtään mistä te puhutte...
mitään ei ole naamioitu tai piiloteltu.väitäkkö että tinkulassa ei oo viime päivinä naamioitu meisseliä ja pantu lihaa kissalta piiloon?
en usomitään ei ole naamioitu tai piiloteltu.
Ei ole pakko.en uso
onnex ei oo pakko jonsei tahoEi ole pakko.
ehotan oluen juontiaMiten lisätään virtsalla käyntikertoja?
Eikai siihen muu auta kun juoda vaan litratolkulla.Miten lisätään virtsalla käyntikertoja?
Mun mielestä päinvastoin - virtsarakko pienenee jos alvariinsa veskissä ravaa...Luin yökastelusta terveystalon sivuilta ja siellä sanottiin, että voi lisätä virtsalla käymiskertoja. Jäin pohtimaan, et miten se virtsa niihin käymiskertoihin auttaa
Kokemuksen syvä rintaääni?Iän tuomaa viisautta
Saattaa tulla sanomista jos kyseessä on puolikkaan eikä giraffin yökasteluehotan oluen juontia
Joku tollanen?Päivää
Mistä voi johtua heikko olo, käsien tärinä ja naama menee valkoiseksi? Oli tänään taas. Tuota on ollut vuosien ajan.
Voiko alhainen verenpaine aiheuttaa sitä?
Ei ole.Joku tollanen?
Essentiaalinen ("itsesyntyinen") vapina :: Terveyskirjasto
Essentiaalinen vapina on symmetristä pään ja käsien vapinaa (ks. «Vapina»1), joka lisääntyy lihaksia jännitettäessä. Vapina pahenee etenkin käden tarkkuutta vaativissa tehtävissä, esimerkiksi kirjoittaessa. Myös psyykkinen jännitys lisää vapinaa, ja se on usein pahinta seurassa, kahvikutsuilla, julkisen esiintymisen aikana ja muissa vastaavissa tilanteissa. Kohtuullinen alkoholin nauttiminen puolestaan vähentää vapinaa. Yleensä oireet ovat melko lieviä, mutta joskus vapina voi olla suorastaan invalidisoivaa...