The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuka myöntää lähettäneensä mulle nuhan yön aikana? Tulkoon heti hakee pois. Niinku ei muute ois jo valmiiks kamalaa olla kartonki- ja pulveripölyssä 8 tuntia nii tämäkin vielä. *hakkaa päätä seinään*
No kahvia ja pyykinpesua ehkä mä tästä tokeennun ainaki vähä.
 
IhQ
Kuka myöntää lähettäneensä mulle nuhan yön aikana? Tulkoon heti hakee pois. Niinku ei muute ois jo valmiiks kamalaa olla kartonki- ja pulveripölyssä 8 tuntia nii tämäkin vielä. *hakkaa päätä seinään*
No kahvia ja pyykinpesua ehkä mä tästä tokeennun ainaki vähä.
Se sama varmaan on kiusannu minuukin tässä lähiaikoina..niin tukkonen olo aamuisin ja nenää joutuu niistelemään pitkin päivää enemmän ja vähemmän.
 
Savannin lenssu on jo onneks helpottanu. Muuten vaan kaameen väsyny olo taas, vaikka oon nukkunu hyvin. Sain kuiten tiskattua ja tehtyä ruokaa. Suihku ja imurointi vielä odottais.

Huomasin muuten tänään, et tää paikallinen murre on tarttunu poikaseen aika hyvin. Se sanoo jotain sanoja samaan tapaan ko paikalliset :D Kuulostaa huvittavalta. Yleensä poikanen on puhunu pääasiassa kirjakieltä.
 
Savannin lenssu on jo onneks helpottanu. Muuten vaan kaameen väsyny olo taas, vaikka oon nukkunu hyvin. Sain kuiten tiskattua ja tehtyä ruokaa. Suihku ja imurointi vielä odottais.

Huomasin muuten tänään, et tää paikallinen murre on tarttunu poikaseen aika hyvin. Se sanoo jotain sanoja samaan tapaan ko paikalliset :D Kuulostaa huvittavalta. Yleensä poikanen on puhunu pääasiassa kirjakieltä.
kohta sääkin alat hokemaan että "toinoinniin"
 
Oli pakko kysyä nii sälliki sano et tuanoinnii :D Mut en mää kyllä aio opetella tätä murretta puhumaan, oon ihan tyytyväinen omaan puheeseeni. Tarttuu sen verran mitä tarttuu, mut kuulostan kuitenki mielummin tamperelaiselta.
 
Mult kysyttii just, et miks mä en puhu niinku täälpäi normaalisti, niin totesin et oon hyvinkin tyytyväinen siihen, ettei toi Porin murre oo tarttunu muhun, ko se kuulostaa niin typerältä ettei toista. Raumam giält mä kyl voisi opetel vähä lisää :)

Ikinä ei muute olla lätkämatsissa Porissa huudeltu, ekstiä, ekstiä tuanoinii... Eiku.. :rolleyes::ROFLMAO:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä