The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa! Viikonloppu vihdoinkin :love:

Arvatkaa vaan vetikö kassakone paskahalvaukset loppuillasta, ja arvatkaa vaan tuliko sitten tupa täyteen väkeä osteleen kaikkea, TOTTAKAI saatana.

Eikä se paska toiminut enää ollenkaan sitten, niin en saanut raporttejakaan ulos. Saa nähdä toimiiko huomennakaan, mutta eipäs ole mun ongelma se, hähä.
 
Iltaa! Viikonloppu vihdoinkin :love:

Arvatkaa vaan vetikö kassakone paskahalvaukset loppuillasta, ja arvatkaa vaan tuliko sitten tupa täyteen väkeä osteleen kaikkea, TOTTAKAI saatana.

Eikä se paska toiminut enää ollenkaan sitten, niin en saanut raporttejakaan ulos. Saa nähdä toimiiko huomennakaan, mutta eipäs ole mun ongelma se, hähä.
seuraava vuoro hoitaa, normihomma
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
seuraava vuoro hoitaa, normihomma
Joo, ulisin jo fb:ssa sille raukalle, joka huomenna joutuu sen kanssa taisteleen.

Mä niin tiedän, että se ei toimi huomennakaan. Tää on just tätä. Kassa sekoaa tottakai viikonloppuna, kun ei varmasti ole asiakaspalvelussa ketään tavoitettavissa. Lisäksi vielä tj on tän viikonlopun jossain mettässä pitämässä kokouksia, eikä varmasti kerkiä tekemään yhtään mitään asialle, saati edes vastaamaan puhelimeen, jos siinä on edes kuuluvuutta.
 
Mää kävin facessa ulisemassa oman osuuteni maahanmuuttokeskusteluun ja toivon, että usea ihminen poistaa mut kaverilistalta, niin ei itte tartte.
Eiks nyt ois sit hyvä aika alkaa leipomaan marjapiirakkaa? Ostin valmiin taikinan ja ainekset, voitais syödä huomenna aamupalaks kersan kaa.
 
Mää kävin facessa ulisemassa oman osuuteni maahanmuuttokeskusteluun ja toivon, että usea ihminen poistaa mut kaverilistalta, niin ei itte tartte.
Eiks nyt ois sit hyvä aika alkaa leipomaan marjapiirakkaa? Ostin valmiin taikinan ja ainekset, voitais syödä huomenna aamupalaks kersan kaa.
Oli hyvä kirjoitus. Sun pitäis tehdä siitä julkinen, jotta tälläset laiskat vois vaan jakaa sitä, eikä tarttis itse ajatella miten sanansa muotoilis :D
 
Musta on ihanaa ko tulee syksy. Kohta on hetken värikästä ja nättiä :love: Ja toki villasukat, kaulaliinat ja tumput saa kaivaa esille! Tosin villasukkia oon kyllä pitäny muutenki koko kesän, mutta noi muut! :D
ulkotöissä olevana odota innolla saatanan räntää ja loskaa. pakkanen on kiva kun on kuivaa. sitä perkelettä kun sit on 25 kun se sattuu tulemaan. ois kai pitänyt käydä kouluja aikanaan :D
 
ulkotöissä olevana odota innolla saatanan räntää ja loskaa. pakkanen on kiva kun on kuivaa. sitä perkelettä kun sit on 25 kun se sattuu tulemaan. ois kai pitänyt käydä kouluja aikanaan :D
Kuten isäni sanoisi: Suomen talvi on pukeutumiskysymys ja kesä asennekysymys.

Ei sillä, en mäkään talven suuri ystävä oo. Kevät ja syksy on kivoja, kesä menettelee jos lämpötila pysyy kahdenkymmenen asteen tienoilla/alapuolella. Tänä vuonna ostan toppahousut, enkä aio valittaa kylmyydestä (ainakaan paljoa).
 
Kuten isäni sanoisi: Suomen talvi on pukeutumiskysymys ja kesä asennekysymys.

Ei sillä, en mäkään talven suuri ystävä oo. Kevät ja syksy on kivoja, kesä menettelee jos lämpötila pysyy kahdenkymmenen asteen tienoilla/alapuolella. Tänä vuonna ostan toppahousut, enkä aio valittaa kylmyydestä (ainakaan paljoa).
Mä aion. Valitan kylmästä, pimeästä ja sateesta ihan huolella :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Sain syövän. Kivessyövän. Mulle kasvoi kivekset ja niihin tuli syöpä. YK:n ylläpitämän nettisivuston huikean kirjoitusvirhemäärän vuoksi.

Voisko tässä olla mun elämäni tilaisuus päästä töihin YK:iin, korjaamaan kirjoitusvirheitä niiden nettisivuille, jos lähetän sinne viestin että "mitä vittua nyt oikeasti, sokea apinako siellä kirjoittaa?".
 
Sain syövän. Kivessyövän. Mulle kasvoi kivekset ja niihin tuli syöpä. YK:n ylläpitämän nettisivuston huikean kirjoitusvirhemäärän vuoksi.

Voisko tässä olla mun elämäni tilaisuus päästä töihin YK:iin, korjaamaan kirjoitusvirheitä niiden nettisivuille, jos lähetän sinne viestin että "mitä vittua nyt oikeasti, sokea apinako siellä kirjoittaa?".
käy nyt vaan koulut loppuun ja tee ura tutkivana rehellisenä journalisina
 
Huomenii!

Me sorruttiin k-kaupan tarjoukseen. Ostettiin siis kolme pussia kahvinpapuja kun päälle sai kahvimyllyn.

Nii. Ja sit aamulla pöpperössä mä en muistanut niitä vaan nyt hörpin ihan tavallisista valmiiksi jauhtuista pavuista tehtyä kahvia. Voivoi, melkis ketuttaa! :coffee:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä