Mikä tarjous tuo on, missä?Huomenii!
Me sorruttiin k-kaupan tarjoukseen. Ostettiin siis kolme pussia kahvinpapuja kun päälle sai kahvimyllyn.
Nii. Ja sit aamulla pöpperössä mä en muistanut niitä vaan nyt hörpin ihan tavallisista valmiiksi jauhtuista pavuista tehtyä kahvia. Voivoi, melkis ketuttaa!
Oiskos ollut K-Supermarket? Kehäkolmosen ja Vihdintien risteyksessä, joku paikallinen osannee valaista. Löfnergsin papuja kolme pussia (yks maksoi vissiin 8,99) niin mylly tulee mukaan.Mikä tarjous tuo on, missä?
Eli huitsinkuusessa, sinne asti ei viitsi lähteäOiskos ollut K-Supermarket? Kehäkolmosen ja Vihdintien risteyksessä, joku paikallinen osannee valaista. Löfnergsin papuja kolme pussia (yks maksoi vissiin 8,99) niin mylly tulee mukaan.
Eli huitsinkuusessa, sinne asti ei viitsi lähteä
Mut luulisin, että se on kaikissa K-supermarketeissa. Siis jos se nyt sellainen on.Eli huitsinkuusessa, sinne asti ei viitsi lähteä
Suoritettu eilen Lisäksi tyhjensin loput pieneksi jääneet sisä- ja ulkovaatteet ja kumpparit muksun vaatekaapista. Nyt pitäisi etsiä iso laatikko ja laittaa saalis postin vietäväksi.Huomenta!
Pitäs pestä pyykkiä. Pitäs imuroida. Pitäs pestä lattiat.
Ainoo vaan että sohvan ja mun perseen välillä on tavattoman vahva magneetti
Inhottavan ahkeraa toimintaa. Paheksun.Suoritettu eilen Lisäksi tyhjensin loput pieneksi jääneet sisä- ja ulkovaatteet ja kumpparit muksun vaatekaapista. Nyt pitäisi etsiä iso laatikko ja laittaa saalis postin vietäväksi.
Paheksun sun paheksumistaInhottavan ahkeraa toimintaa. Paheksun.
Puolukkaa saa kaupasta?Mun piti vaihtaa verhot, mutta kiropraktikko kielsi kaikenlaisen jumpan, venyttelyn ja rasituksen oikealta kädeltä joten mä saatan delegoida puuhan noille pitkille nuorillemiehille.
Puolukkaakin pitäis, mutta sataa ja sit eivät roskat irtoa.
Majuri oisi ylpeä meistä.Paheksun sun paheksumista
Juu, saa. Mut se on niin helppo kerättävä kuivalla kelillä, ettei raaski ostaa.Puolukkaa saa kaupasta?
Mitähän Majurille kuuluu?Majuri oisi ylpeä meistä.
En tiiä. Kävi piipahtamassa joku aika sitten, sillon oli osastollaMitähän Majurille kuuluu?
Vaihda suunnitelma nopsaan suursiivouspäiväksi! Eiköhän muutu ääni kellossa ja olette menossa jo pian.Huaah, täällä väitellään tämän päivän reissusta. Ei oo bussirahaa, sataa, nälkä.... Laitanko nämä fleksiin ja vien ulkoilemaan?
Saat olla paremmin rauhassa kun jätät sen fleksin poisHuaah, täällä väitellään tämän päivän reissusta. Ei oo bussirahaa, sataa, nälkä.... Laitanko nämä fleksiin ja vien ulkoilemaan?
Mukavaa päivää sinnekin! Itse yritän edelleen irrottaa takapuolta sohvastaJa nyt, eespäin kansa voitokas....vai miten se meni. Ylös, ulos ja liikkeelle. Sade yms on vain tekosyitä. Moikka ja mukavaa päivää!
Onnea siihen projektiinMukavaa päivää sinnekin! Itse yritän edelleen irrottaa takapuolta sohvasta