En mä vielä oo, ko selvis vasta tänään toi ajankohta. Kysyn tiistaina sitteko nään sitä opettajaa. Mut tuolla on kyl hyvin onnistunu järjestää kaikki asiat, niin en epäile etteikö tääkin onistuisOotko kysynyt onnistuisko tuo?
No ei mitenkäänEi olekkaan. Hyvä biisi.
Mites niin??
AAaa!Tää oli jotenkin hyvä
Olishan se kiva kun onnistuis, pidetään peukkujaEn mä vielä oo, ko selvis vasta tänään toi ajankohta. Kysyn tiistaina sitteko nään sitä opettajaa. Mut tuolla on kyl hyvin onnistunu järjestää kaikki asiat, niin en epäile etteikö tääkin onistuis
Versio jokuTää oli jotenkin hyvä
Jos jostain syystä ei onnistuiskaan, niin uskoisin et äiti kuitenki menis mielellään sinne, niin ois edes joku paikan päälläOlishan se kiva kun onnistuis, pidetään peukkuja
Onhan noita versioitaVersio joku
Jonkun muun version lyriikat menee:
Puhelinlangat kaulaan ja töpseli perseeseen
kurjimmista kurjimman kohtalon tää elo mulle tarjoilee
isäni kuoli viinaan, äiti paskalle ammuttiin
kurjimmista kurjimman kohtalon tää elo mulle tarjoilii..
Onhan tuollaiset kivoja.Jos jostain syystä ei onnistuiskaan, niin uskoisin et äiti kuitenki menis mielellään sinne, niin ois edes joku paikan päällä
Mitä sitteKeekkiä, hävetkää
Jos sä oisit mä, et säkään kuuntelis CheekiäMitä sitte
Jos sä oisit mie ja mie oisin sie ja cheekki ois Juice niin sie et kuuntelis JLo:ta.Jos sä oisit mä, et säkään kuuntelis Cheekiä
Joo, hyvää yötä, huomasin kanssa kellon olevan jo puoli yksi.öitä meen nukkumaan, kauniita unia kaikille
En kuuntele nytkään JLo:taJos sä oisit mie ja mie oisin sie ja cheekki ois Juice niin sie et kuuntelis JLo:ta.
Ja jos keekki olis juice ni se ois haudassa eikä laulais enää?En kuuntele nytkään JLo:ta
Tyhmä nimi, cheek on suomeksi poskiJos sä oisit mä, et säkään kuuntelis Cheekiä
Joka päivä sama kappale Haloo Helsinki Pulp Fiction