The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä junnaan vieläkin tän puhelin asiian kanssa...vaihtoehtoja on liikaa...millanenhan toi samsung galaxy ace 4 on tai galaxy s4 mini? Niitä tossa nyt tänää pyöritelly mielessäni....jos kesäloman aikana sais hankittua tuskin ennen sitä saan mitään aikaseks asian suhteen.

IhQ
Plaah, kuitenkin pitää repiä pelihousujaan noiden kanssa. Taian palauttaa nuo sinne mistä ne mukaan otettiin, monenko vuoden palautusaika noilla olikaan..pitää soittaa sairaalalle ja kysyä, jos vaikka maksan vähäsen.

IhQ
Mä junnaan vieläkin tän puhelin asiian kanssa...vaihtoehtoja on liikaa...millanenhan toi samsung galaxy ace 4 on tai galaxy s4 mini? Niitä tossa nyt tänää pyöritelly mielessäni....jos kesäloman aikana sais hankittua tuskin ennen sitä saan mitään aikaseks asian suhteen.
En just noista osaa sanoa mut itellä on se s3 ja se on ollut ihan jees. Varmaan nuokin uudemmat samsungit on.
Semmoinen vinkki että älä ainakaan lumiaa ota. Miulla oli yks ja voihan..kyllähän se muuten toimi mut sitten kun olis pitäny saada tiedot siirrettyä pois, uuteen kännyyn niin piti taikatemppuja tehdä että onnistui. Vai liekkö käyttäjässä vika..

Nytkö vasta tajusit. Se on on myös monella muulla nimellä täällä.
Nyt vasta. Mulla on niin kiire aina keskittyä vaan omaan napaani, etten oo joutanu tarkkailemaan ympäristöäni - edes palstalla.

Ja huomenta kaikille, heräsin vajaa tunti sitten ko kaveri pisti viestiä ja kyseli mihin aikaan mennään puistoon syömään jäätelöä ja kattomaan kumpi palaa ensin :D Ah, mul on mitä mainioin fiilis. Oon kotona ja mul on ihania tyyppejä tääl uudessa kotikaupungissa, on kesä ja missään ei oo mitään valittamista. Kahvi kyl loppu kesken, taidan keittää toisen pannullisen ennenko teen pikasivouksen ennen ulostautumista.

Mulla on samsung galaxy s4 mini. Musta toi on ihan kiva, ei oo ollu toiminnan kanssa mitään ongelmia ja aika helposti opin sitä käyttämäänkin. On siis mun eka älypuhelin. Suosittelen tätä, eikä ollu muistaakseni mikään törkykalliskaan, ja varmaan parissa vuodessa hintaki tippunu siitä mitä mä maksoin. Voin toimia sit sun teknisenä tukena jos (kun) tulee luurin kanssa onkkelmia :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä