kuka lähtee mun kaa ulos syömään...käsi ylös ...
mie voin lähteä mut edellyttää sun tänne tuloa.kuka lähtee mun kaa ulos syömään...käsi ylös ...
kuka lähtee mun kaa ulos syömään...käsi ylös ...
mie voin lähteä mut edellyttää sun tänne tuloa.kuka lähtee mun kaa ulos syömään...käsi ylös ...
tuu hakee mutmie voin lähteä mut edellyttää sun tänne tuloa.
Taas vahinkotykkäys... mut tykkään kyllä jos poika hakeetuu hakee mut
niin mäkin tykkään jos hakee mut...poika on ihunaTaas vahinkotykkäys... mut tykkään kyllä jos poika hakee
Halaus, ei kyllä noin kova helle kuulosta kivalta ja vauva viellä.Tosi ihana meilläkin, on niin vitun kuuma ja hiostava trooppinen ilmasto että saatan kuolla..
Vauva kätisee ja kitisee, eikä nuku missään! Meillä on keittiössä kivilattia joka on aika kylmä. Pistin pikkupeiton siihen ja riisuin vauvan alasti että vähän pyyhin sitä pesulapuilla ja vaihdan vaipan niin se nukahti.. Nyt jos tulis vieraita niin tuliskohan meistä ilmo jonnekkin.. Parin kuukauden ikäinen nukkuu alasti kivilattialla..En siis ees laittanu vaippaa kiinni kun näkyy olevan hyvä nuin..
taitaa olla pari tsihiä liikaa alla autoiluun mut ota taxi alle.tuu hakee mut
maksatko sä sentaitaa olla pari tsihiä liikaa alla autoiluun mut ota taxi alle.
näin tasa-arvon aikana pannaan puoliksi.maksatko sä sen
pannaan vaan.näin tasa-arvon aikana pannaan puoliksi.
Joka yö tulee kiltisti oltuaMOI! *vilkuttaa*
Oottekos ollut kiltisti yöllä? Miks edes kysyn, kun tiiän että ette!
Mä tuhmeloin viime yönä.Joka yö tulee kiltisti oltua
Hetki sitten juhlin kiltisti 8-kymppisiä
Täytyyhän nyt koirulinkin päästä kunnolla vilvoitteleenniin kovaksi kävi kitinä täällä et se on pakattava juomat ja vietävä pikkuista uimaan.
Saattoi olla juuMä tuhmeloin viime yönä.
Komensin hauvelin lattialle. Oli hieman liian lämmin talja.
...uuuuuhhh..joo toi biisi on kyllä <3.....ja aika monet muutkin
sielun veli ku luin kirjan tietty herral lauluääni ja tunne isompi.
mut tän herran ajatusmaailma on tosi yhtä kumpa oisin saannu vedel t'än kaa
No ehkä oli koirallekin se paras paikka, siellä kuitenkin paljon viileempääMä tuhmeloin viime yönä.
Komensin hauvelin lattialle. Oli hieman liian lämmin talja.
Toi on muuten hyvä lause!näin tasa-arvon aikana pannaan puoliksi.
juu miulle tuli lapsikiintiö täyteen lapsen äiti tuli tänään reissult ja nyt tyby huomisen ja tän päivän ite maistelen ölpää ja heittelen korttiiiOi vitsit, miten on mahtava päivä taas !
Aurinko lämmittää, ihana tuulenvire, rantaelämä vaan on niin kivaa ja - life is good <3
Rentoillaan ipanoitten kans, pojat suunnittelevat lähtöä kylille...mikäs tässä ollessa
Letkeetä lauantaita
No hoiii, nautihan lapsivapaastasi siellä huolella eli ei muuta kuin rentona vaan ja fiilistellenjuu miulle tuli lapsikiintiö täyteen lapsen äiti tuli tänään reissult ja nyt tyby huomisen ja tän päivän ite maistelen ölpää ja heittelen korttiii
...eli olit kivasti BoobabenaOlin kiltisti tuhma.