The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Voi ny stana.
Tuohon meijän rapun vuokrakämppään muutti uudet asukkaat..korjaavat autoaan keskellä pihanurmikkoa. Kiva jos siihen valuu ties mitä paskaa siitä autosta, pihan lapsien kuitenkin pitäs pystyä siinä leikkimään. Koira vaeltaa irrallaan pitkin pihaa ja tupakat tietty tumppaavat siihen nurtsille kans vaikka olis siihen varattu astiakin..noin niinku ensivaikutelman perusteella ei kovin hyvältä vaikuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Voi ny stana.
Tuohon meijän rapun vuokrakämppään muutti uudet asukkaat..korjaavat autoaan keskellä pihanurmikkoa. Kiva jos siihen valuu ties mitä paskaa siitä autosta, pihan lapsien kuitenkin pitäs pystyä siinä leikkimään. Koira vaeltaa irrallaan pitkin pihaa ja tupakat tietty tumppaavat siihen nurtsille kans vaikka olis siihen varattu astiakin..noin niinku ensivaikutelman perusteella ei kovin hyvältä vaikuta.
Vahinkotykkäys.. en siis tykkää sun naapureista :D

Mä oon kyllä hyvä tykkäileen tälleen kännykällä...
 
Voi ny stana.
Tuohon meijän rapun vuokrakämppään muutti uudet asukkaat..korjaavat autoaan keskellä pihanurmikkoa. Kiva jos siihen valuu ties mitä paskaa siitä autosta, pihan lapsien kuitenkin pitäs pystyä siinä leikkimään. Koira vaeltaa irrallaan pitkin pihaa ja tupakat tietty tumppaavat siihen nurtsille kans vaikka olis siihen varattu astiakin..noin niinku ensivaikutelman perusteella ei kovin hyvältä vaikuta.
No Johan on naapureita. :unsure:(n)
 
:)Päivää ketjuun.
(y)Ihana ilma.
Tosi ihana meilläkin, on niin vitun kuuma ja hiostava trooppinen ilmasto että saatan kuolla.. :(

Vauva kätisee ja kitisee, eikä nuku missään! Meillä on keittiössä kivilattia joka on aika kylmä. Pistin pikkupeiton siihen ja riisuin vauvan alasti että vähän pyyhin sitä pesulapuilla ja vaihdan vaipan niin se nukahti.. Nyt jos tulis vieraita niin tuliskohan meistä ilmo jonnekkin.. Parin kuukauden ikäinen nukkuu alasti kivilattialla..En siis ees laittanu vaippaa kiinni kun näkyy olevan hyvä nuin..:rolleyes:
 
Huomenta vol2

hitto..nukahin. nälkä...pitäskö mennä ulos vaan syömään kun ei viittis millään uusnia laittaa kun tää kämppä on kuuma jo muutenkin:devil: mitä mä sitten söisin edes...sais samalla ton pakollisen ihmisten ilmoilla käynnin tehtyy.tai no kävin mä jo aamuste mut siitä on jo aikaa ja pikaseseti sillonkin kun kävin hakee yhen jutun.
 
Mulla on samsung galaxy s4 mini. Musta toi on ihan kiva, ei oo ollu toiminnan kanssa mitään ongelmia ja aika helposti opin sitä käyttämäänkin. On siis mun eka älypuhelin. Suosittelen tätä, eikä ollu muistaakseni mikään törkykalliskaan, ja varmaan parissa vuodessa hintaki tippunu siitä mitä mä maksoin. Voin toimia sit sun teknisenä tukena jos (kun) tulee luurin kanssa onkkelmia :D
vois olla toi ihan hyvä vaihtoehto tälläselle kädelle ja ensiälypuhelimeksi...olihan mulla tän nykysen tavispuhelimenkin kanssa yks entinen työkaveri niin mun tekninen tuki kun tuli ongelmia kuten myös läppärin kanssa:oops::D
läppärikin vetelee kai viimesiään....vieläkään en ole alottanut kuvien siirtoa esim tikulle et ne ei sit katois kun läppäri hajoo lopullisesti.
 
Alkaa määränpää häämöttää. :) nyt on mun vuoro lepäil ko hoidin ton pakollisen ajovuoron melkeen kunnialla jo. Ollaan siis kuorma-autolla liikenteessä, oli vähä hakusessa toi puolittajan ja loikkarin käyttö, mut alkohan se sit jo sujua muutaman pysähdyksen jälkeen :D
 
vois olla toi ihan hyvä vaihtoehto tälläselle kädelle ja ensiälypuhelimeksi...olihan mulla tän nykysen tavispuhelimenkin kanssa yks entinen työkaveri niin mun tekninen tuki kun tuli ongelmia kuten myös läppärin kanssa:oops::D
läppärikin vetelee kai viimesiään....vieläkään en ole alottanut kuvien siirtoa esim tikulle et ne ei sit katois kun läppäri hajoo lopullisesti.
mul on ollut s2 , 3 ja 5. ainoa mitä on hajonnut niin on yksi haukun rikkoma näyttö.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä