Kohta pitäisi tehdä eka maalauskierros, illalla sitten toinen. Jos olen ahkera, niin saan hommat valmiiksi ensi viikonloppuna.
..äkkiäkös sen käy kurvaamassa ja kaupasta hakemassa ennen pesupaikoille kääntymistä ...koko porukalla vaan pesemään, se on kivaa puuhaaOispa hyvä matonpesukeli, kaksi mattoa olisi pestävä. Mies (sopivasti) unohti ostaa eilen kaupasta Mäntysuovan.
HyväKiitos - ja ei, ei sattunut pahemmin, se tapahtui niin yllättäen ja mitä ilmeisimmin olin vielä niin pehmeessä kunnossa unikuvihötössä, ettei mitään kolhuja tullut - mutta kyllä mua nauratti ...
Mielenkiintoisesti alkoi siis tämä päivä, joten ei tässä voi muuta tehdä kuin odottaa jatkumoa tälle sarjalle ....
Kaupan kauttaOispa hyvä matonpesukeli, kaksi mattoa olisi pestävä. Mies (sopivasti) unohti ostaa eilen kaupasta Mäntysuovan.
Täytyyhän sitä nyt heräillä ensin kunnollaUaak, päivän työlista on kilometrin mittainen. Aloittaminen olisi helpompaa, jos nostaisi takamuksen pois sohvannurkasta.
Rennosti vaan siellä, toffonen, asia ja askare kerrallaanUaak, päivän työlista on kilometrin mittainen. Aloittaminen olisi helpompaa, jos nostaisi takamuksen pois sohvannurkasta.
Joo, suosittelen aamukokemuksen syvällä rintaäänellä ...aamua ja päivää on jäljellä vaikka ja kuinka !Täytyyhän sitä nyt heräillä ensin kunnolla
Kaksi tuntia jo lojuttu, nyt alkaa ahistaa toimettomuus. Sanoin miehelle aamulla, että mennään aamulla aikaisin pesemään matot, niin ei ole kuuma ja jonoja. Kahvit ja voikkarit mukaan. Katsoi mua kuin vähä-älyistä Meillä on selvästi eri tavoitteet vapaa-ajalle.Täytyyhän sitä nyt heräillä ensin kunnolla
No heiiii, jostainhan se on aloitettava ja haaveilu vain pitää kuules mielen virkeenä ja sen katseen suunnattuna kuitenkin siihen tavoitteeseen . Never say never, toffonen !Voi, kun olisi omasta takaa niin iso pesuhuone, että matto mahtuisi lattialle. Sitten sinne nelinkontin raivopäänä hankaamaan mattoa, huuhtelu ja omalle pihalle kuivumaan. Pienet haaveet = iso omakotitalo = lottovoitto täälläpäin
Noh, hyvin suunniteltu on puoliksi tehtyKaksi tuntia jo lojuttu, nyt alkaa ahistaa toimettomuus. Sanoin miehelle aamulla, että mennään aamulla aikaisin pesemään matot, niin ei ole kuuma ja jonoja. Kahvit ja voikkarit mukaan. Katsoi mua kuin vähä-älyistä Meillä on selvästi eri tavoitteet vapaa-ajalle.
Nii-in, noissa on aina puolensa ja puolensa joita miettiä.Näyttelin tänä aamuna miehelle Etuovelta omakotitalojen kuvia. Tän myis ja muuttais pois ja ostais talon jostain kauempaa ja jäis vielä rahaakin taskunpohjalle. Entäs työt, tokaisi mies
Työnjakoa - "..kultaa...mä lähden pesemään mattoja, tuutko mukaan juomaan kahvia ja nauttimaan maisemista *räpsyti räpsyti*"...Kaksi tuntia jo lojuttu, nyt alkaa ahistaa toimettomuus. Sanoin miehelle aamulla, että mennään aamulla aikaisin pesemään matot, niin ei ole kuuma ja jonoja. Kahvit ja voikkarit mukaan. Katsoi mua kuin vähä-älyistä Meillä on selvästi eri tavoitteet vapaa-ajalle.
Mulla pyörii kans kone, pari koneellista ois pestävänä ja silitettävääkin löytyy...pojat jo ulkoistivatkin itsensä joten mä ja tirpana otetaan komentovalta ja söpöstellään täällä päivää eteenpäinKylppäri on vielä täys pyykkiä, en jaksanut rummuttaa eilen kuin lakanapyykin. Laiskuus Pidän siivouspäivän huomenna. Mutta nyt, työnjako ja nimenhuuto tässä torpassa
Nytkö vasta tajusit. Se on on myös monella muulla nimellä täällä.Tweet?
Naatitaan naatitaan ...ja juu, mä voin vaan kuvitella kyllä sen tilanteen, että miehiselle voimalle olis kysyntää...mutta toisaalta luulis sen hiukan hivelevänkin sitä omaa miehisyyttä, koskapa ne kiitokset ovat vuolaita - tai ainakin näin oletan... Mutta ymmärrän senkin ja vielä paremmin, että Mr Toffonen haluaa vain ja ainoastaan auttaa sua ...Kivaa päivää kaikille, nautitaan kesästä Mies vihaa matonpesupaikkaa. Silloin harvoin, kun sinne miespuolinen ihminen eksyy, niin mammat tarvitsevat yllättävän paljon apua mattojen nostelussa ja mankeloinnissa. Juovat ryökäleet vielä kahvinkin termarista, lokit
Moikka moi *vilkuttaa*Nyt mä meen, moikka