No silloin toki otetaan hallitusti takaapäin. Siis kuvamatskua.Paitsi silloin kun se kuvaa niitä takaapäin, luonnollisesti
En mä ainakaan vielä nukkumaan mennyt, syrjähypin vaan vähän muilla sivustoillaTe ootte täällä hiljaa, menikö suurin osa jo nukkumaan?
Hypi rauhassa. Mäki meen kohta nukkumaan.En mä ainakaan vielä nukkumaan mennyt, syrjähypin vaan vähän muilla sivustoilla
Kävin salilla. Ja kotimatkalla ostin kebabin ettei mee ihan höpöksi tuon terveellisyyden kans.Te ootte täällä hiljaa, menikö suurin osa jo nukkumaan?
Täytyyhän sitä roppaa ravita, että mieli pysyy virkeänä. Jaksaa sitten taas kirjoittaa .Kävin salilla. Ja kotimatkalla ostin kebabin ettei mee ihan höpöksi tuon terveellisyyden kans.
Tweet?Nojoo, on varmaan ystävällisiä ihmisiä.. Kunhan olet nainen!
Mieluummin meen kiikkuun kun toisen kerran lähen yksin kouvostoliiton yöelämään..
Ei ikinä enään..
Sylettää niiiiiin paljon kele..
Seuraavan kerran meen viihteelle niin pattajalle kun pääsen eläkkeelle.. Enkä tuu ees jouluksi suomeen..
Vittu kun ois syntynyt naiseksi niin sais niin paljon kuin haluaa ja silloin kun haluaa..
Mut ei, munat roikkuu tosa jalkovälissä eli olen het luonnollisesti vitosluokan kansalainen..
Eläkepäiviä ootellessa..
(sanoinko että eniten vituttaa Kaikki?)
Nojoo tai mitään nojoo mut kun ei tunne ketään kotikaupungista missä on asunut kymmenen vuotta jne.. Enkä tule vidu tuntemaankaan kun toi oli nyt yksi kerta ja toinen tulee het joskus kahdeksan vuoden päästä..
Tahtoo lappiin..
Siellä ihmiset puhuvat myös muille kuin naisille..
Eihän tuosta positiivisesta vireestä voi erehtyäTweet?
..siivota ehdit myöhemminkin ja niin moneen kertaan, että - ihanaa Ruisrockia sulle ! Kelitkin kohdillaan, niin mikäs siellä on ollessa ja joratessa ja picniciä viettäessä iloisista ihmisistä nauttiessa myös. Ei muuta kuin kutrit kohdilleen vaan ja menox !Huomenta!!!
Kyllä mä taidan pakata piknik-viltin ja suunnata kohti Turkua, on sen verran kivan näkönen tuo ilma. Siivousta olin suunnitellut mutta ei kai ne pölyt mihinkään karkaa?
Ei se naisena oleminen esim baarissa/ravintolassa aina helppoa/kivaa ole.Nojoo, on varmaan ystävällisiä ihmisiä.. Kunhan olet nainen!
Vittu kun ois syntynyt naiseksi niin sais niin paljon kuin haluaa ja silloin kun haluaa..
Mut ei, munat roikkuu tosa jalkovälissä eli olen het luonnollisesti vitosluokan kansalainen..
Ei ne mihinkään karkaa, saattavat vaan vähän lisääntyä mutta samallahan nekin siinä sitten meneeHuomenta!!!
Kyllä mä taidan pakata piknik-viltin ja suunnata kohti Turkua, on sen verran kivan näkönen tuo ilma. Siivousta olin suunnitellut mutta ei kai ne pölyt mihinkään karkaa?
*puhaltaa jos johonkin sattuu*Hattarapöwwöpäistä huomenta vaan kaikille
Voi morjens vaan, tästä päivästä tule vissiin mitään muuta kuin ihan tolkutonta häröilemistä ja nauramista, niin hyvin meinaa alkoi tämä päivä - onnistuin nimittäin tiputtamaan itteni sängystä niin että kolisi ...enkä mä voinut mitään muuta tehdä siellä lattialla kuin nauraa räkättää ketarat oikosenaan
Miten lie olin vielä aivan unimaailmassa ja en tajunnut ollenkaan olevani tosi lähellä reunaa ja ketturoin venytellen niin - räiskis !
Muutenkin nukuin ihan höpösti, vissiin olin pikkasen liian töttöröö, koskapa oli rikkonaista ja levotonta mutta - tää päivä mennään löysin rantein ja vietetään vaikka siestaa puolenpäivän maissa
Aurinko paistaa, pieni tuunlenvire ja - karmea harakkaorkesteri menossa sulosoinnuissansa
Letkeetä lauantaita vaan kaikille
Nojoo, on varmaan ystävällisiä ihmisiä.. Kunhan olet nainen!
Mieluummin meen kiikkuun kun toisen kerran lähen yksin kouvostoliiton yöelämään..
Ei ikinä enään..
Sylettää niiiiiin paljon kele..
Seuraavan kerran meen viihteelle niin pattajalle kun pääsen eläkkeelle.. Enkä tuu ees jouluksi suomeen..
Eläkepäiviä ootellessa..
(sanoinko että eniten vituttaa Kaikki?)
Nojoo tai mitään nojoo mut kun ei tunne ketään kotikaupungista missä on asunut kymmenen vuotta jne.. Enkä tule vidu tuntemaankaan kun toi oli nyt yksi kerta ja toinen tulee het joskus kahdeksan vuoden päästä..
Tahtoo lappiin..
Siellä ihmiset puhuvat myös muille kuin naisille..
Kiitos - ja ei, ei sattunut pahemmin, se tapahtui niin yllättäen ja mitä ilmeisimmin olin vielä niin pehmeessä kunnossa unikuvihötössä, ettei mitään kolhuja tullut - mutta kyllä mua nauratti ...*puhaltaa jos johonkin sattuu*