Eikö ollutkin aivan mahtavaa ! Mutta äkkiä kroppa siihen veteen tottui, eikä se sitten viileeltä enää tuntunutkaanSe on sitten talviturkki kasteltu
Olihan se vesi viileetä kun jaloilla vettä koitti mutta rohkeasti suoraan laiturilta veteen
Missä sää oot mun soidinhuutoa kuullu?!?Voin vain kuvitella miten pakastimien kannet paukkuvat.
Olihan sen, kyllä se järvessä pulikoiminen on vaan kivaaEikö ollutkin aivan mahtavaa ! Mutta äkkiä kroppa siihen veteen tottui, eikä se sitten viileeltä enää tuntunutkaan
Onneksi tuli nämä muutamat lämpimät päivät
Piiskaa lisää vaan*siep* *piisk*
Sitäpaitsi dead linet on vaan suuntaa antavia, hommat voi aloittaa silloin dead line-päivänä . Kuka hullu nyt sitä ennen mitään varsinkaan valmiiksi saa!Argh, tylsää joten tuli töihommat mieleen!
Siis jos annetaan aikaraja johon meneessä joku homma on hoidettava niin äläkää vittu tuluko huuteleen kahta viikkoa aikaisemmin ja viikkoa aikaisemmin viiltelemään ranteitanne auki!! Vidu se on valmis silloin kun sen pitää!! ITSE annoitte sen aikarajan, oisitte antaneet kahtaviikkoa tiukemman!!
KELE!
HÄ!
Tekipä hyvää jo kirjoittaa toi
...heiii, mä saan laittaa muuten sen harvinaisen rastin seinään - mä onnistuin sähläämään ja lopulta tekemään ja oikein jopa lähettämään sen mun kirjallisen juttuhäspäkän ja - taDAA - ennen deadlineä, mitä kyllä hämmästelen sujuvastiSitäpaitsi dead linet on vaan suuntaa antavia, hommat voi aloittaa silloin dead line-päivänä . Kuka hullu nyt sitä ennen mitään varsinkaan valmiiksi saa!
...heiii, mä saan laittaa muuten sen harvinaisen rastin seinään - mä onnistuin sähläämään ja lopulta tekemään ja oikein jopa lähettämään sen mun kirjallisen juttuhäspäkän ja - taDAA - ennen deadlineä, mitä kyllä hämmästelen sujuvasti
Nyt vaan ootetaan palautetta, jaiks....
Siis stasilla on kamerat laavullakinNyt mä sen hokasin! Sehän tietty on nyt vongannut tinkun kanssaan laavulle!
Stasi on aina pari askelta edellä vakoilunkohteitaanSiis stasilla on kamerat laavullakin
Argh, tylsää joten tuli töihommat mieleen!
Siis jos annetaan aikaraja johon meneessä joku homma on hoidettava niin äläkää vittu tuluko huuteleen kahta viikkoa aikaisemmin ja viikkoa aikaisemmin viiltelemään ranteitanne auki!! Vidu se on valmis silloin kun sen pitää!! ITSE annoitte sen aikarajan, oisitte antaneet kahtaviikkoa tiukemman!!
KELE!
HÄ!
Tekipä hyvää jo kirjoittaa toi
- joo, hämmästelen tässä kovin itteäni kans, koska tää ei ole todellakaan tavanomaista, vaan yleensä mä olen naimisissa sen deadlinen kanssa ja just yön hiljaisina tunteina sitten paniikissa kirjotan, kun aamulla jo pitäs olla laitettuna ....
Sorisori, täältä löytyi tälle kohdalle nyt sitten se hullu
Juu ei. Valmista pitää olla silloin kun sanotaan. Jollei ole niin eteenpöin mennään sitten ihan paskoilla perusteilla. Mut mennään.Sitäpaitsi dead linet on vaan suuntaa antavia, hommat voi aloittaa silloin dead line-päivänä . Kuka hullu nyt sitä ennen mitään varsinkaan valmiiksi saa!
Kauniita unia!Jees, mä oon ihan töttöröö eli kivasti väsyksissä eli häivyn tästä unikuville samantein
Kauniita unia jokaiselle ja erikseen *pus*
Paitsi silloin kun se kuvaa niitä takaapäin, luonnollisestiStasi on aina pari askelta edellä vakoilunkohteitaan