Oot. Stasin vakoilukamera tietää.
no sittenhän mun ei tarvi kertoo mitään kun julki se tulee ilman mun sanomisiakin
Oot. Stasin vakoilukamera tietää.
ja ne padat!Siinä on kyllä pyllyä kerrakseen
ja ne padat!
ai, mää tsekkaan ekaks peban ja heti perrään 715517
..mä mitää patoja katsele..
Pyllyä ei voi olla huomaamatta
no vaikka sunKenen kannuja tässä katsellaan??
Nicki MinajinKenen kannuja tässä katsellaan??
Ne on taas ihan luovuttaneen näköiset, niissä oo paljoa ihmeteltävää..no vaikka sun
Googletin kun en tiiä kuka tää oli.. Ja ohhoh! melkonen misukka.Nicki Minajin
sillon tosi taitava kirurkiGoogletin kun en tiiä kuka tää oli.. Ja ohhoh! melkonen misukka.
Näin voi olla ettei ihan luomua ole joka kohta..sillon tosi taitava kirurki
Sun pitää käydä useemmin, niinku siedätyshoitona..Poukkasin käymäs ihmisten ilmoil...rupes ahdistaa.
eiku se johtuu siitä et kesällä täällä täällä on normaalia enempi ihmisii. talvella kun näy ketään. kyllä kai se tästä taas suttaantuu. jotenkin mua ei ahdista sitte niin paljoo kun kulkee vieraas paikassa...omituista.Sun pitää käydä useemmin, niinku siedätyshoitona..
En just noista osaa sanoa mut itellä on se s3 ja se on ollut ihan jees. Varmaan nuokin uudemmat samsungit on.Mä junnaan vieläkin tän puhelin asiian kanssa...vaihtoehtoja on liikaa...millanenhan toi samsung galaxy ace 4 on tai galaxy s4 mini? Niitä tossa nyt tänää pyöritelly mielessäni....jos kesäloman aikana sais hankittua tuskin ennen sitä saan mitään aikaseks asian suhteen.
Nyt vasta. Mulla on niin kiire aina keskittyä vaan omaan napaani, etten oo joutanu tarkkailemaan ympäristöäni - edes palstalla.Nytkö vasta tajusit. Se on on myös monella muulla nimellä täällä.
Mulla on samsung galaxy s4 mini. Musta toi on ihan kiva, ei oo ollu toiminnan kanssa mitään ongelmia ja aika helposti opin sitä käyttämäänkin. On siis mun eka älypuhelin. Suosittelen tätä, eikä ollu muistaakseni mikään törkykalliskaan, ja varmaan parissa vuodessa hintaki tippunu siitä mitä mä maksoin. Voin toimia sit sun teknisenä tukena jos (kun) tulee luurin kanssa onkkelmiaMä junnaan vieläkin tän puhelin asiian kanssa...vaihtoehtoja on liikaa...millanenhan toi samsung galaxy ace 4 on tai galaxy s4 mini? Niitä tossa nyt tänää pyöritelly mielessäni....jos kesäloman aikana sais hankittua tuskin ennen sitä saan mitään aikaseks asian suhteen.