En oo periny mitään . Ihan ilmasiks sille oon jakanu. Mut nythän voin periä niitä maksuja takautuvasti? 10 vuoden ajalta tulis ihan sievoinen summa, sais monta tatuointia.Etkö vielä oo alkanu?? Ootko ihan pölö?
En oo periny mitään . Ihan ilmasiks sille oon jakanu. Mut nythän voin periä niitä maksuja takautuvasti? 10 vuoden ajalta tulis ihan sievoinen summa, sais monta tatuointia.Etkö vielä oo alkanu?? Ootko ihan pölö?
Tulis vaan markat takaisin, mulla on vielä jemmassa suomen seteleitä kaapissa :No kiitos! Tällä päässee alkuun
Sä oot kyllä ihan mahtava tyyppi ! Kunhan vaan pidät huolen siitä, ettei tavallaan noi avautumispuhelut käy sulle raskaaksi, koska kyllähän noi varmaan herättää sussakin niitä menneisyyden asioita henkiin....ettei tule tavallaan pahaa mieltä toisen oloista...Saa tulla puhelua ihan rauhassa. Kuuntelen ja autan kyl mikäli vaan voin. Kokemuksen rintaäänellä voisin ehkä kehottaa juoksemaan karkuun vielä ko voi, vaikka ihan sinne asti missä pippurit kasvaa.
No joo, ens viikolla taas huomattavasti viileempää . Mutta hyvä kun edes nämä muutamat päivät ovat lämpimiä...Niinhän se tekee. No, pian ohimenevä juttu.
Joo, rannalle pitäis kanssa lähteä jossain vaiheessa, täytyy ottaa rasvat mukaan
Aurinko kun on salakavala.
Sellanen inkkari pitäis tulla tohon yläreisi-kankkualueelle, realistinen ja väreillä tottakai. Katsotaan nyt kuitenkin jollei lottovoittoa tuu tai en keksi jotain rahantekoideaa, niin täytyy varmaan lykätä myöhemmäksiDeeDee - mimmosta kuvaa oot menossa hakkaamaan ?
Maksaisit luonnossa?ei kyllä meikäkkään montaa senttiä pystys laakilta maksamaan jos pitäs alkaa takautuvasti maksamaan panoista
Oi hiisi, siis ihan full body vai kasvot? Kunnon sulkapäähineellä vai ilman? Ha, ihan innostuin tuosta aihiosta ...toivottavasti saat tavalla tai toisella järjestymään tuon nakuttamisen, ketuttashan se vietävästi, jos joudut vielä peruumaan..Sellanen inkkari pitäis tulla tohon yläreisi-kankkualueelle, realistinen ja väreillä tottakai. Katsotaan nyt kuitenkin jollei lottovoittoa tuu tai en keksi jotain rahantekoideaa, niin täytyy varmaan lykätä myöhemmäksi
Ite ainaki olisin ollu tyytyväinen vertaistuesta sillon ko ite olin tossa elämänvaiheessa. Mua ihmiset vaan syyllisti ja syytteli, et on mun vika että äijä juo. Tyhmä natsiämmä joka rajottaa toisen elämää jne, enkä koskaan täysin sisäistänyt, ettei sen juominen ollu millään tavalla kiinni musta eikä todellakaan mun vikaani. Eikä se tyttö mulle mitään pahaa oo tehny, niin ei tee mieli lällätellä tai olla vahingoniloinen sille.Sä oot kyllä ihan mahtava tyyppi ! Kunhan vaan pidät huolen siitä, ettei tavallaan noi avautumispuhelut käy sulle raskaaksi, koska kyllähän noi varmaan herättää sussakin niitä menneisyyden asioita henkiin....ettei tule tavallaan pahaa mieltä toisen oloista...
Strippaliini saa olla iloinen siitä, että on sun kanssa tekemissä ja saa sitä kuunteleva korva- kokemustaIte ainaki olisin ollu tyytyväinen vertaistuesta sillon ko ite olin tossa elämänvaiheessa. Mua ihmiset vaan syyllisti ja syytteli, et on mun vika että äijä juo. Tyhmä natsiämmä joka rajottaa toisen elämää jne, enkä koskaan täysin sisäistänyt, ettei sen juominen ollu millään tavalla kiinni musta eikä todellakaan mun vikaani. Eikä se tyttö mulle mitään pahaa oo tehny, niin ei tee mieli lällätellä tai olla vahingoniloinen sille.
Mä uskoisin olevani ihan sinut menneisyyden kanssa, mut vaikka se huonoja tuntemuksia herättäiskin, niin ainahan voin läppästä itteäni poskelle ja muistuttaa että, oon onnistunu rämpimään kaikesta sonnasta ylös ja elämä on hyvää just nyt.
Ihan vain kasvot (sivuprofiili) ja ilman päähinettä koska sellanen veisi liikaa tilaa, eikä mussa yksinkertasesti ole hirveesti lääniä mihin nakuttaa enkä muutenkaan tahtoisi isoa päähinettä siihen.Oi hiisi, siis ihan full body vai kasvot? Kunnon sulkapäähineellä vai ilman? Ha, ihan innostuin tuosta aihiosta ...toivottavasti saat tavalla tai toisella järjestymään tuon nakuttamisen, ketuttashan se vietävästi, jos joudut vielä peruumaan..
Kuulostaa hienolta näin etukäteen toi sun inkkarikuvas , mä peukuttelen täällä että se toteutuu suunnitelmies mukaisestiIhan vain kasvot (sivuprofiili) ja ilman päähinettä koska sellanen veisi liikaa tilaa, eikä mussa yksinkertasesti ole hirveesti lääniä mihin nakuttaa enkä muutenkaan tahtoisi isoa päähinettä siihen.
Noh, voisi nyt ainakin koittaa myydä jotain turhaa omaisuuttaan alkajaisiksi. Tahtoiskohan laura ostaa akvaarion
Toivotaan toivotaan. Toiseen maahan pitäis sitä mennä otattamaan ja liput jo hankittu, eli vaikka joutuisinkin perumaan niin joka tapauksessa pääsen mun lempimaahan siskoa moikkaan, että ei ihan turha reissu kuitenkaan . Ja voi sen kuvan myöhemminkin hankkia, ei muutaman kuukauden lykkäys niin kauheeta olisi.Kuulostaa hienolta näin etukäteen toi sun inkkarikuvas , mä peukuttelen täällä että se toteutuu suunnitelmies mukaisesti
Oletko jo hokassut pyytää maksua niistä yv-lootaan läheteltävistä kuvista . Niitähän kuulemma lähetellään täällä jatkuvasti .Sellanen inkkari pitäis tulla tohon yläreisi-kankkualueelle, realistinen ja väreillä tottakai. Katsotaan nyt kuitenkin jollei lottovoittoa tuu tai en keksi jotain rahantekoideaa, niin täytyy varmaan lykätä myöhemmäksi
Totta, ruutis varsinkin on mulle aika paljon jo velkaa.Oletko jo hokassut pyytää maksua niistä yv-lootaan läheteltävistä kuvista . Niitähän kuulemma lähetellään täällä jatkuvasti .
Joo. Mullakin on loota niin täynnä, että pildet suorastaan pursuaa yli. Voiskohan niistä osan pakastaa?Oletko jo hokassut pyytää maksua niistä yv-lootaan läheteltävistä kuvista . Niitähän kuulemma lähetellään täällä jatkuvasti .
Vooiii - ihanaa reissua siis tiedossa kaikilla mausteilla . Ja joo, jos vaikka sattui lykkääntymäänkin, niin sitten saisit toisenkin kerran nähdä siskolikkas , ei huonoo ollenkaan.Toivotaan toivotaan. Toiseen maahan pitäis sitä mennä otattamaan ja liput jo hankittu, eli vaikka joutuisinkin perumaan niin joka tapauksessa pääsen mun lempimaahan siskoa moikkaan, että ei ihan turha reissu kuitenkaan . Ja voi sen kuvan myöhemminkin hankkia, ei muutaman kuukauden lykkäys niin kauheeta olisi.
Suurkiitos, tulee tarpeeseen, ihanaa. Kohta vois harkita luopumista sukista, varpaat alkaa tareta
Nii-i, maksua odotellaanTotta, ruutis varsinkin on mulle aika paljon jo velkaa.
Jep, ja onpa mulla idea jo seuraavallekin kuvalle, eli reissua pukkaa jatkossakinVooiii - ihanaa reissua siis tiedossa kaikilla mausteilla . Ja joo, jos vaikka sattui lykkääntymäänkin, niin sitten saisit toisenkin kerran nähdä siskolikkas , ei huonoo ollenkaan.
Höpö höpö, ite oot ihana. Niinko on moni muukin tässä ketjussaStrippaliini saa olla iloinen siitä, että on sun kanssa tekemissä ja saa sitä kuunteleva korva- kokemusta
Ja sä oot kyllä niin oman elämäs tähti siellä ! Paljon on ehtinyt sattua ja tapahtua..ja toi sun asenne on todella vahva ja kantava ja ennen kaikkea - mistä ite oon ilonen !! - hyvin postiivinen . Oot ihana