Halaus, jaksamista.Jep, ny jo alkaa ahistaa
Father of the year-award häämöttää jo ihan nurkan takanaJaahas. Strippaliina soitti aikatauluista ko se tulee hakemaan puolikasta tänään. Se siinä höpötteli taas ohimennen kaikkea, mm. mainitsi että joku oli eilen vähän ottanu ölppöstä eivätkä olleet eilen päässy sen vuoksi kauppaan. Kuulostaapa ihanalta. Kauankos siitä raskausuutisten julkistamisesta onkaan, sillon se vielä kehu että he molemmat lopettavat juomisen. Hyvin menee, mutta menköön
Joka vuosiko se meinaa sen pystin itellensä kahmia?Father of the year-award häämöttää jo ihan nurkan takana
Selvä...saapahan nähdä kuinka monta avautumispuhelua vielä tuleekaan...Jaahas. Strippaliina soitti aikatauluista ko se tulee hakemaan puolikasta tänään. Se siinä höpötteli taas ohimennen kaikkea, mm. mainitsi että joku oli eilen vähän ottanu ölppöstä eivätkä olleet eilen päässy sen vuoksi kauppaan. Kuulostaapa ihanalta. Kauankos siitä raskausuutisten julkistamisesta onkaan, sillon se vielä kehu että he molemmat lopettavat juomisen. Hyvin menee, mutta menköön
Jos vaan on niin lahjakas ettei löydy vastusta!Joka vuosiko se meinaa sen pystin itellensä kahmia?
..jotenkin sitä toivois, että miehelle tulis sitä ryhtiliikettä isosti, mutta...hmmm...mitä lienee pyöriikään ämpärin mielessä, mene ja tiiä...Joka vuosiko se meinaa sen pystin itellensä kahmia?
..ja lämpötilahan vain nousee vaan....hei, jos ootte liikenteessä puolenpäivän aikoihin (12-14) niin oikeesti - laittakaa sitä aurinkovoidetta tai suojautukaa muutoin, ettei tule ylläreitäHuomenta
+25, varjon puolella
Saa tulla puhelua ihan rauhassa. Kuuntelen ja autan kyl mikäli vaan voin. Kokemuksen rintaäänellä voisin ehkä kehottaa juoksemaan karkuun vielä ko voi, vaikka ihan sinne asti missä pippurit kasvaa.Selvä...saapahan nähdä kuinka monta avautumispuhelua vielä tuleekaan...
Niinhän se tekee. No, pian ohimenevä juttu...ja lämpötilahan vain nousee vaan....hei, jos ootte liikenteessä puolenpäivän aikoihin (12-14) niin oikeesti - laittakaa sitä aurinkovoidetta tai suojautukaa muutoin, ettei tule ylläreitä
Mä kärtsäsin huomaamattani eilen, vaikkei se kovin aurinkoa edes näyttänytkään mutta tais se vesi kuitenkin siinä likellä tehdä tehtävänsä...
Iltapäivästä sitten rantaan ..
Eurojackpot, lottoHuomenta! Aamukaffet ja aamujumitus töissä, mun rutiini
Tajusin et mulla on kuukauden päästä tatska-aika, äääk! Ja yhtään en oo säästänyt siihen, et jos joku tietää jonkun rahalähteen niin mulle voi antaa karttaa sinne
Loton jo laitoinkinEurojackpot, lotto
Koskaan ei voi tietää
Mä oon kuullu, et pilde on hyvää kauppatavaraa. Rahan tuloa ei voi estää ja pildestä ei tartte edes luopua. Annan ääneni sille.Huomenta! Aamukaffet ja aamujumitus töissä, mun rutiini
Tajusin et mulla on kuukauden päästä tatska-aika, äääk! Ja yhtään en oo säästänyt siihen, et jos joku tietää jonkun rahalähteen niin mulle voi antaa karttaa sinne
Mä oon kuullu, et pilde on hyvää kauppatavaraa. Rahan tuloa ei voi estää ja pildestä ei tartte edes luopua. Annan ääneni sille.
Saat vähän, sattu olee taskun pohjalla:Huomenta! Aamukaffet ja aamujumitus töissä, mun rutiini
Samaa mäkin oon kuullut! Pitäsköhän alkaa periä maksua tolta ukoltaMä oon kuullu, et pilde on hyvää kauppatavaraa. Rahan tuloa ei voi estää ja pildestä ei tartte edes luopua. Annan ääneni sille.
Kato nyt, taas sä ruinaat pillua!!1paljonkohan didin tatska maksaa, meinaan että kerkeiskö esim. varttuneempi uroseläin edes kuksimaan niin monta kertaa kuukaudessa
No kiitos! Tällä päässee alkuunSaat vähän, sattu olee taskun pohjalla:
Etkö vielä oo alkanu?? Ootko ihan pölö?Samaa mäkin oon kuullut! Pitäsköhän alkaa periä maksua tolta ukolta