• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta ja :love:hyvää perjantaita.
:eek:Taas perjantai.
Oi ihana, aurinkoinen aamu ja viellä lämpiää iltapäivällä:).

Oho kiusasiko joku tyyppi Kruttista täällä eilen:eek: :confused:
Jotkut ei ymmärrä huumoria ja vetää herneet nenään.
 
Jaahas. Strippaliina soitti aikatauluista ko se tulee hakemaan puolikasta tänään. Se siinä höpötteli taas ohimennen kaikkea, mm. mainitsi että joku oli eilen vähän ottanu ölppöstä eivätkä olleet eilen päässy sen vuoksi kauppaan. Kuulostaapa ihanalta. Kauankos siitä raskausuutisten julkistamisesta onkaan, sillon se vielä kehu että he molemmat lopettavat juomisen. Hyvin menee, mutta menköön (y)
 
Jaahas. Strippaliina soitti aikatauluista ko se tulee hakemaan puolikasta tänään. Se siinä höpötteli taas ohimennen kaikkea, mm. mainitsi että joku oli eilen vähän ottanu ölppöstä eivätkä olleet eilen päässy sen vuoksi kauppaan. Kuulostaapa ihanalta. Kauankos siitä raskausuutisten julkistamisesta onkaan, sillon se vielä kehu että he molemmat lopettavat juomisen. Hyvin menee, mutta menköön (y)
Father of the year-award häämöttää jo ihan nurkan takana
 
Jaahas. Strippaliina soitti aikatauluista ko se tulee hakemaan puolikasta tänään. Se siinä höpötteli taas ohimennen kaikkea, mm. mainitsi että joku oli eilen vähän ottanu ölppöstä eivätkä olleet eilen päässy sen vuoksi kauppaan. Kuulostaapa ihanalta. Kauankos siitä raskausuutisten julkistamisesta onkaan, sillon se vielä kehu että he molemmat lopettavat juomisen. Hyvin menee, mutta menköön (y)
Selvä...saapahan nähdä kuinka monta avautumispuhelua vielä tuleekaan...
 
Huomenta :)

+25, varjon puolella :unsure:
..ja lämpötilahan vain nousee vaan....hei, jos ootte liikenteessä puolenpäivän aikoihin (12-14) niin oikeesti - laittakaa sitä aurinkovoidetta tai suojautukaa muutoin, ettei tule ylläreitä :)

Mä kärtsäsin huomaamattani eilen, vaikkei se kovin aurinkoa edes näyttänytkään mutta tais se vesi kuitenkin siinä likellä tehdä tehtävänsä...

Iltapäivästä sitten rantaan :)..
 
..ja lämpötilahan vain nousee vaan....hei, jos ootte liikenteessä puolenpäivän aikoihin (12-14) niin oikeesti - laittakaa sitä aurinkovoidetta tai suojautukaa muutoin, ettei tule ylläreitä :)

Mä kärtsäsin huomaamattani eilen, vaikkei se kovin aurinkoa edes näyttänytkään mutta tais se vesi kuitenkin siinä likellä tehdä tehtävänsä...

Iltapäivästä sitten rantaan :)..
Niinhän se tekee. No, pian ohimenevä juttu.

Joo, rannalle pitäis kanssa lähteä jossain vaiheessa, täytyy ottaa rasvat mukaan :)
Aurinko kun on salakavala.
 
Huomenta! Aamukaffet ja aamujumitus töissä, mun rutiini :geek::coffee:

Tajusin et mulla on kuukauden päästä tatska-aika, äääk! Ja yhtään en oo säästänyt siihen, et jos joku tietää jonkun rahalähteen niin mulle voi antaa karttaa sinne :confused:
 
Huomenta! Aamukaffet ja aamujumitus töissä, mun rutiini :geek::coffee:

Tajusin et mulla on kuukauden päästä tatska-aika, äääk! Ja yhtään en oo säästänyt siihen, et jos joku tietää jonkun rahalähteen niin mulle voi antaa karttaa sinne :confused:
Mä oon kuullu, et pilde on hyvää kauppatavaraa. Rahan tuloa ei voi estää ja pildestä ei tartte edes luopua. Annan ääneni sille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä