vierailijax
Jos joku vonkaisi täällä niin se ei kuulu sinulle yhtään mitäänVitun säälittävää touhua, tietääkö rouva?
Jos joku vonkaisi täällä niin se ei kuulu sinulle yhtään mitäänVitun säälittävää touhua, tietääkö rouva?
sulle taitaa huumori olla kokonaan vieras taiteenlaji?Miksi et ota eroa jos muiden pillut ja tissit kiinnostaa?
Ja miksi ei kulluisi, se häiritsee. Menis parantelee sitä omaa liitoaan eikä täällä vaan haaveilisi.Jos joku vonkaisi täällä niin se ei kuulu sinulle yhtään mitään
Joskus se vaan vie oman aikansa.Sä olet särkynyt sydän ettei susta ole enää koskaan miestä naiselle, sut on hajotettu niin palasiksi ettei sitä kokoa kukaan, siitä olen pahoillani. Olisit varmaan aikoinaan ollut hyvä mies, mutta sut on hajotettu.
Läppääkö ei voi heittää??Miksi et ota eroa jos muiden pillut ja tissit kiinnostaa?
Mitä huumoria on pyytää naisilta pillukuvia? Eikö sellainen ole kotona? Täällä vaan mukamas "vitsillä" tota heität, just joo. Hoida liittos kuntoon hyvä mies tai eroa.sulle taitaa huumori olla kokonaan vieras taiteenlaji?
Niin? Vihjaatko, että käyn täällä pönkittämässä itsetuntoani vai? En ole kyllä mitään kuolaamisia tms täällä kerjännyt, jos sitä koitat sanoa. Ja jos se on se mitä vihjaat, niin todistustaakka on sitten sinulla.Sun itsetunto.......
Älä anna sen häiritäJa miksi ei kulluisi, se häiritsee. Menis parantelee sitä omaa liitoaan eikä täällä vaan haaveilisi.
Onko susta läppäää jos työkaveri pyytää sulta pillunkuvia? Miten tämä jatkuva kuolaaminen on yhtään eri?Läppääkö ei voi heittää??
Vitut.Sä olet särkynyt sydän ettei susta ole enää koskaan miestä naiselle, sut on hajotettu niin palasiksi ettei sitä kokoa kukaan, siitä olen pahoillani. Olisit varmaan aikoinaan ollut hyvä mies, mutta sut on hajotettu.
Se nyt vaan on.Onko susta läppäää jos työkaveri pyytää sulta pillunkuvia? Miten tämä jatkuva kuolaaminen on yhtään eri?
Jos se sua häiritsee, niin miksi sitten varta vasten tuut tänne vaivaamaan itsees?Ja miksi ei kulluisi, se häiritsee. Menis parantelee sitä omaa liitoaan eikä täällä vaan haaveilisi.
no musta on tyypillistä ketjuhuumoria pyytää privaattikuvia yyvee lootaan mutta sää et sitä voine tietää kun et oo ketjulainenMitä huumoria on pyytää naisilta pillukuvia? Eikö sellainen ole kotona? Täällä vaan mukamas "vitsillä" tota heität, just joo. Hoida liittos kuntoon hyvä mies tai eroa.
Toi ei ole toimintaa jota tekee elämäänsä tyytväinen mies ja sinä myös tiedät sen.no musta on tyypillistä ketjuhuumoria pyytää privaattikuvia yyvee lootaan mutta sää et sitä voine tietää kun et oo ketjulainen
ei niitä koskaan oikeesti lähetetä
Pitäskö sun hommata ihan oma mies?Jos se sua häiritsee, niin miksi sitten varta vasten tuut tänne vaivaamaan itsees?
mää lopetan tähän koska näyttää siltä, että sää et tyydy minkäänlaiseen mun antamaan vastaukseenToi ei ole toimintaa jota tekee elämäänsä tyytväinen mies ja sinä myös tiedät sen.
Pitäiskö sun hommata ihan oma elämä?Pitäskö sun hommata ihan oma mies?
Mua vituttaa ihmiset jotka elävät elämää johon eivät ole tyytyväisiä ja sä olet juuri sellainen. Näen sen kilometrin päähän.mää lopetan tähän koska näyttää siltä, että sää et tyydy minkäänlaiseen mun antamaan vastaukseen
mee vetämään vaikka käteen aikas kuluksi
Jos täällä sitä vonkaa niin kaikki ei ole avioliitossa ok. Pitäshän sun se tietää, kun muijaki lähti.Vitut.
Mä en hyväksy niin yksioikoista stereotypiaa mis mies on vaan pildeä vonkaava muutoin tahdoton hyypiö.
Niin... äläkä viitti edes kehdata käyttää nimimerkkiä snaipperi.