• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sä olet särkynyt sydän ettei susta ole enää koskaan miestä naiselle, sut on hajotettu niin palasiksi ettei sitä kokoa kukaan, siitä olen pahoillani. Olisit varmaan aikoinaan ollut hyvä mies, mutta sut on hajotettu.
Vitut.

Mä en hyväksy niin yksioikoista stereotypiaa mis mies on vaan pildeä vonkaava muutoin tahdoton hyypiö.

Niin... äläkä viitti edes kehdata käyttää nimimerkkiä snaipperi.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mitä huumoria on pyytää naisilta pillukuvia? Eikö sellainen ole kotona? Täällä vaan mukamas "vitsillä" tota heität, just joo. Hoida liittos kuntoon hyvä mies tai eroa.
no musta on tyypillistä ketjuhuumoria pyytää privaattikuvia yyvee lootaan mutta sää et sitä voine tietää kun et oo ketjulainen

ei niitä koskaan oikeesti lähetetä
 
snaipperi...
mää lopetan tähän koska näyttää siltä, että sää et tyydy minkäänlaiseen mun antamaan vastaukseen

mee vetämään vaikka käteen aikas kuluksi
Mua vituttaa ihmiset jotka elävät elämää johon eivät ole tyytyväisiä ja sä olet juuri sellainen. Näen sen kilometrin päähän.
Täällä ollaan vain kerran joten miksi elät elämää jota et halua elää?
 
Mä taas en ymmärrä miks joku kehtaa käyttää nimimerkkiä "snaipperi"? Ja tulla esiin? Ei oikein toimi.

En kaikista miehistä tiedä... jokaisessa on omat vikansa.

Mut oikeesti useimmat miehet joita kaveripiiriini kuuluu ovat kuten mr. bitch. Ajaa halki puolen suomen päästäkseen kotiin nukkumaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä