Joku tutustui ketjuun hyvällä asenteellaMoi. Mitäs täällä länkytetään? Myönnä vaan ruutis, et oot vonkaava pettäjäsika, niin mun ei tartte kertoo meidän ja boobsin viimekesäisestä hotelliyöstä
Joku tutustui ketjuun hyvällä asenteellaMoi. Mitäs täällä länkytetään? Myönnä vaan ruutis, et oot vonkaava pettäjäsika, niin mun ei tartte kertoo meidän ja boobsin viimekesäisestä hotelliyöstä
Ai nii.Jos täällä sitä vonkaa niin kaikki ei ole avioliitossa ok. Pitäshän sun se tietää, kun muijaki lähti.
Mitä väliä sillä on millä nimellä häntä olet kutsunut?Ai nii.
Ihan yks pikku juttu "snaipperille".
En koskaan erehdy kutsumaan ex- rouvakultaani "muijaksi".
Sun nimimerkkisi on päin helvettiä, joten en yhtään ihmettele jos kysyt tyhmiä.Mitä väliä sillä on millä nimellä häntä olet kutsunut?
Susta mä tykkään, olet ihanaa vahingoittunutta tavaraa.Sun nimimerkkisi on päin helvettiä, joten en yhtään ihmettele jos kysyt tyhmiä.
Siksi, koska aika moni ketjuun kirjoittelevista tuntee toisensa oikeessakin elämässä ja me kaikki tiedetään tasan tarkkaan, että täällä heitetyt alapäävitsit on vitsejä.Miksi teistä on hyväksyttävää, että täällä mukamas onnellisesti olevat aviomiehet/vaimot käyttäytyy niin kuin te?
Eikö kaikki ole pettämistä mitä ei voisi vastakaisensukupuolen nähden tehdä puolison nähden?
Huomenta Majurille. Jaksuja tähän päivään, tulee olemaan kuuma.Aamunapit imettu, huhahhhenhh.
Nii, ja huomenta kaikille
kuuma ja kuuma, täällä tulossa vajaa 20 ja sataa vettäHuomenta Majurille. Jaksuja tähän päivään, tulee olemaan kuuma.
Kuulostaa ihanalle, tänne läkähtyy.kuuma ja kuuma, täällä tulossa vajaa 20 ja sataa vettä
säät on kohillaan mutta sä oot vaan väärässä paikassaKuulostaa ihanalle, tänne läkähtyy.
Huomenta Majurille. Jaksuja tähän päivään, tulee olemaan kuuma.
ahaMeen heittää maalia yhden kiekan, moikka moi!
Jaksamista todellakin sulle...ei parane päästää auringon valoa sisätiloihin ollenkaan eli yritä pitää mahdollisimman viileänä...jääpaloja vain tekemään urakalla..Jep, ny jo alkaa ahistaa