• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta. Olipa vaikia päästä sängystä ylös. Mut ku ei viitti koko päivää nukkuakaa ku illal ei sit tuu uni ja pakatakin tarvis. Meil on vähän petollinen tuuli täällä näköjää kuinkahan herkästi sitä Kärtsää. En oo ko pari hassua minuuttia istunut täs pihal ni jo polttaa jalkoja ja on iha tuskasen kuuma muutenkin. Nyt aamukahvit ja suihkuu :)
 
Saa tulla puhelua ihan rauhassa. Kuuntelen ja autan kyl mikäli vaan voin. Kokemuksen rintaäänellä voisin ehkä kehottaa juoksemaan karkuun vielä ko voi, vaikka ihan sinne asti missä pippurit kasvaa.
Sä oot kyllä ihan mahtava tyyppi :)! Kunhan vaan pidät huolen siitä, ettei tavallaan noi avautumispuhelut käy sulle raskaaksi, koska kyllähän noi varmaan herättää sussakin niitä menneisyyden asioita henkiin....ettei tule tavallaan pahaa mieltä toisen oloista...
 
Niinhän se tekee. No, pian ohimenevä juttu.

Joo, rannalle pitäis kanssa lähteä jossain vaiheessa, täytyy ottaa rasvat mukaan :)
Aurinko kun on salakavala.
No joo, ens viikolla taas huomattavasti viileempää :). Mutta hyvä kun edes nämä muutamat päivät ovat lämpimiä...

Mulla pukkaskin tässä tota aurinkorasvausähellystä, ipanat lähti ulos kirmailemaan joten kolmen kanssa kun roiskit rasvaa, joista yksi näemmä olikin tähän kohtaan vastarannan kiiskenä, niin :D - huh, hikihän siinä tuli.
 
Sellanen inkkari pitäis tulla tohon yläreisi-kankkualueelle, realistinen ja väreillä tottakai. Katsotaan nyt kuitenkin jollei lottovoittoa tuu tai en keksi jotain rahantekoideaa, niin täytyy varmaan lykätä myöhemmäksi :poop:
Oi hiisi, siis ihan full body vai kasvot? Kunnon sulkapäähineellä vai ilman? Ha, ihan innostuin tuosta aihiosta :)...toivottavasti saat tavalla tai toisella järjestymään tuon nakuttamisen, ketuttashan se vietävästi, jos joudut vielä peruumaan..
 
Sä oot kyllä ihan mahtava tyyppi :)! Kunhan vaan pidät huolen siitä, ettei tavallaan noi avautumispuhelut käy sulle raskaaksi, koska kyllähän noi varmaan herättää sussakin niitä menneisyyden asioita henkiin....ettei tule tavallaan pahaa mieltä toisen oloista...
Ite ainaki olisin ollu tyytyväinen vertaistuesta sillon ko ite olin tossa elämänvaiheessa. Mua ihmiset vaan syyllisti ja syytteli, et on mun vika että äijä juo. Tyhmä natsiämmä joka rajottaa toisen elämää jne, enkä koskaan täysin sisäistänyt, ettei sen juominen ollu millään tavalla kiinni musta eikä todellakaan mun vikaani. Eikä se tyttö mulle mitään pahaa oo tehny, niin ei tee mieli lällätellä tai olla vahingoniloinen sille.
Mä uskoisin olevani ihan sinut menneisyyden kanssa, mut vaikka se huonoja tuntemuksia herättäiskin, niin ainahan voin läppästä itteäni poskelle ja muistuttaa että, oon onnistunu rämpimään kaikesta sonnasta ylös ja elämä on hyvää just nyt.
 
Mua nyt himpun nyppii kun täällä on parilla mammalla aikaa istua ja juoruta kakaroistaan ja ukoistaan ja kun kävin vinkkaamassa että ois viittä vaille vitusti töitä niin tuli vastaus että ei niissä vielä oo deadline niin lähellä.

Mun järjenjuoksun mukaan ne ois fiksua tehdä pois kun muuten on rauhallista ja toisekseen, työaika ois sitä aikaa kun on myynyt ittensä työnantajalle
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ite ainaki olisin ollu tyytyväinen vertaistuesta sillon ko ite olin tossa elämänvaiheessa. Mua ihmiset vaan syyllisti ja syytteli, et on mun vika että äijä juo. Tyhmä natsiämmä joka rajottaa toisen elämää jne, enkä koskaan täysin sisäistänyt, ettei sen juominen ollu millään tavalla kiinni musta eikä todellakaan mun vikaani. Eikä se tyttö mulle mitään pahaa oo tehny, niin ei tee mieli lällätellä tai olla vahingoniloinen sille.
Mä uskoisin olevani ihan sinut menneisyyden kanssa, mut vaikka se huonoja tuntemuksia herättäiskin, niin ainahan voin läppästä itteäni poskelle ja muistuttaa että, oon onnistunu rämpimään kaikesta sonnasta ylös ja elämä on hyvää just nyt.
Strippaliini saa olla iloinen siitä, että on sun kanssa tekemissä ja saa sitä kuunteleva korva- kokemusta :)

Ja sä oot kyllä niin oman elämäs tähti siellä :)! Paljon on ehtinyt sattua ja tapahtua..ja toi sun asenne on todella vahva ja kantava ja ennen kaikkea - mistä ite oon ilonen :)!! - hyvin postiivinen :). Oot ihana :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
Oi hiisi, siis ihan full body vai kasvot? Kunnon sulkapäähineellä vai ilman? Ha, ihan innostuin tuosta aihiosta :)...toivottavasti saat tavalla tai toisella järjestymään tuon nakuttamisen, ketuttashan se vietävästi, jos joudut vielä peruumaan..
Ihan vain kasvot (sivuprofiili) ja ilman päähinettä koska sellanen veisi liikaa tilaa, eikä mussa yksinkertasesti ole hirveesti lääniä mihin nakuttaa :D enkä muutenkaan tahtoisi isoa päähinettä siihen.

Noh, voisi nyt ainakin koittaa myydä jotain turhaa omaisuuttaan alkajaisiksi. Tahtoiskohan laura ostaa akvaarion :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ihan vain kasvot (sivuprofiili) ja ilman päähinettä koska sellanen veisi liikaa tilaa, eikä mussa yksinkertasesti ole hirveesti lääniä mihin nakuttaa :D enkä muutenkaan tahtoisi isoa päähinettä siihen.

Noh, voisi nyt ainakin koittaa myydä jotain turhaa omaisuuttaan alkajaisiksi. Tahtoiskohan laura ostaa akvaarion :ROFLMAO:
Kuulostaa hienolta näin etukäteen toi sun inkkarikuvas :), mä peukuttelen täällä että se toteutuu suunnitelmies mukaisesti :)
 
Kuulostaa hienolta näin etukäteen toi sun inkkarikuvas :), mä peukuttelen täällä että se toteutuu suunnitelmies mukaisesti :)
Toivotaan toivotaan. Toiseen maahan pitäis sitä mennä otattamaan ja liput jo hankittu, eli vaikka joutuisinkin perumaan niin joka tapauksessa pääsen mun lempimaahan siskoa moikkaan, että ei ihan turha reissu kuitenkaan :D. Ja voi sen kuvan myöhemminkin hankkia, ei muutaman kuukauden lykkäys niin kauheeta olisi.
 
Sellanen inkkari pitäis tulla tohon yläreisi-kankkualueelle, realistinen ja väreillä tottakai. Katsotaan nyt kuitenkin jollei lottovoittoa tuu tai en keksi jotain rahantekoideaa, niin täytyy varmaan lykätä myöhemmäksi :poop:
Oletko jo hokassut pyytää maksua niistä yv-lootaan läheteltävistä kuvista o_O. Niitähän kuulemma lähetellään täällä jatkuvasti :LOL:.
 
Toivotaan toivotaan. Toiseen maahan pitäis sitä mennä otattamaan ja liput jo hankittu, eli vaikka joutuisinkin perumaan niin joka tapauksessa pääsen mun lempimaahan siskoa moikkaan, että ei ihan turha reissu kuitenkaan :D. Ja voi sen kuvan myöhemminkin hankkia, ei muutaman kuukauden lykkäys niin kauheeta olisi.
Vooiii - ihanaa reissua siis tiedossa kaikilla mausteilla :). Ja joo, jos vaikka sattui lykkääntymäänkin, niin sitten saisit toisenkin kerran nähdä siskolikkas :), ei huonoo ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Tosta saat tollasen
Suurkiitos, tulee tarpeeseen, ihanaa. Kohta vois harkita luopumista sukista, varpaat alkaa tareta :unsure:
Meidän tirppa on vetänyt raivaria aamusta asti, huokaus. Sain vihdoin tuossa yhdentoista jälkeen syömään ja sitten meni omaan huoneeseen kiukuttelemaan. Ihmettelin, kun hiljeni aika nopeasti. Oli käynyt päiväunille. Nukkuvat lapset :love:
 
Strippaliini saa olla iloinen siitä, että on sun kanssa tekemissä ja saa sitä kuunteleva korva- kokemusta :)

Ja sä oot kyllä niin oman elämäs tähti siellä :)! Paljon on ehtinyt sattua ja tapahtua..ja toi sun asenne on todella vahva ja kantava ja ennen kaikkea - mistä ite oon ilonen :)!! - hyvin postiivinen :). Oot ihana :love:
Höpö höpö, ite oot ihana. Niinko on moni muukin tässä ketjussa :love:
Ja kai se jonkun on oltava positiivinen, ei sitä aina jaksa naama norsunvitulla jauhaa niitä huonoja juttuja :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä