The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onhan noi mielenkiintosia ja itekin tykkään noita huvikseni lueskella. Mutta jos tosissaan miettii, niin ei millään muulla tähdellä kuin Auringolla ole ihmiseen mitään vaikutusta :D. Jupiterinkin vetovoima ihmiseen on ihan mitättömän pieni, ja se on sentäs huomattavasti lähempänä kuin tähdet. (Tiedän, koska joskus luin jonkun laskelman siitä, miten paljon Jupiterin vetovoima vaikuttaa ihmiseen :D. Ei juurikaan ollenkaan).

T. INTP (tosissaan, tehkää toi myers-briggs)
Njoo...ei noita kuitenkaan liian tosissaan tarvitse ottaa, vaikka paljon yhtymäkohtia löytäisikin :). Hauskaa lukemista, kuten sanoit, ja joskus turhankin hyvin jopa sattuvia ja osuviakin, mutta siinäkin taitaa aika paljon olla värittämässä sen ihmisen omat tulkinnat ja mielenvireet :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Kuinkas muuten deedee joskus palstalle "eksyi"?

Itse aikoinani katselin vain silloista kirpputoria ja sitä kautta sitten tutustuin/eksyin tähän keskustelupalstaankin.
Varmaan joku joskus muinoin on linkannut jonkun hauskan ketjun mulle, vuosia taustailin vaan enkä kirjoitellut ikinä :D. Luin vaan jotain ketjuja jos oli mielenkiintoinen aihe. Sitten vuosi sitten aloin hurjaksi ja kirjauduin ihan extemporee.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
:D

Mutta meidänhän niitä aloituksia pitäis sinne tehdä että plasta heräis :D

Ja montako meitä kirjoittajia tässä ketjussa on, ei loppujen lopuksi kovin montaa.
Pitäisikö meidän jokaisen tehtailla aloituksia? Varmaan koko palsta kaatuisi kun alkaisi hirmuinen kuhina. Jos vaikka laitettaisiin aiheeksi näin alkuun mitä tänään syödään ja milloin lapsilisät maksetaan? Joululahjoistakin voisi alkaa jo keskustelemaan myös (y).
 
:D

Mutta meidänhän niitä aloituksia pitäis sinne tehdä että palsta heräis :D

Ja montako meitä kirjoittajia tässä ketjussa on, ei loppujen lopuksi kovin montaa.
Samaa mäkin oon miettinyt, kun eihän täälläkään ole kuitenkaan päivittäin kaikki kerralla, vaan ihan vaan muutama tyyppi silloin kun kerkiää :D. Monet käy vaan moikkaamassa silloin tällöin, tai laittamassa pari viestiä päivässä.
 
Mikä todennäköisyys on sille, että koko aamupäivän on ollut täällä kivan pilvistä - sillain kuitenkin että on näkyvissä se aavistus tulevasta auringonpaisteesta - että tasan tarkkaan kun vilahdan tonne mettälenkille, niin se räväyttää koko helleaallon just siihen paikkaan ja imaisee kaikki mahdolliset varjokatvealueetkin mukanaan :D?

Bingo! Olihan lenkki mutta sissinä menin, ei antanut sisu periksi vaikka kyllä mä jo mielessä lähetin kutsusignaaleja sille mun private helikopterille mua noutamaan, mutta mitn ei tapahtunut - kumma juttu :D

Vaan annas olla, taloa kun lähestyin, niin tuli ja liukui niin nätisti toi pilviverho tohon paikallensa :D


Mitä ihmettä - kyllä tää pulinaboxijengi on taas niin kamalaa mieltenpahoittajaluokkaa, että menee monen maailmankatsomuksetkin ihan tärviölle. Aatelkaas mimmonen voima meillä oikein onkaan :)...
 
Tsekkailin etusivua, vittuilua vittuilun perään. Kuka tollasissa ketjuissa viitti kirjoitella enää?
No sepä se, että jos sattuu vaikka olemaan kiva aihekin, niin kyllä se kommentoinnin taso vaan on sitten niin ala- arvoista että ei sinne viitti mennä laittamaan sitten mitään, edes pistettäkään. Mieluummin sitten ns. turvottaa tätä paikkaa leppoisassa ja hersyvässä ilmapiirissä :)
 
No sepä se, että jos sattuu vaikka olemaan kiva aihekin, niin kyllä se kommentoinnin taso vaan on sitten niin ala- arvoista että ei sinne viitti mennä laittamaan sitten mitään, edes pistettäkään. Mieluummin sitten ns. turvottaa tätä paikkaa leppoisassa ja hersyvässä ilmapiirissä :)
Tossa oli just äskettäin kiva ketju täytekakuista. Eikös sinnekin yksi rähinähenki pesiytynyt.
 
:D

Mutta meidänhän niitä aloituksia pitäis sinne tehdä että palsta heräis :D

Ja montako meitä kirjoittajia tässä ketjussa on, ei loppujen lopuksi kovin montaa.
..niinpä, se on jännä juttu, kun luullaan että tämä ketju imaisee kaikki kirjoittajat sisäänsä - ja kun täälläkin tämä pulinaväki vaihtelee ihan omien tilanteiden mukaan. Ei aina juttu lennä, ei kiinnosta jne. mutta siltikin tämä ketju vain tulee ja kaappaa ja tappaa kaiken :D...

Toisinaan on hiljasempaa, toisinaan vilkkaampaa - mutta niinhän se mokoma on ihan oikeessa elämässäkin :). Ja se on kuulkaas hienoa se :)!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailijax
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä