Sekin voi ollaMä luulen, että noi nillittäjät on ottaneet yliannostuksen
Sekin voi ollaMä luulen, että noi nillittäjät on ottaneet yliannostuksen
Joo... oon kännykällä ja koitin painaa "hauska". Ensin alapeukutin ja sit osuin sydämeen. Sydän saa jäädäVilkaisin etusivun tarjonnan ja yksikään aihe ei kiinnostanut. Oikein pervona hetkenä olisin saattanut vilkaista kuinka monta päivää ihmiset käyttävät samoja alushousuja
Vilkaisin etusivun tarjonnan ja yksikään aihe ei kiinnostanut. Oikein pervona hetkenä olisin saattanut vilkaista kuinka monta päivää ihmiset käyttävät samoja alushousuja
Joo... oon kännykällä ja koitin painaa "hauska". Ensin alapeukutin ja sit osuin sydämeen. Sydän saa jäädä
Ehkä nousi vain väärällä jalallaIltapäivää, rauha maassa. Ollaan syöty, peseydytty, puettu jne. ja lapsonen on taas kuin enkeli. Kohta kirjastoretkelle. Hyvä ruoka, parempi mieli
Njoo...ei noita kuitenkaan liian tosissaan tarvitse ottaa, vaikka paljon yhtymäkohtia löytäisikin . Hauskaa lukemista, kuten sanoit, ja joskus turhankin hyvin jopa sattuvia ja osuviakin, mutta siinäkin taitaa aika paljon olla värittämässä sen ihmisen omat tulkinnat ja mielenvireetOnhan noi mielenkiintosia ja itekin tykkään noita huvikseni lueskella. Mutta jos tosissaan miettii, niin ei millään muulla tähdellä kuin Auringolla ole ihmiseen mitään vaikutusta . Jupiterinkin vetovoima ihmiseen on ihan mitättömän pieni, ja se on sentäs huomattavasti lähempänä kuin tähdet. (Tiedän, koska joskus luin jonkun laskelman siitä, miten paljon Jupiterin vetovoima vaikuttaa ihmiseen . Ei juurikaan ollenkaan).
T. INTP (tosissaan, tehkää toi myers-briggs)
Varmaan joku joskus muinoin on linkannut jonkun hauskan ketjun mulle, vuosia taustailin vaan enkä kirjoitellut ikinä . Luin vaan jotain ketjuja jos oli mielenkiintoinen aihe. Sitten vuosi sitten aloin hurjaksi ja kirjauduin ihan extemporee.Kuinkas muuten deedee joskus palstalle "eksyi"?
Itse aikoinani katselin vain silloista kirpputoria ja sitä kautta sitten tutustuin/eksyin tähän keskustelupalstaankin.
Pitäisikö meidän jokaisen tehtailla aloituksia? Varmaan koko palsta kaatuisi kun alkaisi hirmuinen kuhina. Jos vaikka laitettaisiin aiheeksi näin alkuun mitä tänään syödään ja milloin lapsilisät maksetaan? Joululahjoistakin voisi alkaa jo keskustelemaan myös .
Mutta meidänhän niitä aloituksia pitäis sinne tehdä että plasta heräis
Ja montako meitä kirjoittajia tässä ketjussa on, ei loppujen lopuksi kovin montaa.
Älä unohda vk/talvihaalareita versus kaksosaisetPitäisikö meidän jokaisen tehtailla aloituksia? Varmaan koko palsta kaatuisi kun alkaisi hirmuinen kuhina. Jos vaikka laitettaisiin aiheeksi näin alkuun mitä tänään syödään ja milloin lapsilisät maksetaan? Joululahjoistakin voisi alkaa jo keskustelemaan myös .
Tästä se palsta lähtee uuteen nousuunÄlä unohda vk/talvihaalareita versus kaksosaiset
Samaa mäkin oon miettinyt, kun eihän täälläkään ole kuitenkaan päivittäin kaikki kerralla, vaan ihan vaan muutama tyyppi silloin kun kerkiää . Monet käy vaan moikkaamassa silloin tällöin, tai laittamassa pari viestiä päivässä.
Mutta meidänhän niitä aloituksia pitäis sinne tehdä että palsta heräis
Ja montako meitä kirjoittajia tässä ketjussa on, ei loppujen lopuksi kovin montaa.
Perään vielä yksi ruokakilpailu, panokeskustelu, karvat on/off, panoapuvälineet, raha, elarit...oi, näitä on loputtomasti ja kaikistaa saa aikaan helvetillisen riidan.Tästä se palsta lähtee uuteen nousuun
No sepä se, että jos sattuu vaikka olemaan kiva aihekin, niin kyllä se kommentoinnin taso vaan on sitten niin ala- arvoista että ei sinne viitti mennä laittamaan sitten mitään, edes pistettäkään. Mieluummin sitten ns. turvottaa tätä paikkaa leppoisassa ja hersyvässä ilmapiirissäTsekkailin etusivua, vittuilua vittuilun perään. Kuka tollasissa ketjuissa viitti kirjoitella enää?
Tossa oli just äskettäin kiva ketju täytekakuista. Eikös sinnekin yksi rähinähenki pesiytynyt.No sepä se, että jos sattuu vaikka olemaan kiva aihekin, niin kyllä se kommentoinnin taso vaan on sitten niin ala- arvoista että ei sinne viitti mennä laittamaan sitten mitään, edes pistettäkään. Mieluummin sitten ns. turvottaa tätä paikkaa leppoisassa ja hersyvässä ilmapiirissä
Jep, ja sitten ihmetellään että miksei täällä oikeesti ole keskustelua, kun tullaan ite "keskustelemaan" ja lopulta pilataan sekin ilo.Tossa oli just äskettäin kiva ketju täytekakuista. Eikös sinnekin yksi rähinähenki pesiytynyt.
..niinpä, se on jännä juttu, kun luullaan että tämä ketju imaisee kaikki kirjoittajat sisäänsä - ja kun täälläkin tämä pulinaväki vaihtelee ihan omien tilanteiden mukaan. Ei aina juttu lennä, ei kiinnosta jne. mutta siltikin tämä ketju vain tulee ja kaappaa ja tappaa kaiken ...
Mutta meidänhän niitä aloituksia pitäis sinne tehdä että palsta heräis
Kahvilla kauniiksi! 4 yllättävää koko kehon kauneushoitoa - Muoti & Kauneus - Ilta-SanomatJuonpa kahvia, nih
...vai vielä pervoina, jos ihan pöwwönä tässä vaan menisinNyt mie hilpasen jatkamaan siivoamista. Vähän pervoa meininkiä kylläkin näillä ilmoilla, mutta kun pitää saada ne puhtaat matot lattialle.
Pysykää siskot pervoina