...ja kohta hikoilet sen kupillisen pois, nih . Mutta virkistäähän seJuonpa kahvia, nih
...ja kohta hikoilet sen kupillisen pois, nih . Mutta virkistäähän seJuonpa kahvia, nih
Toisaalta...ainahan se keskustelu lähtee kuitenkin rönsyilemään ja siten saa tavallaan uutta eloa mutta se, että lähdetään pahasti metsään eli ruvetaan länkyttämään jonnin joutavia menemällä ilkeilyn ja henkilökohtaisuuuksien puolelle - se on mun mielestä väärä tapa lähteä ikään kuin piristämään jo vallalla olevaa keskustelua.Ja kuinkas kävi sen ruokahaasteketjunkin.
Ketään enää sekään kiinnostanut kun kirjoitukset meni ihan ohi aiheen.
Pysykää siskot pervoina
Niinhän tuo on.Toisaalta...ainahan se keskustelu lähtee kuitenkin rönsyilemään ja siten saa tavallaan uutta eloa mutta se, että lähdetään pahasti metsään eli ruvetaan länkyttämään jonnin joutavia menemällä ilkeilyn ja henkilökohtaisuuuksien puolelle - se on mun mielestä väärä tapa lähteä ikään kuin piristämään jo vallalla olevaa keskustelua.
No eipä muakaan se haitannut ollenkaan ja itekin sinne vasta lopullansa taisin jotain kirjotella...tosin en tänä päivänäkään tajua, että mistä sinne tuli se sisäpiiriläisvireily tai jotain...muutenkaan en ymmärrä mistään sisäpiireilystä enkä toisaalta semmosessa edes halua olla mukanakaan, vaan mieluusti ja aidosti olen esim. täälläkin ihmisten keskellä olemassa ja juttelemassa mukavia ja hörhöilemässäNiinhän tuo on.
Ja silloin kun oli se päättömän prinsessaketju tai mikä nyt nimeltään oli niin itse en siihen kirjoittanut kuin muutaman viestin loppu puolella harmaana. En ollut rekkautunutkaan vielä silloin.
Sitäkin oli monta tuhatta sivua mutta ei mua koskaan häirinnyt se että se tuossa etusivulla kanssa lähes koko ajan oli.
Ja palsta oli vielä siihen aikaan muutenkin vilkkaampi.
Sitäpaitsi mä ainakin oon saanut sen käsityksen, että palstalla muu väki kyllästyi siihen, kun jotkut "sisäpiiriläiset" tuli ketjuihin, ja eikös ne sitten itse kehottanut perustamaan sen oman ketjunNiinhän tuo on.
Ja silloin kun oli se päättömän prinsessaketju tai mikä nyt nimeltään oli niin itse en siihen kirjoittanut kuin muutaman viestin loppu puolella harmaana. En ollut rekkautunutkaan vielä silloin.
Sitäkin oli monta tuhatta sivua mutta ei mua koskaan häirinnyt se että se tuossa etusivulla kanssa lähes koko ajan oli.
Ja palsta oli vielä siihen aikaan muutenkin vilkkaampi.
Totta. Hirveen useesti pilataan hyväkin juttu juuri asiattomalla käytöksellä. Toki toisaalta senkin tajuan, että ihmisillä on paha olla ja sitten tulevat tällaisillekin keskustelupalstoille purkamaan sitä pahaaoloa ja pakenevat omaa todellisuuttansa mutta - loppujen lopuksi, mitä ne saavat siitä. Laittaisivat vaikka niitä aloituksia omasta olostansa, niin saattaisivat saada siihen helpotusta ja uutta näkökulmaa, kuin että tahallaan ilkeillään ja vesitetään hienoja asioita.Voisivat ite harkita jotain käytöstapoja, jos tahtovat vilkasta keskustelua. Tottakai väki lähtee, kun mustat saa niitä perskärpäsiä, jotka tulee mollaamaan. Ei paljoa huvita isommalla puolen pyöriä, kun kaikki ketjut kääntyy varsinkin rekkautuneiden haukkumiseen.
Kai se sitten on sitä joidenkin mielestä jos jotkut samat ihmiset viihtyy jossain ketjussa.No eipä muakaan se haitannut ollenkaan ja itekin sinne vasta lopullansa taisin jotain kirjotella...tosin en tänä päivänäkään tajua, että mistä sinne tuli se sisäpiiriläisvireily tai jotain...muutenkaan en ymmärrä mistään sisäpiireilystä enkä toisaalta semmosessa edes halua olla mukanakaan, vaan mieluusti ja aidosti olen esim. täälläkin ihmisten keskellä olemassa ja juttelemassa mukavia ja hörhöilemässä
Niin, että kumpi sitten parempiSitäpaitsi mä ainakin oon saanut sen käsityksen, että palstalla muu väki kyllästyi siihen, kun jotkut "sisäpiiriläiset" tuli ketjuihin, ja eikös ne sitten itse kehottanut perustamaan sen oman ketjun
Ja nyt sitten alkoikin kaduttaa, ja meitä yritetään saada takaisin isolle puolelle
Tollasta se tuntui olevan ja joskus vielläkin on tuolaisia tyyppejä haukkumassa.Voisivat ite harkita jotain käytöstapoja, jos tahtovat vilkasta keskustelua. Tottakai väki lähtee, kun mustat saa niitä perskärpäsiä, jotka tulee mollaamaan. Ei paljoa huvita isommalla puolen pyöriä, kun kaikki ketjut kääntyy varsinkin rekkautuneiden haukkumiseen.
Hyvöö lomaaKotona taas, päikkärit otettu ja juotu kahvit herkkujen kera.
Neljän viikon loma
Tänään herkutellaan ja juhlitaan ja hempeillään.
Mukavaa torstaita jokaiselle.
Mukavia sukujuhliaHyvöö lomaa
Mulla vielä 16 työvuoroa ennen omaa lomaa, mut kait ne siitä heittämällä menee
Mä tulin tähän ulos varjoon istuskelemaan, oon istunu 5 minuuttia ja kyllä toi sisätilojen viileys vaan houkuttelee mua ihan hirveesti sinne päin... Me lähetään lauantaiaamulla ajelee Kouvolaan sukujuhliin, mut mennään huomenna jo äidil yöks, et ollaan sit likeempänä isää, ettei tarvii iha nii aikasee herätä, pitäis pakata, mut ei juurikaan yhtään kiinnosta.
niimpä, eipä juur huvita tonne isommalle puolen kirjotellaTollasta se tuntui olevan ja joskus vielläkin on tuolaisia tyyppejä haukkumassa.
Mikseiyinksu, ei piä olla katteellinen
noh, ettet vaan ihtekki oo ainaski jonkun mielestä pikkutyttöMiksei
Enkä mä silleen ole katellinen mut ärsyttää kun tollanen pikkutyttö tulee siihen notkuilee.
Ai sun mielestänoh, ettet vaan ihtekki oo ainaski jonkun mielestä pikkutyttö
arvasit heti mitä meinaanAi sun mielestä