The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja kuinkas kävi sen ruokahaasteketjunkin.
Ketään enää sekään kiinnostanut kun kirjoitukset meni ihan ohi aiheen.
Toisaalta...ainahan se keskustelu lähtee kuitenkin rönsyilemään ja siten saa tavallaan uutta eloa mutta se, että lähdetään pahasti metsään eli ruvetaan länkyttämään jonnin joutavia menemällä ilkeilyn ja henkilökohtaisuuuksien puolelle - se on mun mielestä väärä tapa lähteä ikään kuin piristämään jo vallalla olevaa keskustelua.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Toisaalta...ainahan se keskustelu lähtee kuitenkin rönsyilemään ja siten saa tavallaan uutta eloa mutta se, että lähdetään pahasti metsään eli ruvetaan länkyttämään jonnin joutavia menemällä ilkeilyn ja henkilökohtaisuuuksien puolelle - se on mun mielestä väärä tapa lähteä ikään kuin piristämään jo vallalla olevaa keskustelua.
Niinhän tuo on.

Ja silloin kun oli se päättömän prinsessaketju tai mikä nyt nimeltään oli niin itse en siihen kirjoittanut kuin muutaman viestin loppu puolella harmaana. En ollut rekkautunutkaan vielä silloin.
Sitäkin oli monta tuhatta sivua mutta ei mua koskaan häirinnyt se että se tuossa etusivulla kanssa lähes koko ajan oli.

Ja palsta oli vielä siihen aikaan muutenkin vilkkaampi.
 
Niinhän tuo on.

Ja silloin kun oli se päättömän prinsessaketju tai mikä nyt nimeltään oli niin itse en siihen kirjoittanut kuin muutaman viestin loppu puolella harmaana. En ollut rekkautunutkaan vielä silloin.
Sitäkin oli monta tuhatta sivua mutta ei mua koskaan häirinnyt se että se tuossa etusivulla kanssa lähes koko ajan oli.

Ja palsta oli vielä siihen aikaan muutenkin vilkkaampi.
No eipä muakaan se haitannut ollenkaan ja itekin sinne vasta lopullansa taisin jotain kirjotella...tosin en tänä päivänäkään tajua, että mistä sinne tuli se sisäpiiriläisvireily tai jotain...muutenkaan en ymmärrä mistään sisäpiireilystä enkä toisaalta semmosessa edes halua olla mukanakaan, vaan mieluusti ja aidosti olen esim. täälläkin ihmisten keskellä olemassa ja juttelemassa mukavia ja hörhöilemässä :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Niinhän tuo on.

Ja silloin kun oli se päättömän prinsessaketju tai mikä nyt nimeltään oli niin itse en siihen kirjoittanut kuin muutaman viestin loppu puolella harmaana. En ollut rekkautunutkaan vielä silloin.
Sitäkin oli monta tuhatta sivua mutta ei mua koskaan häirinnyt se että se tuossa etusivulla kanssa lähes koko ajan oli.

Ja palsta oli vielä siihen aikaan muutenkin vilkkaampi.
Sitäpaitsi mä ainakin oon saanut sen käsityksen, että palstalla muu väki kyllästyi siihen, kun jotkut "sisäpiiriläiset" tuli ketjuihin, ja eikös ne sitten itse kehottanut perustamaan sen oman ketjun :D

Ja nyt sitten alkoikin kaduttaa, ja meitä yritetään saada takaisin isolle puolelle :rolleyes:
 
Voisivat ite harkita jotain käytöstapoja, jos tahtovat vilkasta keskustelua. Tottakai väki lähtee, kun mustat saa niitä perskärpäsiä, jotka tulee mollaamaan. Ei paljoa huvita isommalla puolen pyöriä, kun kaikki ketjut kääntyy varsinkin rekkautuneiden haukkumiseen.
Totta. Hirveen useesti pilataan hyväkin juttu juuri asiattomalla käytöksellä. Toki toisaalta senkin tajuan, että ihmisillä on paha olla ja sitten tulevat tällaisillekin keskustelupalstoille purkamaan sitä pahaaoloa ja pakenevat omaa todellisuuttansa mutta - loppujen lopuksi, mitä ne saavat siitä. Laittaisivat vaikka niitä aloituksia omasta olostansa, niin saattaisivat saada siihen helpotusta ja uutta näkökulmaa, kuin että tahallaan ilkeillään ja vesitetään hienoja asioita.

Pitää vain ignoorata moiset länkytykset, jos omalle kohdalle osuu ja sattuu, kun ite kuitenkin tietää miten asianlaita on :). Vaikka totta kai tölväykset sattuvat.
 
Mutta hei - mä ulkoistan tässä jälleen itseni kera äärimmäisen levottoman hersyvältä olevan ipanalauman, lastaan heidät autoon ja laitetaa menomusiikit jälleen kohdilleen ja keula kohti ainakin alustavasti etelää....ja katellaan mistä me löydämme itsemme tänään :)

Ja mä älysin ihan äskettäin, että mehän eletään JO torstaita :)! Hiisi vieköö, nämä päivät menevät vauhdilla! Viikonoppukin kuikuilee ihan nurkilla :)...

Otahan toivosta kunnon otetta eli pistä päivä iloisesti kipinöimään ja nauti elostasi ja olostasi :) *vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
No eipä muakaan se haitannut ollenkaan ja itekin sinne vasta lopullansa taisin jotain kirjotella...tosin en tänä päivänäkään tajua, että mistä sinne tuli se sisäpiiriläisvireily tai jotain...muutenkaan en ymmärrä mistään sisäpiireilystä enkä toisaalta semmosessa edes halua olla mukanakaan, vaan mieluusti ja aidosti olen esim. täälläkin ihmisten keskellä olemassa ja juttelemassa mukavia ja hörhöilemässä :D
Kai se sitten on sitä joidenkin mielestä jos jotkut samat ihmiset viihtyy jossain ketjussa.
Mutta onhan niitä muitakin pitkiä ketjuja ollut missä samat keskustelee ja "vääntää". Eipä niitäkään sisäpiiriläisiksi sanota :D
 
Voisivat ite harkita jotain käytöstapoja, jos tahtovat vilkasta keskustelua. Tottakai väki lähtee, kun mustat saa niitä perskärpäsiä, jotka tulee mollaamaan. Ei paljoa huvita isommalla puolen pyöriä, kun kaikki ketjut kääntyy varsinkin rekkautuneiden haukkumiseen.
Tollasta se tuntui olevan ja joskus vielläkin on tuolaisia tyyppejä haukkumassa. :(
 
:love:Kotona taas, päikkärit otettu ja juotu kahvit herkkujen kera. :)

Neljän viikon loma (y):p:ROFLMAO::D
Tänään herkutellaan ja juhlitaan ja hempeillään. :love:

:)Mukavaa torstaita jokaiselle.
Hyvöö lomaa :love:

Mulla vielä 16 työvuoroa ennen omaa lomaa, mut kait ne siitä heittämällä menee :D

Mä tulin tähän ulos varjoon istuskelemaan, oon istunu 5 minuuttia ja kyllä toi sisätilojen viileys vaan houkuttelee mua ihan hirveesti sinne päin... Me lähetään lauantaiaamulla ajelee Kouvolaan sukujuhliin, mut mennään huomenna jo äidil yöks, et ollaan sit likeempänä isää, ettei tarvii iha nii aikasee herätä, pitäis pakata, mut ei juurikaan yhtään kiinnosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hyvöö lomaa :love:

Mulla vielä 16 työvuoroa ennen omaa lomaa, mut kait ne siitä heittämällä menee :D

Mä tulin tähän ulos varjoon istuskelemaan, oon istunu 5 minuuttia ja kyllä toi sisätilojen viileys vaan houkuttelee mua ihan hirveesti sinne päin... Me lähetään lauantaiaamulla ajelee Kouvolaan sukujuhliin, mut mennään huomenna jo äidil yöks, et ollaan sit likeempänä isää, ettei tarvii iha nii aikasee herätä, pitäis pakata, mut ei juurikaan yhtään kiinnosta.
Mukavia sukujuhlia :)
Joo eiköhän sun :)työvuorot mene suhteelisen nopeasti.
Täällä ei ole mikään helle, mut ihan kiva aurinkoinen ilma kuitenkin.
:love:Kiitos
 
Heippodei!

Tänää ei ole niin kiva päivä. Inhoan tätä kuumuutta. +28astetta on liikaa:devil: Ei edes tuulenvire käy.
Ja toisekseen meil on töis sellanen nuori teini tyttö joka yritti liehitellä sitä mun hauskutuskaveria :devil::devil::devil: Tunki sen perässä jokapuolelle ja yritti jotain läppä siinä heitellä. Ei se alkuun tollasta tehnyt mut tänään sit ekan kerran ,ainakin mun näköpiirissä. mulkoilin sitä vähän silleen et voisitko nyt mennä muualle pikkutyttö:cautious::devil::whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä