Boobabe
KiittiVoimia ja jaksamista sulle sitten työpäivään *halaa*...muista juoda ja tarvittaessa pidä kiinni niistä kallisarvoisista tauoista
KiittiVoimia ja jaksamista sulle sitten työpäivään *halaa*...muista juoda ja tarvittaessa pidä kiinni niistä kallisarvoisista tauoista
Kyllä sen kuumerkin äkkiä selvittää googlen avullaMä olen rapu ja nouseva merkki on kalat. Kuumerkistä en tiedä. Herkkyyttä piisaa.
Onhan noi mielenkiintosia ja itekin tykkään noita huvikseni lueskella. Mutta jos tosissaan miettii, niin ei millään muulla tähdellä kuin Auringolla ole ihmiseen mitään vaikutusta . Jupiterinkin vetovoima ihmiseen on ihan mitättömän pieni, ja se on sentäs huomattavasti lähempänä kuin tähdet. (Tiedän, koska joskus luin jonkun laskelman siitä, miten paljon Jupiterin vetovoima vaikuttaa ihmiseen . Ei juurikaan ollenkaan)....taiii...sitten noi merkit ilmenevät niin hienostuneesti sussa, että et välttämättä sitä suoranaisesti itse huomaakaan .
Mutta - astrologia on oikeesti tosi mielenkiintoista ja mä oon vähän kallellaan sinne tai sieltä osaan kattoa omaan merkkiini noita asioita...mutta totta ihmeessä tähdet vaikuttavat ihmisen elämään isostikin .
Tarvii.Tarvitaanko tuohon nousevaan merkkiin kellonaika milloin on syntynyt?
En mä sellaista muista.
Tiedätkö edes suunnilleen?Pöh.
No en kun vaan että joskus päivälläTiedätkö edes suunnilleen?
No en usko hetkeäkään . Ei tossa oo mitään logiikkaa.http://kaksplus.fi/threads/taellae-on-kyllae-todella-tylsaeae.2451040/page-3
Uskotteko te muut että me muka vaikutetaan palstan aktiivisuuteen?
Täältähän on ensinnäkin kirjoittajiakin lähtenyt vaikka kuinka ja paljon vuosien varrella. Kai nyt sekin palstaan vaikuttaa jos porukkaa lähtee mutta uusia ei pahemmin tule.
Mäkin tiedän vain, että "joskus kuuden aikaan illalla", mutta kun sillä kellonlyömällä sattui olemaan molempiin suuntiin tarpeeksi pitkään jousimiestä, niin voin kai aika hyvin olettaa, että mun nouseva merkki on jouskariNo en kun vaan että joskus päivällä
Ehkä mun tädit saattais muistaa paremmin
Niinpä, sama juttu. Ehkä nyt vaan ovat kettuuntuneet tästä koko ketjusta kun on aina etusivullaNo en usko hetkeäkään . Ei tossa oo mitään logiikkaa.
Täytyy yrittää selvitellä omaaMäkin tiedän vain, että "joskus kuuden aikaan illalla", mutta kun sillä kellonlyömällä sattui olemaan molempiin suuntiin tarpeeksi pitkään jousimiestä, niin voin kai aika hyvin olettaa, että mun nouseva merkki on jouskari
Ne on vaan katkeria, kun eivät oo "sisäpiirissä"Niinpä, sama juttu. Ehkä nyt vaan ovat kettuuntuneet tästä koko ketjusta kun on aina etusivulla
Täytyy yrittää selvitellä omaa
Sen tiedän että äiti oli parvekkeen maalauspuuhissa kun lapsivedet meni
Ilmeisesti ollaanTuli muuten mieleen et nyt ku tästä ketjusta on kauhee jankkaaminen nii kukaan ei oo tällä kertaa väittänyt et me vaan pervoillaan täällä. Ollaanko me lipsuttu?
Siirappisten karvaperseiden nuoleminen on niin kesyä . Myö ollaan ihan hukassa .Tuli muuten mieleen et nyt ku tästä ketjusta on kauhee jankkaaminen nii kukaan ei oo tällä kertaa väittänyt et me vaan pervoillaan täällä. Ollaanko me lipsuttu?
Niin tai nyt tää on taas vähä vilkastumaa päin ku jossain vaiheessa tuli ehkä max. 5 sivua päivässä..Ilmeisesti ollaan
Sitäpaitsi onhan ketjukin hiljenty paljon siitä, mitä tää joskus oli. Eli on kyllä ihan yleinen ilmiö koko palstalla tää hiljaisuus.
Mä luulen, että noi nillittäjät on ottaneet yliannostuksen