The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...taiii...sitten noi merkit ilmenevät niin hienostuneesti sussa, että et välttämättä sitä suoranaisesti itse huomaakaan :).

Mutta - astrologia on oikeesti tosi mielenkiintoista ja mä oon vähän kallellaan sinne tai sieltä osaan kattoa omaan merkkiini noita asioita...mutta totta ihmeessä tähdet vaikuttavat ihmisen elämään isostikin :).
Onhan noi mielenkiintosia ja itekin tykkään noita huvikseni lueskella. Mutta jos tosissaan miettii, niin ei millään muulla tähdellä kuin Auringolla ole ihmiseen mitään vaikutusta :D. Jupiterinkin vetovoima ihmiseen on ihan mitättömän pieni, ja se on sentäs huomattavasti lähempänä kuin tähdet. (Tiedän, koska joskus luin jonkun laskelman siitä, miten paljon Jupiterin vetovoima vaikuttaa ihmiseen :D. Ei juurikaan ollenkaan).

T. INTP (tosissaan, tehkää toi myers-briggs)
 
No en usko hetkeäkään :D. Ei tossa oo mitään logiikkaa.
Niinpä, sama juttu. Ehkä nyt vaan ovat kettuuntuneet tästä koko ketjusta kun on aina etusivulla :D

Mäkin tiedän vain, että "joskus kuuden aikaan illalla", mutta kun sillä kellonlyömällä sattui olemaan molempiin suuntiin tarpeeksi pitkään jousimiestä, niin voin kai aika hyvin olettaa, että mun nouseva merkki on jouskari :D
Täytyy yrittää selvitellä omaa :)
Sen tiedän että äiti oli parvekkeen maalauspuuhissa kun lapsivedet meni :D
 
Huomenta. Oisin kyl noo mieluusti vähä nukkunu vielä, mut ei auta ku pitää lähtee pojan asioista keskustelee psykolle, kyl mä mieluusti nukun vähän vähemmän et saadaan asioita eteenpäin ka päästään ihmettelee et mikä siellä oikeen mättää.

Ja joo en ymmärrä tota logiikkaa siitä että me ollaan syy palstan hiljaisuuteen. Mä kyl lueskelen muitaki ketjuja, mutta ei mulla kyllä yleensä vaan oo mitään sanottavaa tai jos on niin siellä on jo täys Rähinä päällä eikä mua innosta mennä tappeluun mukaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä