Actually no.Mielessä vai ?
Actually no.Mielessä vai ?
..no eikä, kun silloin kun laulattaa niin silloin annat palaa vaan kovaa ja korkeelta ja suuresti tunteellaMiulla soi päässä se Kasmirin ja Saaran renkutus niistä vauvoista.
Vähän myöhäistä miun semmosia lauleskella..
Mie oon täällä jo tän päivää hiipparoinut ja hoilottanut millon minkäkin biisin tahtiin..no eikä, kun silloin kun laulattaa niin silloin annat palaa vaan kovaa ja korkeelta ja suuresti tunteella
ukkometso ei liity popedaan.Ääh, tuo Popeda.
Kuuluu ns. inhokkibändeihin mut joka vuosi jos mökille eksyy niin siel tyypit hoilaa karaokena niin monta kertaa sen Ukkometson että lopulta huomaa itekin mölisevänsä mukana..
Se on ihan vakio.
Eiks se ole niiden biisi?ukkometso ei liity popedaan.
Soon Paten biisiEiks se ole niiden biisi?
paten rahapulassa tekemä soolo. popeda soittaa musiikkia.Eiks se ole niiden biisi?
Aivan sama..en sano enempää kun tääl on faneja paikalla.Soon Paten biisi
Tjah - pitääkös sullekin ruveta pitämään saarnaa siitä säännöllisestä syömisestä ja sen tuomasta hyvästä olosta ja jaksamisesta ja energiasta ja kokonaisvaltaisesta mielihyvästä jnejne ...Himputtilainen. Olen tänään näköjään syönyt kuin Tinkuliini.
Aamulla kulho Cornfleiksejä.
Päivällä kaks kolmioleipää.
Eikä tippaakaan huvita alkaa kokkailemaan, joten Poirotin kanssa pistelen muutaman juustosämpylän.
Huomenna vissiin pitäis syödäkin? Pikavilkaisulla jääkaapista löytyy ainaskin kananmunia, makkaraa, herkkusieniä, parsakaalia, sikurisalaattia... jos hakis purkin maitoa ja makaronipussin, niin vois kokeilla makkarakasvismakaronilaatikkoa?
Tai jos tekis makkaraherkkusienimunakkaan, niin ei tarttis vaivautua edes kaupalle.
Samaa eri paketissaSoon Paten biisi
Mielipiteitä on monenlaisia kuin muurahaisia - toikin yksiSamaa eri paketissa
Olen kaikki saarnat ansainnut.Tjah - pitääkös sullekin ruveta pitämään saarnaa siitä säännöllisestä syömisestä ja sen tuomasta hyvästä olosta ja jaksamisesta ja energiasta ja kokonaisvaltaisesta mielihyvästä jnejne ...
Menee pian siellä mies ihan tärviölle, kun vaan hukuttaa ittensä sinne niitten kirjakasojensa alle...olkoonkin niin että lukeminen kannattaa aina
Huomenna syöt sitten kunnolla nautiskellen
Olen kaikki saarnat ansainnut.
Eikä mun enää tartte pelätä tärviölle menemistä. Oon tainnu ajaa siitä jo ohi.
Ei täs ny jouda kukkasia kattelemaan. Poirotti alkaa!!!Vaan onpas täällä Helsingin päädyssä kaunis ilta! Syreenit kukkii, mun lempikukat Kukkisivat vaan jossain muualla ku matkalla töihin