Mä poistin vain kolme sanaa...*vilkuttaa*
...piiiiitkäääästä aikaa *tärinöissään ja pomppivaisuudessaan ja tohkeissaan jajajajaja *...ihan piks paks poks- meininkiä. Aaaahhhhhh - ette niin tiiä!!
Vaikka itessään pienen tauon jälkeen oli taas ihankarmeenkamalanihanaa ja -ihan oikeesti! - toi poika vainoaa mua, niin.... ei löydy sanoja, ei.
Olo on makunen, varsinkin peffaosastolla erittäin makunen , mutta ei niin mitn väliä - tässä tunteessa ja olossa on tosi hyvä olla ja nyt vain nauttia tästä auringonpaisteisesta illasta
Tommoisiakin lapsia on olemassa mutta...hänkin vain opettelee niitä yhteisiä säveliä ja kuinka ollaan toisten kanssa. Hakuteillä saattaa olla mutta jos hänelle ei sitä itselleen sanota - ja joskus tarvii sanoa aika napakastikin - tai äänestetä huonoista tilanteista omilla jaloillaan, niin ei hän myöskään opi mitään.Voi hyvä elämä miten ahistava tuo yks naapurinmuksu on.
Sen kanssa tulee jotain draamaa ainakin lähes joka päivä.
Tuntuu että kaikkien pitäis hyppiä hänen pillin mukaan tai tulee huutoa ja kiukkua..niin ärsyttävä.
Luulen että se tekee välillä kaikkensa että sais loukattua toisia, etenkin esikoista jonka tietää olevan niin herkkä.
Poikkeustiloja on yksi Brinkin parhaimpia.Ai nii. Kuljin taas kirjaston ohi.
Ota/jätä- korista matkaan lähti Reidar Palmgrenin lentämisen alkeet, Shieldsin Kivipäiväkirjat, Moravian 1934 ja Brinkin Poikkeustiloja. Niin ja dekkareiksi Grishamia, Francisia, Stouttia ja leCarrea.
Mulla on näköjään aina kassit täynnä kun käyn lähelläkin kirjastoa, enkä just koskaan edes ehdi pistäytyä sisällä asti.
...voi sun kanssas siellä, senkin.....muokkaajavirtuoosi *lentopusut*Mä poistin vain kolme sanaa...
- no ni, tässä tuli selvitys....hormoonihuuruissa sitä siellä vaan mennään ...Ai nii. Kuljin taas kirjaston ohi.
Ota/jätä- korista matkaan lähti Reidar Palmgrenin lentämisen alkeet, Shieldsin Kivipäiväkirjat, Moravian 1934 ja Brinkin Poikkeustiloja. Niin ja dekkareiksi Grishamia, Francisia, Stouttia ja leCarrea.
Mulla on näköjään aina kassit täynnä kun käyn lähelläkin kirjastoa, enkä just koskaan edes ehdi pistäytyä sisällä asti.
Onnea merkkipäivän johdosta.Helsinki-päivä kymmenen vuotta sitten
...oli mitä ilmeisimmin sangen kohtalokas . Kuuluiko se legendaarinen *klick*?Helsinki-päivä kymmenen vuotta sitten
Alettiin silloin seurustella, enemmän ja vähemmän.Onnea merkkipäivän johdosta.
Klonk suorastaan, tajunnanräjöyttävä hetki. Tässä on ihminen, joka on minulle....oli mitä ilmeisimmin sangen kohtalokas . Kuuluiko se legendaarinen *klick*?
Onneva onneva *halaa ja rutistaa*
Onnea merkkipäivän johdosta.Helsinki-päivä kymmenen vuotta sitten
Awwww...nyt te kyyhkyläiset kyllä teette tänään illalla jotain aivan spessua ihan kahdestaan - olihan se mies kotosalla eikä missään yövuorossa juoksemassa?! - heti kun tyttö on nukkumassa...Klonk suorastaan, tajunnanräjöyttävä hetki. Tässä on ihminen, joka on minulle.
On kotona. Alkemisteilla on sen verran rajua menoa jo nyt, että muksua häiritsee. Katsotaan nyt, kuinka tämä ilta sujuu. Voi olla love, peace and happiness tästä kaukana.Awwww...nyt te kyyhkyläiset kyllä teette tänään illalla jotain aivan spessua ihan kahdestaan - olihan se mies kotosalla eikä missään yövuorossa juoksemassa?! - heti kun tyttö on nukkumassa...
Takuuvarmaa kainaloispaikkakiehnäämistä ja höpöstelysöpöstelyä, toi on vähintään sen arvoinen juttu <3!
Moikka!Iltaa ketjuun.
Pussi oikein sitkeää toffeeta auttaa ainakin väliaikaisesti?Huooooh..... tylsääääää. Töissä on tyyppi joka puhuu ihan liikaa
Jos alkemistit vaan ottavat vauhtia ja painuvat ysiksi baariin?On kotona. Alkemisteilla on sen verran rajua menoa jo nyt, että muksua häiritsee. Katsotaan nyt, kuinka tämä ilta sujuu. Voi olla love, peace and happiness tästä kaukana.
Tai sellanen iso jawbreaker kokonaisena suuhunPussi oikein sitkeää toffeeta auttaa ainakin väliaikaisesti?
No johan on taas teillä sietämistä siellä *halaa*....mutta jos tää ilta menee keturoilleen, niin aina se on huominenkin päiväOn kotona. Alkemisteilla on sen verran rajua menoa jo nyt, että muksua häiritsee. Katsotaan nyt, kuinka tämä ilta sujuu. Voi olla love, peace and happiness tästä kaukana.
Ei kuule niin hyvä tuuri käy.Jos alkemistit vaan ottavat vauhtia ja painuvat ysiksi baariin?
Tai hyvällä tuurilla kupsahtavat unosille ennen ysiä?