The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:):p:cool::D:love:*vilkuttaa*


...piiiiitkäääästä aikaa fillarillaaaaa *tärinöissään ja pomppivaisuudessaan ja tohkeissaan jajajajaja :D*...ihan piks paks poks- meininkiä. Aaaahhhhhh - ette niin tiiä!!

Vaikka lenkki itessään pienen tauon jälkeen oli taas ihankarmeenkamalanihanaa ja -ihan oikeesti! - toi Tuulenpoika vainoaa mua, niin....:p ei löydy sanoja, ei.

Olo on makunen, varsinkin peffaosastolla erittäin makunen :rolleyes::oops::D, mutta ei niin mitn väliä - tässä tunteessa ja olossa on tosi hyvä olla ja nyt vain nauttia tästä auringonpaisteisesta illasta :)
 
IhQ
Voi hyvä elämä miten ahistava tuo yks naapurinmuksu on.
Sen kanssa tulee jotain draamaa ainakin lähes joka päivä.
Tuntuu että kaikkien pitäis hyppiä hänen pillin mukaan tai tulee huutoa ja kiukkua..niin ärsyttävä.
Luulen että se tekee välillä kaikkensa että sais loukattua toisia, etenkin esikoista jonka tietää olevan niin herkkä.
 
:):p:cool::D:love:*vilkuttaa*


...piiiiitkäääästä aikaa *tärinöissään ja pomppivaisuudessaan ja tohkeissaan jajajajaja :D*...ihan piks paks poks- meininkiä. Aaaahhhhhh - ette niin tiiä!!

Vaikka itessään pienen tauon jälkeen oli taas ihankarmeenkamalanihanaa ja -ihan oikeesti! - toi poika vainoaa mua, niin....:p ei löydy sanoja, ei.

Olo on makunen, varsinkin peffaosastolla erittäin makunen :rolleyes::oops::D, mutta ei niin mitn väliä - tässä tunteessa ja olossa on tosi hyvä olla ja nyt vain nauttia tästä auringonpaisteisesta illasta :)
Mä poistin vain kolme sanaa...:whistle:
 
Ai nii. Kuljin taas kirjaston ohi.:geek:

Ota/jätä- korista matkaan lähti Reidar Palmgrenin lentämisen alkeet, Shieldsin Kivipäiväkirjat, Moravian 1934 ja Brinkin Poikkeustiloja. Niin ja dekkareiksi Grishamia, Francisia, Stouttia ja leCarrea.

Mulla on näköjään aina kassit täynnä kun käyn lähelläkin kirjastoa, enkä just koskaan edes ehdi pistäytyä sisällä asti.
 
Voi hyvä elämä miten ahistava tuo yks naapurinmuksu on.
Sen kanssa tulee jotain draamaa ainakin lähes joka päivä.
Tuntuu että kaikkien pitäis hyppiä hänen pillin mukaan tai tulee huutoa ja kiukkua..niin ärsyttävä.
Luulen että se tekee välillä kaikkensa että sais loukattua toisia, etenkin esikoista jonka tietää olevan niin herkkä.
Tommoisiakin lapsia on olemassa mutta...hänkin vain opettelee niitä yhteisiä säveliä ja kuinka ollaan toisten kanssa. Hakuteillä saattaa olla mutta jos hänelle ei sitä itselleen sanota - ja joskus tarvii sanoa aika napakastikin - tai äänestetä huonoista tilanteista omilla jaloillaan, niin ei hän myöskään opi mitään.

Ja joskus vaan tollaiset vesi- öljy- kaverukset jostain kumman syystä hakeutuvat toistensa seuraan, vaikka tietävätkin, että ennemmin tai myöhemmin siitä tulee sanomista. Joko tekee ihan systemaattista hajurakoa eli välttelee tätä kaveria tai...sitten jos haluaa leikkiä hänen kanssaan, niin sitten ns. leikin kestäköön. Voi kuulostaa kovalta, mutta isoja lapsia jo ovat ja yhdessä olemalla pitää hiljaksiin jo tilanteet selvitellä.

Kotona sitten pitääkin jutella, jos on jäänyt hampaan rakoon jotta saa opastusta ja kannustusta miten kenties seuraavalla kerralla olisi hyvä tehdä ja käyttäytyä. Kasvaminen ja yhdessä oleminen ei aina ole helppoa mutta jokaisesta päivästä ja tilanteesta sitä kummasti vain oppii :).
 
Ai nii. Kuljin taas kirjaston ohi.:geek:

Ota/jätä- korista matkaan lähti Reidar Palmgrenin lentämisen alkeet, Shieldsin Kivipäiväkirjat, Moravian 1934 ja Brinkin Poikkeustiloja. Niin ja dekkareiksi Grishamia, Francisia, Stouttia ja leCarrea.

Mulla on näköjään aina kassit täynnä kun käyn lähelläkin kirjastoa, enkä just koskaan edes ehdi pistäytyä sisällä asti.
Poikkeustiloja on yksi Brinkin parhaimpia.
 
Ai nii. Kuljin taas kirjaston ohi.:geek:

Ota/jätä- korista matkaan lähti Reidar Palmgrenin lentämisen alkeet, Shieldsin Kivipäiväkirjat, Moravian 1934 ja Brinkin Poikkeustiloja. Niin ja dekkareiksi Grishamia, Francisia, Stouttia ja leCarrea.

Mulla on näköjään aina kassit täynnä kun käyn lähelläkin kirjastoa, enkä just koskaan edes ehdi pistäytyä sisällä asti.
:eek: - no ni, tässä tuli selvitys....hormoonihuuruissa sitä siellä vaan mennään :rolleyes::oops::D...
 
Klonk suorastaan, tajunnanräjöyttävä hetki. Tässä on ihminen, joka on minulle.
Awwww...nyt te kyyhkyläiset kyllä teette tänään illalla jotain aivan spessua ihan kahdestaan - olihan se mies kotosalla eikä missään yövuorossa juoksemassa?! - heti kun tyttö on nukkumassa...

Takuuvarmaa kainaloispaikkakiehnäämistä ja höpöstelysöpöstelyä, toi on vähintään sen arvoinen juttu <3!
 
Awwww...nyt te kyyhkyläiset kyllä teette tänään illalla jotain aivan spessua ihan kahdestaan - olihan se mies kotosalla eikä missään yövuorossa juoksemassa?! - heti kun tyttö on nukkumassa...

Takuuvarmaa kainaloispaikkakiehnäämistä ja höpöstelysöpöstelyä, toi on vähintään sen arvoinen juttu <3!
On kotona. Alkemisteilla on sen verran rajua menoa jo nyt, että muksua häiritsee. Katsotaan nyt, kuinka tämä ilta sujuu. Voi olla love, peace and happiness tästä kaukana.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä