Kysykää mustalaistaustaiselta jotakin

  • Viestiketjun aloittaja malla
  • Ensimmäinen viesti
malla
siis en ihan tajunnu mikä on läpinäkyvää. Mutta siis en pelkää mitään en vaan halua että minut tunnistetaan koska oon kertonut asioita tällä palstalla josta mut voi tunnistaa jos kerron paikkakunnan.
 
malla
ja sitä mä en ymmärrä miksi pitäisi moderaattoreita pyytää poistamaan keskustelu. Onko tässä tullu nyt jotain hirveän sopimatonta? Ihmiset ovat saaneet vastauksia ja minä kertonut omien kokemusten pohjalta vastauksia. Ei mitään pahaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja malla:
siis en ihan tajunnu mikä on läpinäkyvää. Mutta siis en pelkää mitään en vaan halua että minut tunnistetaan koska oon kertonut asioita tällä palstalla josta mut voi tunnistaa jos kerron paikkakunnan.
Ajattelin että jos tulee jotain jälkiseuraamuksia jos kerrot salaisuuksia ja nyt yritetään kaivaa henkilöllisyyttä tarkemmin. Vai onko se kiellettyä paljastaa sisäisiä tietoja?
 
malla
no meidän suvussa ei ole yhtäkään puukkotapelua ollut mutta tiedän että on joillakin tapana selvittää herkästi riidat kostamalla jopa puukon kanssa mutta meidän tuttavapiirissä lähinnä vaan riidat hoidetaan huutamalla. Jotkut pitävät yllä perinnettä verikostosta kirjaimellisesti mutta tämä on harvinaista ja ne harvinaiset tapaukset päätyvät tietenkin mediaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja malla:
niin no kyllä siitä varmasti sais kuulla jos joku tunnistaisi ja juuri toi toisten asioihin puuttuminen on aika yleistä romanikulttuurissa ja se on mua aina ahdistanut...
Sitä ajattelin että yritetään selvittää kuka täällä paljastaa tietoja että jos keskustelu poistettaisi. Nämä kaikki löytyy niin helposti googlella että siksi ajattelin.
 
vierailija
Oon siis vartin lapsi on ruvennut kiinnostaa enemmän romanikulttuuri aika paljon tutustunut ja lukenu yks asia mistä en haluisi sanoo kenellekään haluisin itsekin olla romani mutta tiedän että saattaisi kyllä tulla aika paljon paskaa niskaan joten etenen hiljaa voiko joku antaa vinkkejä?
 

Yhteistyössä