Kysykää mustalaistaustaiselta jotakin

  • Viestiketjun aloittaja malla
  • Ensimmäinen viesti
lll
usein näkee mustalaisjoukon kaupassa hääsäämässä, vaihtamassa tavaraa ja hämmentämässä yhtä myyjää, ja samaan aikaan pöllitään tavaraa minkä ehditään toisaalla. suunnitellaanko nämä varkaudet jotenkin, vai meneekö tuosta vaan pöllimisen puolelle? (olen näin nähnyt varastettavan esim miesten puvun vaateliikkeessä).
 
malla
taktiikka on usein sama ei sitä tarvitse erikseen suunnitella. Iso lauma äänekkäästi kauppaan myyjien ympärille ja ne jotka kerkii niin sitten varastavat mitä lähtee.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja äiti84:
itse olen ns varttimanne, eli äitini on mustalainen, isani ihan "valkolainen" ja yksi asia mitä en ikinä elämäni aikana unohda on että suku on pahin. Niistä ainoat kenen kanssa olen tekemisissä on äitini ja sisarukseni muut saavat puolestani suksia ihan minne lystäävät. Voi niitä jumalan lapsia, kun kaikki on niin pyhää mutta heti kun tilaisuus tulee ne perkeleet puukottavat omiaankin selkään.. (Tämä oli ihan vain oma mielipiteeni)
Ei ku varttimanne ois neljäsosa"manne"?
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
No kyllä kaikilla mun näkemillä romaninaisislla on pikkuhousut. Muutenhan ois hameet kurassa.
Kerrotko vähän tarkemmin tästä.
Tarkotan, että hameet menee likaisiksi, jos jalkojenvälistä pääsee vapaana tulemaan töhnyä. Kyllähän jotkut valkolaisetkin vetää ilman pikkareita, mutta taitaa olla marginaaliporukkaa.
 
malla
eivät pelkää mutta voivat pitää sairasta "saastuneena" ja esim raskaana oleva nainen on "saastainen" Jos esim raskaana oleva juo kylässä kahvikupista niin se pitää rikkoa tai heittää mäkeen. Tässä voi olla eri tapoja mutta tälläisen opetuksen mä oon saanu.
 
kiehkura
Minä olen myös puoliksi mustalainen, en ole elänyt mustalaiskulttuurissa, mutta olen tiiviisti tekemisissä mustalais sukulaisteni kanssa. Olen varmaan muiden mielestä outo, mutta olen ylpeä mustalisuudestani. En käytä kuitenkaan hameita, en edes mustaa suoraa hametta. Toki jos menemme käymään sukulaisissa missä on vanhempia ihmisiä niin sinne voin laittaa hameen, kuitenkin oman mummoni luokse voin mennä ihan normi vatteet päällä. Napa ja käsivarret pysyvät kuitenkin peitossa :)
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Pidetäänkö hameen alla lainkaan pikkuhousuja?
No haloo, tietysti pidetään!
Haloo vaan sinnekkin:) Lieneekö urbaani legenda, mutta mulle on aiemmin väitetty toisin.
No kyllä kaikilla mun näkemillä romaninaisislla on pikkuhousut. Muutenhan ois hameet kurassa.
käytkö useinkin mannejen hameiden alle kurkkimassa?
 
yks vaan
Miksi mustalaiset, tarkoitan miehiä, pettävät vaimojaan tuon tuosta? Toki valkolaisetkin pettävät mutta kaikki tapaamani mustalais miehet ovat pettäneet vaimojaan? Onko se jotenkin sallittua?
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Pidetäänkö hameen alla lainkaan pikkuhousuja?
No haloo, tietysti pidetään!
Haloo vaan sinnekkin:) Lieneekö urbaani legenda, mutta mulle on aiemmin väitetty toisin.
No kyllä kaikilla mun näkemillä romaninaisislla on pikkuhousut. Muutenhan ois hameet kurassa.
käytkö useinkin mannejen hameiden alle kurkkimassa?
En, mutta tunnen muutaman ja olen käynyt saunassa heidän kanssa. Ja ihan normaalisti he ostelevat myös pikkuhousuja ja puhuvat siitä, mimmoisista alusvaatteista yms hörhelöistä pitävät. Ilman pikkuhousuja olisi erittäin epähygieenistä.
 
äiti84
Alkuperäinen kirjoittaja äiti84:
itse olen ns varttimanne, eli äitini on mustalainen, isani ihan "valkolainen" ja yksi asia mitä en ikinä elämäni aikana unohda on että suku on pahin. Niistä ainoat kenen kanssa olen tekemisissä on äitini ja sisarukseni muut saavat puolestani suksia ihan minne lystäävät. Voi niitä jumalan lapsia, kun kaikki on niin pyhää mutta heti kun tilaisuus tulee ne perkeleet puukottavat omiaankin selkään.. (Tämä oli ihan vain oma mielipiteeni)
voi kääk! oma moka, opetin lapselle juuri kelloa, kun se vieraita innokkaasti odottaa =)
 
kiehkura
Alkuperäinen kirjoittaja malla:
eivät pelkää mutta voivat pitää sairasta "saastuneena" ja esim raskaana oleva nainen on "saastainen" Jos esim raskaana oleva juo kylässä kahvikupista niin se pitää rikkoa tai heittää mäkeen. Tässä voi olla eri tapoja mutta tälläisen opetuksen mä oon saanu.
Mutta monestihan mustalais naiset jotka ovat raskaana saavat hyvin piiloteltua raskautensa tai pysyvät kotona. Minä en ole kertaakaan nähnyt raskaana olevaa mustalais naista, joko on hyvin piilotettu se raskaus tai ei kulje julkisilla paikoilla.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja äiti84:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti84:
itse olen ns varttimanne, eli äitini on mustalainen, isani ihan "valkolainen" ja yksi asia mitä en ikinä elämäni aikana unohda on että suku on pahin. Niistä ainoat kenen kanssa olen tekemisissä on äitini ja sisarukseni muut saavat puolestani suksia ihan minne lystäävät. Voi niitä jumalan lapsia, kun kaikki on niin pyhää mutta heti kun tilaisuus tulee ne perkeleet puukottavat omiaankin selkään.. (Tämä oli ihan vain oma mielipiteeni)
voi kääk! oma moka, opetin lapselle juuri kelloa, kun se vieraita innokkaasti odottaa =)
Mun yksi kaveri on varttimanne, tai oikeastaan kaverin mies. Se on ihan käsittämättömän älykäs tyyppi. Opiskeli elokuvaohjaajaksi. Ja siis niiden perhe on aivan huippukiva, niille sai aina mennä ja usein kaverit asui niillä.
 
malla
elän valkolaisena koska en noudata romaniperinteitä vaatteita ym ja tällä hetkellä opiskelen. Täysi ikäiseksi tultuani aloin kapinoida perinteitä vastaan ja lähdin normivaatteissa usein ulos ystävien kanssa ym. Suomipoikani tapasin ravintolassa. Tosin hän ei ollut siellä viihteellä vaan omistaa kyseisen paikan. Tarkemmin en viitsi kertoa.
 

Yhteistyössä