The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..ja lisää mun kesätysmusaa..tää on ihuna :) *huokailee*

Hiisivieköön, pitääkö mun mennä toistamiseen suihkuun, vaikka oikein kylmään tällä kertaa kun...tässä näemmä mitenkään tasoitu enkä niin mitään :oops: *kohta menee villasukatkin ihan kikkurapöwwölleen* :D

 
  • Tykkää
Reactions: Kais
IhQ
Mitähän muuta mie vielä etsisin myyntiin..vaatteeni kävin jo läpi, kirjat, pari dvd:tä löytyi mitä joutaa...lankavarastoani harvensin..astiat varmaan olis vielä jäljellä..mut en kyl keksi ku yhen kannun mikä joutas.
 
IhQ
..no eikä, kun silloin kun laulattaa niin silloin annat palaa vaan kovaa ja korkeelta ja suuresti tunteella :)
Mie oon täällä jo tän päivää hiipparoinut ja hoilottanut millon minkäkin biisin tahtiin :D
Toinen mikä jäi "päälle", oli JVG:n feat Pete Parkkosen Etenee..
Molemmat noista mielestäni biisejä jotka oli ensikuulemalta aika kökköä mut jo toisen ja kolmannen kerran jälkeen ne on alkanukin olemaan ihan jees.
 
IhQ
Ääh, tuo Popeda.
Kuuluu ns. inhokkibändeihin mut joka vuosi jos mökille eksyy niin siel tyypit hoilaa karaokena niin monta kertaa sen Ukkometson että lopulta huomaa itekin mölisevänsä mukana..
Se on ihan vakio.
 
Himputtilainen. Olen tänään näköjään syönyt kuin Tinkuliini.
Aamulla kulho Cornfleiksejä.
Päivällä kaks kolmioleipää.
Eikä tippaakaan huvita alkaa kokkailemaan, joten Poirotin kanssa pistelen muutaman juustosämpylän.

Huomenna vissiin pitäis syödäkin? Pikavilkaisulla jääkaapista löytyy ainaskin kananmunia, makkaraa, herkkusieniä, parsakaalia, sikurisalaattia... jos hakis purkin maitoa ja makaronipussin, niin vois kokeilla makkarakasvismakaronilaatikkoa?

Tai jos tekis makkaraherkkusienimunakkaan, niin ei tarttis vaivautua edes kaupalle.
 
Himputtilainen. Olen tänään näköjään syönyt kuin Tinkuliini.
Aamulla kulho Cornfleiksejä.
Päivällä kaks kolmioleipää.
Eikä tippaakaan huvita alkaa kokkailemaan, joten Poirotin kanssa pistelen muutaman juustosämpylän.

Huomenna vissiin pitäis syödäkin? Pikavilkaisulla jääkaapista löytyy ainaskin kananmunia, makkaraa, herkkusieniä, parsakaalia, sikurisalaattia... jos hakis purkin maitoa ja makaronipussin, niin vois kokeilla makkarakasvismakaronilaatikkoa?

Tai jos tekis makkaraherkkusienimunakkaan, niin ei tarttis vaivautua edes kaupalle.
Tjah - pitääkös sullekin ruveta pitämään saarnaa siitä säännöllisestä syömisestä ja sen tuomasta hyvästä olosta ja jaksamisesta ja energiasta ja kokonaisvaltaisesta mielihyvästä jnejne :)...

Menee pian siellä mies ihan tärviölle, kun vaan hukuttaa ittensä sinne niitten kirjakasojensa alle...olkoonkin niin että lukeminen kannattaa aina :p

Huomenna syöt sitten kunnolla nautiskellen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tjah - pitääkös sullekin ruveta pitämään saarnaa siitä säännöllisestä syömisestä ja sen tuomasta hyvästä olosta ja jaksamisesta ja energiasta ja kokonaisvaltaisesta mielihyvästä jnejne :)...

Menee pian siellä mies ihan tärviölle, kun vaan hukuttaa ittensä sinne niitten kirjakasojensa alle...olkoonkin niin että lukeminen kannattaa aina :p

Huomenna syöt sitten kunnolla nautiskellen :)
Olen kaikki saarnat ansainnut.
Eikä mun enää tartte pelätä tärviölle menemistä. Oon tainnu ajaa siitä jo ohi.
 
Olen kaikki saarnat ansainnut.
Eikä mun enää tartte pelätä tärviölle menemistä. Oon tainnu ajaa siitä jo ohi.

...muuutttaaaa - aina on - you know :) - mahdollista muuttaa suuntaa :) (juujuu - taas heitin tätä mun plaaplaaplaa- höttöä, sorisori). Ikinä kun ei ole myöhäistä...sitä hyvääoloa kuitenkin kaipaa jokainen ja se on niin saavutettavissa niillä omilla valinnoillaan, pienilläkin.

Eikä se tarvii kuin sen pienen hehkun, kipinän, ja sen tuoman muutoksen :) - seuraava päivä onkin jo pikkiriikkisesti helpompi.

Itsestähän se toki lähtee mutta ei siinä alituksen kärvistelyssä tartte yksin olla :). Tsemppihenkeä löydät joka paikasta, täältäkin. Ja vallankin kun sussa on noita lahjoja ja taitoja ja vaikka ja mitä mahdollisuuksia, niin - pidähän huoli itestäs :)

(ja suljen tämän hörhösuuni tähän, anteeks ja kiitos)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä