The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huh, en oikeasti tiedä mistä tätä kärsivällisyyttä riittä. En oo ämpärille kiukutellu herraties kuinka pitkään aikaan, taisin lopettaa sillon ko ne alko virallisesti seurustelemaan strippaliinan kanssa eikä ollu aihetta ragettaa hoidon esitelemisestä lapselle. Oon purkanu kaiken kiukkuni äitille ja teille ja pysyny aikuisena. Nyt taputan itseäni päähän ja keitän lisää aamukahvia. Heräsin tunti sitten :D
 
IhQ
Huh, piti temmeltää sen pitkän ja jämäkän kans tuossa lattialla..tuli melkeen hiki.
Mies laittoi jo sanavalinnasta viestiä kun ilmoitin sille verhojen olevan liian pitkät, et ne pitää leikata ja ommella :D
 
:pOlipa savulohisalaatti hyvää.
Illaksi jäi viellä vähän ja lisäksi uudet potut ja silli.
Plääh, mun sormus ei oo tullut viellä.
:sneaky: No onha täs useempi viikko viellä aikaa.
 
Suklaapilvi jäde ei maistu samalle kuin ennen.. Mikään ei ole ennallaan.
Eilen keitetyt perunatkin maistu ihan paskalle, no se ei tosin ollut yllätys. Niinhän ne maistuu aina. Olis pitänyt paistaa. Mutta kun en jaksanut.
 
(n):(Voi itku, naapurin vanha rouva taitaa taas joutua sairaalaan.
Ei oo ku joku kuukaus aikaa, ku viimeksi oli sairaalassa.Ihana mummeli on.
 
Voi vittu että vihaan lähtemistä. Mulla on ihan törkee lähtöstressi aina kun pitäis mennä reissuun. Oon pakannu ja siivonnu jo, et oon oikeestaan jo valmis ja melkein pari tuntia aikaa lähtöön, mut kädet tärisee ja oksettaa ja ahdistaa. Yh, en mielelläni poistu kotoa.
 
(n):(Voi itku, naapurin vanha rouva taitaa taas joutua sairaalaan.
Ei oo ku joku kuukaus aikaa, ku viimeksi oli sairaalassa.Ihana mummeli on.
Voi ei, toivottavasti paranee.

Mummosta tuli mieleen, et eilen ko olin matkalla kauppaan, niin joku mummo oli kävelees mua vastaan. Sitteko oltiin samalla kohdalla, niin se vaan mulkas mua rumasti ja sano et "hyi vittu", ja jatko matkaansa :D
 
Voi vittu että vihaan lähtemistä. Mulla on ihan törkee lähtöstressi aina kun pitäis mennä reissuun. Oon pakannu ja siivonnu jo, et oon oikeestaan jo valmis ja melkein pari tuntia aikaa lähtöön, mut kädet tärisee ja oksettaa ja ahdistaa. Yh, en mielelläni poistu kotoa.
Halaus, tressi ei oo kyllä kivaa. No johan on ollu mummeli.
 
Voi ei, toivottavasti paranee.

Mummosta tuli mieleen, et eilen ko olin matkalla kauppaan, niin joku mummo oli kävelees mua vastaan. Sitteko oltiin samalla kohdalla, niin se vaan mulkas mua rumasti ja sano et "hyi vittu", ja jatko matkaansa :D
Toivottavasti parantuu. On kai ainakin aiemmin ollu lonkan murtuminen. Kiva vanha pariskunta,liki 90 v molemmat.
 
Nyt melkein - melkein! - tekis mieli tehdä sitä mun tärpättikamalaa kahvia, on meinaa niin hörhöpäivä takana että :D!

Jos en tietäis, mikä viikonpäivä oikeesti onkaan, voisin villisti veikata maanantaita - niin sujuvaa ja loksahtelevaa on ollut meno :D

Mutta - mitäpä taas opin (oikeesti tuskin mitään tai olen varma siitä, että onnistun säätämään jatkossakin joten eikös se ole plusmiinusnolla- tilanne silloin :p) *räpsytiräpsyti*. Kun mulla on veitsi - semmonen sika teräväkin vielä - käpälissäni, niin ihan oikeesti ihminen!!, keskity vaikka siihen hommaas ihan ajatuksenkin voimin äläkä missään tapauksessa lähde kuvittelemaankaan että oisit kykeneväinen haihattelemaan tai hajattelemaan jotain aivan muuta :rolleyes:

Lopputuloshan on sitten se, että lipsahtaahan se veitsi siitä oikeesta kohteestaan ja - mä en oikeesti ymmärrä että mitä hittoja sitten tapahtuikaan - koskapa kyseessä on mä, niin totta hiiessä se terävä veitsi sitten on mussa töksähtäneenä, jotta vallan on taas punaista seutukuntaa :eek:(y):D

Onnistuin melkein vetämään ranteen auki:eek::oops:

Nyt siinä on sitten kiva paskarreltu sideviritelmä :).

Voi jösses mun kanssa, mä taijan tarvita kohta kokopäiväsen peräänkattojan :oops::D

Mutta - teenpäs kaikesta huolimatta sitä teetä ja horajan teijen kans tovin :)
 
Moiks! :)

Must on tullu ihan pimee viime aikoina... oon hullaantunu niin luisteluun..joka päivä tulee vedettyä vähintään 15km luistelulenkki ja nyt taas haluus päästä koht vetäseen toinen mokoma..:ROFLMAO: Josko sitä sit kroppa ois kunnos kuhan murusen kesälomat alkaa heinäkuus, ois muksempi olla sit rantsulla :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Voi Kattinen minkä teit!! Äkkiä lääkäriin jos alkaa pahalta näyttää. Ja varovaisuutta :)


Meil on kahvit tulossa, ajattelin josko partsilla ne nauttisin. Siel on omat ja pihan pari muutakin muksua rullailemassa taas...esikolle huusin kun eteisessä lähtöä teki, että muista ne suojat, kaikki päälle ennen ku alat ajelemaan sillä rullalaudalla...
Äsken kävin partsilla kurkkaa niin eipä tuolla ollu minkäänlaisia suojia, ees kypärää. Niin paljon minua kuunnellaan täälläpäin...:mad:
 
Moiks! :)

Must on tullu ihan pimee viime aikoina... oon hullaantunu niin luisteluun..joka päivä tulee vedettyä vähintään 15km luistelulenkki ja nyt taas haluus päästä koht vetäseen toinen mokoma..:ROFLMAO: Josko sitä sit kroppa ois kunnos kuhan murusen kesälomat alkaa heinäkuus, ois muksempi olla sit rantsulla :)
..ai että JOSKO olis kroppa kunnossa :rolleyes:?!

Kummalla meistä nyt on sitten nassuissansa sokiat silmät, sulla vai mulla *pusimuiskautukset* :D. Se mitä teikäläiset vartta oon nähnyt niin oot enemmän kuin kunnossa ja vallan mainiosti voit olla rantsulla enitaim hanipai *ja taas tähän ne pusinamituspääkköset - mulla on niitä ikävääää!!*

Mutta - liikunta ja sen tuoma hyväolo on kyllä niin koukuttavaa, että! Ja kun tiettyyn rytmiin tavallaan pääsee, niin on ihan pakko päästä jokapäivä liikkumaan tai tekemään kropallensa jotakin, että saa ne endorfiini- ja adrenaliiniryöpyt :p :)

Että lenkkiä se täälläkin on tuonnempana tiedossa :)
 
Voi Kattinen minkä teit!! Äkkiä lääkäriin jos alkaa pahalta näyttää. Ja varovaisuutta :)


Meil on kahvit tulossa, ajattelin josko partsilla ne nauttisin. Siel on omat ja pihan pari muutakin muksua rullailemassa taas...esikolle huusin kun eteisessä lähtöä teki, että muista ne suojat, kaikki päälle ennen ku alat ajelemaan sillä rullalaudalla...
Äsken kävin partsilla kurkkaa niin eipä tuolla ollu minkäänlaisia suojia, ees kypärää. Niin paljon minua kuunnellaan täälläpäin...:mad:
Mun kans pitääs itelle ostaa ees rannesuojat...mutku..on se vaa nii vaikeet käydä ne ostaas kaupast :oops:
 
..ai että JOSKO olis kroppa kunnossa :rolleyes:?!

Kummalla meistä nyt on sitten nassuissansa sokiat silmät, sulla vai mulla *pusimuiskautukset* :D. Se mitä teikäläiset vartta oon nähnyt niin oot enemmän kuin kunnossa ja vallan mainiosti voit olla rantsulla enitaim hanipai *ja taas tähän ne pusinamituspääkköset - mulla on niitä ikävääää!!*

Mutta - liikunta ja sen tuoma hyväolo on kyllä niin koukuttavaa, että! Ja kun tiettyyn rytmiin tavallaan pääsee, niin on ihan pakko päästä jokapäivä liikkumaan tai tekemään kropallensa jotakin, että saa ne endorfiini- ja adrenaliiniryöpyt :p :)

Että lenkkiä se täälläkin on tuonnempana tiedossa :)
No mun kroppa tarttee viel pikkasen lisää lihaskuntoo, paril kilol on ny painoki noussu, JEI! :LOL:
Mä yleensä vedän aamupäiväst ja illast lenkit,koht kyl sais varmaan jo pidentää lenkin pituutta kympillä..ei enää meinaa päästä hapoille ees isos mäes loppupätkäl :)
 
Voi Kattinen minkä teit!! Äkkiä lääkäriin jos alkaa pahalta näyttää. Ja varovaisuutta :)


Meil on kahvit tulossa, ajattelin josko partsilla ne nauttisin. Siel on omat ja pihan pari muutakin muksua rullailemassa taas...esikolle huusin kun eteisessä lähtöä teki, että muista ne suojat, kaikki päälle ennen ku alat ajelemaan sillä rullalaudalla...
Äsken kävin partsilla kurkkaa niin eipä tuolla ollu minkäänlaisia suojia, ees kypärää. Niin paljon minua kuunnellaan täälläpäin...:mad:
Miten onnistuinkaan, sitä ihmettelen itekin - mutta nöy vöriis, kyllä mä henkiin jään ja sain ton hazardinkin kivasti kiinni paineltua ja nyt se on nätisti käärittynä. Toki seuraan sitä, ettei tulehtumaan pääse - eikä se mikään iso siipaisu ollut mutta kun onnistuin "turhan otolliseen maaperään" sohaamaan, niin onhan se soppa valmiina :D

Haa, tuttua karvakorvaisuutta teilläkin menossa...no, varovaisena varmasti menee siellä vaikka eihän se sun huoltas poista niin millään *halaa*...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä