The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa! Väsy, ei jaksa kuin kitistä sohvannurkassa. Muksu pitäisi taas kylvettää. En jaksanut käydä kaupassa. Parvekekukat pitäisi istuttaa. Pyykkiä pestä ja ripustaa. Keittiö on sotkuinen. Join kolme kuppia kahvia ja edelleen kitisen :geek:
 
Kylmäkatin toivelista Joulupukille.
Rakas Joulupukki!
Olen ollut tosi, toosi kiltti koko vuoden. Toivoisin vain yhtä asiaa: teurastajan suojakäsineitä kotikeittiöön. Nyt menee kokkailu kuin ranteita leikatessa. Jos saa toivoa vielä lisää, niin rannesuojat olis aika mageet. Sellaiset pinkit, joissa on vähän bling-blingiä koristeena.
Rakkaudella,
KylmäKatti
 
IhQ
Menin sitten ja varasin kirppispöydän o_O
Sinne tarttis viedä tavarat jo perjantaina...ettäkö aikas nopsaa toimintaa..
No, sain hinnoiteltua tuossa jo netissä osan tavaroista ja pitäs jatkaa vielä kun huomenna oltais menossa jo paikanpäältä hakemaan ne hintalaput.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Kylmäkatin toivelista Joulupukille.
Rakas Joulupukki!
Olen ollut tosi, toosi kiltti koko vuoden. Toivoisin vain yhtä asiaa: teurastajan suojakäsineitä kotikeittiöön. Nyt menee kokkailu kuin ranteita leikatessa. Jos saa toivoa vielä lisää, niin rannesuojat olis aika mageet. Sellaiset pinkit, joissa on vähän bling-blingiä koristeena.
Rakkaudella,
KylmäKatti
Oi rakas sinua *halaarutistaa ja pusittelee*....*lähti ettimään kynää ja paperia ja kirjoittaa toivelistan ylös*

...tommosta en ois etes osannut ite ajatellakaan :oops: :D
 
Älä kompuroi ittees rikki siellä!
Hyvä huomio :D...sama tuli itellekin mieleen tossa lähtiessäni, mutta mä menin ihan nätisti, en riehunut enkä villiintynyt vaan maltillisesti sipsuttelin menemään :)

(oishan siellä voinu hyvinkin turvalleni kuppelehtia, kun se oli just satanut ja ne juurakot nyt ainakin on aina niin petollisia, olivatpa sitten märkiä tai eivät - joten olihan siinä kömötyskertoimet taas kohdillaan :D)
 
Nyt loppui vinkuminen. Pyykki viikattu kaappiin, märkä pyykki ripustettu ja yksi koneellinen vielä pyörii. Roskat pois lattialta, mies saa raivata keittiön. En tiedä, kuka täällä sotkee. Minä en ainakaan, kun olen päivän töissä. Tuumin vielä sitä kukkien istutusta. Eipä muutamassa rehussa kauaa mene, jos vain viitsii ryhtyä toimeen. Huomenna kauppaan.
Tänä iltana villasukka pysyy piilossa. Eilen illalla meni vähän liian myöhään. Sainpas sen kantalapun taisteltua :)
 
Teippaat sen jääkaapin oveen tai laitat miehen tyynyn alle piiloon.
Kääks, joudunkos mä nyt sitten jääkaappiostoksillekin kun eihän tuohon mahdu mitään, kun siinä pitää olla nuitten ipanoitten rävellyks...taideteoksia ja Hirmuisen Tärkeitä Magneettitsydeemejä ja Kaikkia :eek::D


Taijanpa laittaa ihan omaan jemmanimiseen paikkaan, niin on ainakin tallessa *nyökkäilee topakkana*
 
Nyt loppui vinkuminen. Pyykki viikattu kaappiin, märkä pyykki ripustettu ja yksi koneellinen vielä pyörii. Roskat pois lattialta, mies saa raivata keittiön. En tiedä, kuka täällä sotkee. Minä en ainakaan, kun olen päivän töissä. Tuumin vielä sitä kukkien istutusta. Eipä muutamassa rehussa kauaa mene, jos vain viitsii ryhtyä toimeen. Huomenna kauppaan.
Tänä iltana villasukka pysyy piilossa. Eilen illalla meni vähän liian myöhään. Sainpas sen kantalapun taisteltua :)
Jeeess *tuulettaa viilettää*!!!!

Mä arvasin että oot sissinä siellä! Ja että onnistut! Kyllä susta vielä kunnon villasukkamarttatoffonen saadaan *halipusittelee - mie tahon sen hymiön oikeesti nytheti!*
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kiitos Suuri Operaattori tv:n toimimattomuudesta. Kanavataajuuspäivitys vei kanavat ja uudelleenhaku ei auta. Pitäisi koko poksi resetoida ja asettaa uudestaan ja taas hakea kanavat. Pahimmassa tapauksessa poksin firmis on päivitettävä (vi...mainen homma).
Muutama valittu kirosana.
 
Kiitos Suuri Operaattori tv:n toimimattomuudesta. Kanavataajuuspäivitys vei kanavat ja uudelleenhaku ei auta. Pitäisi koko poksi resetoida ja asettaa uudestaan ja taas hakea kanavat. Pahimmassa tapauksessa poksin firmis on päivitettävä (vi...mainen homma).
Muutama valittu kirosana.
No mitä ihmettä - eilettäin Kyöpsykkä manaili oman telkkarinsa kanavasekoilua ja nyt sitten toffolassakin....joku salaliittoteorianpoikanen hirnumassa taustalla?
 
No mitä ihmettä - eilettäin Kyöpsykkä manaili oman telkkarinsa kanavasekoilua ja nyt sitten toffolassakin....joku salaliittoteorianpoikanen hirnumassa taustalla?
DNA pk-seudulla vähän viritteli eilen illalla. Ei nyt kiinnosta, ei pätkän vertaa. Koko päivän töissä ihmetellyt näyttöjä, konffapuhelimia, ipöönejä, ipätejä ja pitäiskö mun kotonakin vieläkiinnostua laitteista? Tarviin oman tukihenkilön kotiin ja sassiin :(
 
DNA pk-seudulla vähän viritteli eilen illalla. Ei nyt kiinnosta, ei pätkän vertaa. Koko päivän töissä ihmetellyt näyttöjä, konffapuhelimia, ipöönejä, ipätejä ja pitäiskö mun kotonakin vieläkiinnostua laitteista? Tarviin oman tukihenkilön kotiin ja sassiin :(
*halaa*

..ja Mr Toffonen ei ole käytettävissä?

Annat mokoman laatikon olla ominensa, ei sieltä kuitenkaan tule niin laadukasta ohjelmaa mitä palstailu tarjoaa :rolleyes::D

Problem solved :p
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä