Iltaa! Väsy, ei jaksa kuin kitistä sohvannurkassa. Muksu pitäisi taas kylvettää. En jaksanut käydä kaupassa. Parvekekukat pitäisi istuttaa. Pyykkiä pestä ja ripustaa. Keittiö on sotkuinen. Join kolme kuppia kahvia ja edelleen kitisen
Iltaa! Väsy, ei jaksa kuin kitistä sohvannurkassa. Muksu pitäisi taas kylvettää. En jaksanut käydä kaupassa. Parvekekukat pitäisi istuttaa. Pyykkiä pestä ja ripustaa. Keittiö on sotkuinen. Join kolme kuppia kahvia ja edelleen kitisen
*halaus*Iltaa! Väsy, ei jaksa kuin kitistä sohvannurkassa. Muksu pitäisi taas kylvettää. En jaksanut käydä kaupassa. Parvekekukat pitäisi istuttaa. Pyykkiä pestä ja ripustaa. Keittiö on sotkuinen. Join kolme kuppia kahvia ja edelleen kitisen
Tykkäät kuiteskinaiset
Ei se myönnä sitäTykkäät kuiteski
Ei se myönnä sitä
Kiitos,nam kiittää ystävällisesti hän..eiii..nyt se tuli taas mieleen.*tarjoaa kahvia ja minttusuklaafanipalaa*
Kiitos! Slurp.*tarjoaa kahvia ja minttusuklaafanipalaa*
Oi rakas sinua *halaarutistaa ja pusittelee*....*lähti ettimään kynää ja paperia ja kirjoittaa toivelistan ylös*Kylmäkatin toivelista Joulupukille.
Rakas Joulupukki!
Olen ollut tosi, toosi kiltti koko vuoden. Toivoisin vain yhtä asiaa: teurastajan suojakäsineitä kotikeittiöön. Nyt menee kokkailu kuin ranteita leikatessa. Jos saa toivoa vielä lisää, niin rannesuojat olis aika mageet. Sellaiset pinkit, joissa on vähän bling-blingiä koristeena.
Rakkaudella,
KylmäKatti
Minttu on aina suklaassa hyvää.Ostin kaupasta äskettäin uutta Daimia, mintun makuista. Oli hyvää.
Teippaat sen jääkaapin oveen tai laitat miehen tyynyn alle piiloon.Oi rakas sinua *halaarutistaa ja pusittelee*....*lähti ettimään kynää ja paperia ja kirjoittaa toivelistan ylös*
...tommosta en ois etes osannut ite ajatellakaan
Hyvä huomio ...sama tuli itellekin mieleen tossa lähtiessäni, mutta mä menin ihan nätisti, en riehunut enkä villiintynyt vaan maltillisesti sipsuttelin menemäänÄlä kompuroi ittees rikki siellä!
Kääks, joudunkos mä nyt sitten jääkaappiostoksillekin kun eihän tuohon mahdu mitään, kun siinä pitää olla nuitten ipanoitten rävellyks...taideteoksia ja Hirmuisen Tärkeitä Magneettitsydeemejä ja KaikkiaTeippaat sen jääkaapin oveen tai laitat miehen tyynyn alle piiloon.
Jeeess *tuulettaa viilettää*!!!!Nyt loppui vinkuminen. Pyykki viikattu kaappiin, märkä pyykki ripustettu ja yksi koneellinen vielä pyörii. Roskat pois lattialta, mies saa raivata keittiön. En tiedä, kuka täällä sotkee. Minä en ainakaan, kun olen päivän töissä. Tuumin vielä sitä kukkien istutusta. Eipä muutamassa rehussa kauaa mene, jos vain viitsii ryhtyä toimeen. Huomenna kauppaan.
Tänä iltana villasukka pysyy piilossa. Eilen illalla meni vähän liian myöhään. Sainpas sen kantalapun taisteltua
No mitä ihmettä - eilettäin Kyöpsykkä manaili oman telkkarinsa kanavasekoilua ja nyt sitten toffolassakin....joku salaliittoteorianpoikanen hirnumassa taustalla?Kiitos Suuri Operaattori tv:n toimimattomuudesta. Kanavataajuuspäivitys vei kanavat ja uudelleenhaku ei auta. Pitäisi koko poksi resetoida ja asettaa uudestaan ja taas hakea kanavat. Pahimmassa tapauksessa poksin firmis on päivitettävä (vi...mainen homma).
Muutama valittu kirosana.
DNA pk-seudulla vähän viritteli eilen illalla. Ei nyt kiinnosta, ei pätkän vertaa. Koko päivän töissä ihmetellyt näyttöjä, konffapuhelimia, ipöönejä, ipätejä ja pitäiskö mun kotonakin vieläkiinnostua laitteista? Tarviin oman tukihenkilön kotiin ja sassiinNo mitä ihmettä - eilettäin Kyöpsykkä manaili oman telkkarinsa kanavasekoilua ja nyt sitten toffolassakin....joku salaliittoteorianpoikanen hirnumassa taustalla?
*halaa*DNA pk-seudulla vähän viritteli eilen illalla. Ei nyt kiinnosta, ei pätkän vertaa. Koko päivän töissä ihmetellyt näyttöjä, konffapuhelimia, ipöönejä, ipätejä ja pitäiskö mun kotonakin vieläkiinnostua laitteista? Tarviin oman tukihenkilön kotiin ja sassiin