The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No joo. Oon mä aika hyvä piirtään. Ainakin joskus olin, en oo kokeillut pitkiin aikoihin :D

Viivyttelyssä oon kans tosi hyvä, ehkä maailman parhaimpia.
No ni - heti löytyi hyviä juttuja :)!

Ota ihmeessä joku vihko tai kunnon luonnostelukansio esiin ja istu ajan kanssa piirtämään :). Se on huisin kivaa kun saa pienestäkin viivasta loppujen lopuksi aikaiseksi vaikka ja mitä - mielenmaisemaa parhaimmillaan ja niin terapoivaa :)

Ja - viivyttely, aina ei tartte ensimmäisenä olla kouhottamassa ja ryntäämässä vaan voi myös seurata tilannetta rauhassa ja odotella, kypsyä asiaan. Toisaalta se viivyttely myös saa aikaan sen, että kun aika vähenee tai sitä on jo liian vähän, niin sitä terävöityy ja ajattelee yllättävän kirkkaasti ja on siinä tehtävän sisällä niin voimallisesti että suoriutuu vaikka mistä :)!

Ja mä tiiän että niitä hyviä asioita on sussa pilvin pimein vaikka ja kuinka. Joskus ne vain tilapäisesti hämärtyy ja menee unholaankin, kunnes taas pölähtävät pintaan ja yllättävät iloisesti :). Näin tämä homma vaan menee :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Ärsyttää hippariikkisen yksi entinen duunikaveri. Laittoi viime viikolla viestiä, että hän on täälläpäin työmatkalla ja ois ihanaa nähdä.

Viikon se on nyt suunnitellut mitä tehdään ja minne mennään, mä olen kiltisti myötäillyt mitään odottamatta koska toi on feidauksen kuningatar. Nyt tuli viesti että jos kävästään kahvilla klo 16 jälkeen niin hän ehtii aikaisempaan junaan.

Ajattelin että jos entiset merkit paikkansa pitää, se laittaa seuraavan viestin joskus puoli kuudelta että huh kun oli rankka päivä, nyt oon junassa kotimatkalla

Miksi hän ei voi käydä työmatkoillaan ja olla ottamatta yhteyttä kun ei sitten ilmesty koskaan tapaamiseen
Ihan V*tun ärsyttävää tollanen.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Koetahan sinäkin siellä rauhottua vaan ja nauttia kesästä ja siitä, että lapsilla on hauskaa ja kavereita :). Otat rennosti vaan, kyllä lapset pärjäävät keskenänsä - siinähän oppivat yhdessä toisiltansa tavoille ja olemaan.

Ja olet sitten aikanas ihan rauhassa siellä synnärilläkin - talo pysyy paikallaan ja kasassa ja lapset ja mieskin, nöy vöriis hani :) *halaa ja rutistaa lämpimästi *
Olet oikeassa, thank u honey.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja FreezeCat
Ärsyttää hippariikkisen yksi entinen duunikaveri. Laittoi viime viikolla viestiä, että hän on täälläpäin työmatkalla ja ois ihanaa nähdä.

Viikon se on nyt suunnitellut mitä tehdään ja minne mennään, mä olen kiltisti myötäillyt mitään odottamatta koska toi on feidauksen kuningatar. Nyt tuli viesti että jos kävästään kahvilla klo 16 jälkeen niin hän ehtii aikaisempaan junaan.

Ajattelin että jos entiset merkit paikkansa pitää, se laittaa seuraavan viestin joskus puoli kuudelta että huh kun oli rankka päivä, nyt oon junassa kotimatkalla

Miksi hän ei voi käydä työmatkoillaan ja olla ottamatta yhteyttä kun ei sitten ilmesty koskaan tapaamiseen
Voi ryönä, toi on todella syvältä...että ensin lupaa ihan intopinkeenä ja sitten antaa kuivua kasaan.

Siinä kuitenkin ehtii herätä pienet toiveet näkemisestä, vaikka ehkä tietäiskin kuinka siinä jälleen käy....toivottavasti kuitenkin olis nyt se toinen tilanne ja pääsisitte kahvittelemaan :)?
 
Ihan V*tun ärsyttävää tollanen.
Joo, en oo ihan hirveesti panostanut noihin treffeihin. Jos ei mitään ilmota neljään mennessä lähen himaan ja itse en perään kysele.

Ärsyttää vaan kun se tekee aina aloitteen, mä en viitsi ja sitten feidaa kumminkin. Eikä me muuten pidetä yhteyttä kuin silloin kun se ehdottaa että oisi ihana nähdä
 
Voi ryönä, toi on todella syvältä...että ensin lupaa ihan intopinkeenä ja sitten antaa kuivua kasaan.

Siinä kuitenkin ehtii herätä pienet toiveet näkemisestä, vaikka ehkä tietäiskin kuinka siinä jälleen käy....toivottavasti kuitenkin olis nyt se toinen tilanne ja pääsisitte kahvittelemaan :)?
JOS satutaan kahville asti pääsemään toivon että pystyn olemaan heittämättä mitään piikikästä kommenttia, koska tuo on kuitenkin ihan mukava nainen kun juttelemaan aletaan
 
JOS satutaan kahville asti pääsemään toivon että pystyn olemaan heittämättä mitään piikikästä kommenttia, koska tuo on kuitenkin ihan mukava nainen kun juttelemaan aletaan
...mutta toisaalta taas, kun on sun työkaveris ollut niin ehkä on myös sisällä siinä sun hymöörintajussaskin, joten... :)

Ja jospa se näkeminen sitten vaikka loiventas sitä mahdollista piikin tulemista, kun onkin kiva turista pitkästä aikaa :)

On sulla nyt jänskäpänskänpaikkaa siellä :)....
 
...mutta toisaalta taas, kun on sun työkaveris ollut niin ehkä on myös sisällä siinä sun hymöörintajussaskin, joten... :)

Ja jospa se näkeminen sitten vaikka loiventas sitä mahdollista piikin tulemista, kun onkin kiva turista pitkästä aikaa :)

On sulla nyt jänskäpänskänpaikkaa siellä :)....
Sanoin jo kotonakin, että suatan kottiutua neliän jäläkeen mutta suatan olla kottiutumattahii
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja FreezeCat
Mun täytyy varmaan asetella söpömpi pää mukavasti tyynylle ja sulkea silmät. Ehtii hetken nukkua ennen aamukolmen herätystä

Nukkua saisi puoleen kuuteen, mutta olen nyt joka ikinen yö herännyt kymmentä vaille kolme

Kauniita unia kullanmurut!
 
ei kai vielä nukkumaan. sänkyyn vaan ja vaihettiin läppäriin. miksiköhän kansanedustajat pitävät blogeja mihin ei voi kommentoida? nytkin piti kyseinen järjen ääni kaivaa naamakirjasta että pystyi sanomaan mielipiteensä sen fantasioista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä