syviä ja rauhallisia unikuviaMie lähen taas huhuilee nukkumattia viekkuun. Jostain syystä aamuyöllä joskus kolmen-neljän maissa se hylkää miut eikä meinaa millään tulla uudestaan vaikka haluisin..Öitä siis ja KU!
Perinteisissä miesten käsitöissä ei tarvita gauheesti taitoa päästäkseen toivottuun lopputulokseen.Kyllä säkin varmaan jossain käsitöissä hyvä olet
älä puhu hassuja...et sä vanha olese olis illan viimeinen saunaolut. kyllä on helppoa olla töissä. viime viikolla kun oli pari päivää opiskelemassa niin kuusi päivää kesti toipuminen. ei sovi opiskelijaelämä vanhukselle.
sun pitää lopettaa nuo pikkunäpertelyt ja siirtyä vaik korjaan kaivurin telaketjuja, niissä ei pikku kauneusvirheet näy. toisaalta, minkälaisia puukkoja teet?
No ei mutta hempeydellä hyvä tulee.Perinteisissä miesten käsitöissä ei tarvita gauheesti taitoa päästäkseen toivottuun lopputulokseen.
Ja höpö höpö.En mäkään oo hyvä käsitöissä, oikeastaan tuntuu etten oo hyvä oikein missään . Oon kaikessa vaan ihan meh.
Mä E Hanskaa?mää luulen että mää oon kans meh
mitä se muuten meinaa?
Se on sellanen ei hyvä eikä huono. Keskinkertainen, johon ei ole mitään sanottavaa, paitsi "meh".mää luulen että mää oon kans meh
mitä se muuten meinaa?
..jaahas, taas alkoi punoittelu....kiitos kovasti nyt...menee ihan ylisanoiksi...vilukisun pitäs kyllä ihan ehdottomasti saada joku maailman positiivisimman ja tsemppaavimman ihmisen palkinto. Kuin sä voitkin aina olla noin IhAnA?
No joo. Oon mä aika hyvä piirtään. Ainakin joskus olin, en oo kokeillut pitkiin aikoihinJa höpö höpö.
Jokainen on hyvä jossakin . Ei kaikessa edes tarviikaan olla, toi on ihan hassua että kaikessa edes pitäisi olla hyvä - kun ei vaan pysty. Aina löytyy joku osa- alue missä on huono, vähemmän hyvä/taitava. Ja niin sen pitääkin olla - koska sitten voi pyytää tukea ja apua toiselta oppiakseen, tai vastavuoroisesti antaa sitä apua itse.
Yhteistyössä . Täydentäen ja tukien .
kun lapset on lomalla- mulla on kokoajan kauhea hoppu.
täällä on jatkuvasti porukkaa talo täynnä - tai talo ja piha.
Voisin ottaa pian sen lähdön synnärille, se tarkottaisi ikäänkuin paria päivää lomaa tästä- vaikka sieltäkin varmaan kiiruhtaisin kotiin, koska olisi huoli miten täällä talo makaa sillä aikaa kun olen poissa.
Ämpäri voisi työntää sen suunnattoman älyllä varustetun pääntekeleen norsun perseeseen .Ämpäri syököön päänsä. Minä lähden nyt tuulettamaan ajatuksiani tsadilaisen seuraan ko se pyyteli. Ja perjantaina ois vissiin kakkosrehvit sen viimeviikkosen tyypin kanssa. Ollaan niin samiksia etten kestä Ja sekin tykkää kirjotella kaikelaisia juttuja, sain eilen alun kirjasta mitä se kirjoittaa. Kielioppivirheitä lukuuottamatta oli hyvä ja mielenkiintoinen, jäi fiilis, että mielellään lukis lisääkin.