The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Mie lähen taas huhuilee nukkumattia viekkuun. Jostain syystä aamuyöllä joskus kolmen-neljän maissa se hylkää miut eikä meinaa millään tulla uudestaan vaikka haluisin..Öitä siis ja KU!
 
se olis illan viimeinen saunaolut. kyllä on helppoa olla töissä. viime viikolla kun oli pari päivää opiskelemassa niin kuusi päivää kesti toipuminen. ei sovi opiskelijaelämä vanhukselle.
 
Ämpäri syököön päänsä. Minä lähden nyt tuulettamaan ajatuksiani tsadilaisen seuraan ko se pyyteli. Ja perjantaina ois vissiin kakkosrehvit sen viimeviikkosen tyypin kanssa. Ollaan niin samiksia etten kestä :D Ja sekin tykkää kirjotella kaikelaisia juttuja, sain eilen alun kirjasta mitä se kirjoittaa. Kielioppivirheitä lukuuottamatta oli hyvä ja mielenkiintoinen, jäi fiilis, että mielellään lukis lisääkin.
 
En mäkään oo hyvä käsitöissä, oikeastaan tuntuu etten oo hyvä oikein missään :giggle:. Oon kaikessa vaan ihan meh.
Ja höpö höpö.

Jokainen on hyvä jossakin :). Ei kaikessa edes tarviikaan olla, toi on ihan hassua että kaikessa edes pitäisi olla hyvä - kun ei vaan pysty. Aina löytyy joku osa- alue missä on huono, vähemmän hyvä/taitava. Ja niin sen pitääkin olla - koska sitten voi pyytää tukea ja apua toiselta oppiakseen, tai vastavuoroisesti antaa sitä apua itse.

Yhteistyössä :). Täydentäen ja tukien :).
 
kun lapset on lomalla- mulla on kokoajan kauhea hoppu.
täällä on jatkuvasti porukkaa talo täynnä - tai talo ja piha.
Voisin ottaa pian sen lähdön synnärille, se tarkottaisi ikäänkuin paria päivää lomaa tästä- vaikka sieltäkin varmaan kiiruhtaisin kotiin, koska olisi huoli miten täällä talo makaa sillä aikaa kun olen poissa.
 
vilukisun pitäs kyllä ihan ehdottomasti saada joku maailman positiivisimman ja tsemppaavimman ihmisen palkinto. Kuin sä voitkin aina olla noin IhAnA?
..jaahas, taas alkoi punoittelu:oops:....kiitos kovasti nyt...menee ihan ylisanoiksi...

Ihan tämmönen tavallinen mä oon :) - en mikään ihmeellinen, vaan mä :)

Samalla tavalla mä tunnen kuin tekin, itken ja nauran, murisen ja kikatan jne. - elän ja hengitän samaa ilmaa kuin työkin :). Ja mä tiiän, että tuntuu hyvältä kun joku rohkaisee ja tukee kannustaa ja tarjoaa olkapäätä. Kait sitä vaan haluaa ja yrittää laittaa omalla rajallisella tavallaan vain sitä hyvää liikkeelle, pienestikin....yhdessähän me ollaan täällä elämässä :)
 
Ärsyttää hippariikkisen yksi entinen duunikaveri. Laittoi viime viikolla viestiä, että hän on täälläpäin työmatkalla ja ois ihanaa nähdä.

Viikon se on nyt suunnitellut mitä tehdään ja minne mennään, mä olen kiltisti myötäillyt mitään odottamatta koska toi on feidauksen kuningatar. Nyt tuli viesti että jos kävästään kahvilla klo 16 jälkeen niin hän ehtii aikaisempaan junaan.

Ajattelin että jos entiset merkit paikkansa pitää, se laittaa seuraavan viestin joskus puoli kuudelta että huh kun oli rankka päivä, nyt oon junassa kotimatkalla

Miksi hän ei voi käydä työmatkoillaan ja olla ottamatta yhteyttä kun ei sitten ilmesty koskaan tapaamiseen
 
Ja höpö höpö.

Jokainen on hyvä jossakin :). Ei kaikessa edes tarviikaan olla, toi on ihan hassua että kaikessa edes pitäisi olla hyvä - kun ei vaan pysty. Aina löytyy joku osa- alue missä on huono, vähemmän hyvä/taitava. Ja niin sen pitääkin olla - koska sitten voi pyytää tukea ja apua toiselta oppiakseen, tai vastavuoroisesti antaa sitä apua itse.

Yhteistyössä :). Täydentäen ja tukien :).
No joo. Oon mä aika hyvä piirtään. Ainakin joskus olin, en oo kokeillut pitkiin aikoihin :D

Viivyttelyssä oon kans tosi hyvä, ehkä maailman parhaimpia.
 
kun lapset on lomalla- mulla on kokoajan kauhea hoppu.
täällä on jatkuvasti porukkaa talo täynnä - tai talo ja piha.
Voisin ottaa pian sen lähdön synnärille, se tarkottaisi ikäänkuin paria päivää lomaa tästä- vaikka sieltäkin varmaan kiiruhtaisin kotiin, koska olisi huoli miten täällä talo makaa sillä aikaa kun olen poissa.

Koetahan sinäkin siellä rauhottua vaan ja nauttia kesästä ja siitä, että lapsilla on hauskaa ja kavereita :). Otat rennosti vaan, kyllä lapset pärjäävät keskenänsä - siinähän oppivat yhdessä toisiltansa tavoille ja olemaan.

Ja olet sitten aikanas ihan rauhassa siellä synnärilläkin - talo pysyy paikallaan ja kasassa ja lapset ja mieskin, nöy vöriis hani :) *halaa ja rutistaa lämpimästi *
 
Ämpäri syököön päänsä. Minä lähden nyt tuulettamaan ajatuksiani tsadilaisen seuraan ko se pyyteli. Ja perjantaina ois vissiin kakkosrehvit sen viimeviikkosen tyypin kanssa. Ollaan niin samiksia etten kestä :D Ja sekin tykkää kirjotella kaikelaisia juttuja, sain eilen alun kirjasta mitä se kirjoittaa. Kielioppivirheitä lukuuottamatta oli hyvä ja mielenkiintoinen, jäi fiilis, että mielellään lukis lisääkin.
Ämpäri voisi työntää sen suunnattoman älyllä varustetun pääntekeleen norsun perseeseen :devil:.

Ei voi kuin siulle toivoa voimia tuon herran kanssa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä