The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaikki arvokkaampi/särkyvä mirriturvaan. Jos kisu ei o koskaan??? ollu yksin, niin käytöstä on mahdoton ennustaa. Normaalihuonekorkeuden kämpissä ei o ainuttakaan nurkkaa mihin mirri ei halutessaan pääse.
Koirissa ja kissoissa on se perustavanlaatuinen ero, et koira saattaa innoissaan ihan vaan häntää heilauttamalla tehdä tuhoa, vahingossa.

Sen sijaan kissat jotka eivät halutessaan osaa liikkua äänettömästi törmäilemättä esineisiin kuolivat sukupuuttoon kauan ennen Ramses I:n hallintokautta. Milloin kissa tiputtaa jotain se on aina mielenosoitus. Matolle oksentaminen ei sitä välttämättä ole, matolle on vaan vissiin mukavampi oksentaa? Pieni tai iso hätä muualla kuin käymäpaikassa on joko mielenosoitus tai sit käymäpaikka on misun mielestä siivoamatta.

Mut kyl ikänsä vaik "koskaan ikänä olematta yksin" ollut misu sietää sen, et on yksin kaffi- tai leffatreffien ajan ja vaik aamuun. Ja jos ei niin on korkea aika oppia olemaan yksin.
Olenhan minäkin jo melkein oppinut.
No ei ole ikinä ollut yksin,mitä nyt ehkä ulkona ollessaan mut muuten ei koskaan. Ei ole mun kissa joten en jaksa ruveta selittelee tarkemmin mut olis mahdollisesti tulossa mulle hoitoon muutamaksi päiväksi ja siksi mietityttää.Että olenko sitten nukkumaluukkuni vanki.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mjaa.

Ny selvis moni asia. Google toimi ystävänä. Hoitohauvelin rotu oli ja on mulle täysi arvoitus, mut G osasi kertoa, et kyseessä on sosiaalinen, lapsiystävällinen, hemmetin fiksu ja syvästi isäntään/emäntään kiintyvä hauveli. Niin muuten taitaa olla.

Paitti että tää on ajo/metsästyskoira. Tämmöisen pitäminen lähiökerrostalokämpässä ei sopis mun luontooni. Selittää kyl vetämishalukkuuden, et milloin näkee enemmän kuin yhden puun, niin kyseessä on hänen kannaltaan metsä mis voi olla jahdattavia jäneksiä. Tai villisikoja.

Tviitti kaipas sinisilmäistä Huskya? Tää ei tu yhtään toimeen paikallisten Huskyjen kans (ihan erikseen varoitettiin), mitä en ihmettele koska siin on kerrostalolähiössä kaks kaukana mukavuusalueeltaan.

Sinisilmät ei mua kiinnosta. Eikä tissit. Eikä perä. Tai siis joo, mutta...

...täntyyppinen hauveli ...(pidettiin vartin rapsutustuokio)... on niitä joita ei tiedä olevan olemassa ennenko tapaa.

Maailman turhinta on funtsia, et "tahdon ison tms". Ainaski dobberin. Tahi nöfföländerin. Ja sit tulee eteen puun takaa yksilö (mies/nainen/koira/kissa/hamsteri...) josta toteat, että niin siis just tuo!!!

Hauveli kärsii emäntäikävää nyt. Se paranee sunnuntaina.

Mut tämmöistä koiraa mä en löydä. Tää on ihan ainutlaatuinen. Lukee minua puolesta sanasta ja vastoinpäin.

Pitäiskö mun sunnuntaina sanoa siskonpojalle, et rouvansa koiruus pääsi karkuun ja olen asiasta kauheen pahoillani???
 
No ei ole ikinä ollut yksin,mitä nyt ehkä ulkona ollessaan mut muuten ei koskaan. Ei ole mun kissa joten en jaksa ruveta selittelee tarkemmin mut olis mahdollisesti tulossa mulle hoitoon muutamaksi päiväksi ja siksi mietityttää.Että olenko sitten nukkumaluukkuni vanki.
Kissojen selittämiseen ei yks elinikä riitä.

Sitäpaitti sinulla ei o nukkumaluukkua!!!

Neidonkamari hyväksyttäneen - hyväksytty.

Misu mahtuu aina kämppään mis ei ole allergiaa.
Mä olin juniorivuosinani allerginen vissiin kaikelle. Siihen maailmanaikaan kun lekuri kuuli sanat "kissa" ja "allergia" samassa lauseessa, niin osasivat sanoa vain, et - "kissasta nirri pois".

Mut mä osasin kymppivanhan elämänkokemuksella ja itsevarmuudella sanoa, et lääkäri lähtee ennenkuin Tassu lähtee.

Äiti ja lääkärit oppi.
 
No voi v**tu!!"!

Just kävin partsilla röökillä, niin eiköhän sieltä saakelinmoisella äänenpaineella kantautunut korviini mannefinskasvenski- älämölöä, mis oleellisinta on pitää hirveesti ääntä ja potkia kaikkia roskiksia.

Mun pitäis kohta viedä kiltti hauveli iltakävelykselle?
 
No voi v**tu!!"!

Just kävin partsilla röökillä, niin eiköhän sieltä saakelinmoisella äänenpaineella kantautunut korviini mannefinskasvenski- älämölöä, mis oleellisinta on pitää hirveesti ääntä ja potkia kaikkia roskiksia.

Mun pitäis kohta viedä kiltti hauveli iltakävelykselle?
No kuulepas, hra Hauvavahtinen siellä :hug:...ens alkuun - rauhottuu hän, ollos höveli. Antaa siellä äänien vaan kuulua ja älämölöjen. Jospa hän malttaisi siellä vielä tovin odotella, niin metelin aiheuttajat ovat ehtineet - toivottavasti - siirtymään toisaalle.

Jos kuitenkin sattuisi käymään niin, että älämölötyksen vaaraa olisi - ja vielä sitä eriteltyä laatua - niin. Ehkä kannattaisi miettiä, menisikö sen äänen suuntaan vai kenties toisaalle. Ja edelleen rauhallisena :).

Hengitäs syvään siellä höpsö :D :hug: :kiss:....eiköpähän tuo hauveli oli nuita ääniä kuullut aikaisemminkin :)
 
Atm!!!! Nainen siellä esiin marssios hetimys :D!!!

Mie - tiiätkö - pussaan sua kyllä nytheti :O :kiss: :D

Kiitos!!! Ihan älyttömän helposta ja tosi hyvästä pizzapohjan ohjeesta :)! Mä menin kuule ja testasin sen, ja meijen ipanat on aivan myytyjä!

Arvaas vaan - tää sun ohje tuli jäädäkseen :).
 
Hyi visto mitä kuvia tänne linkitellään :x Mutta ajattelin silti keroa ämpärikuulumisia.

Se lupautui pitkin hampain hakemaan pojan tänään, ja mä myönnyin hakemaan sunnuntaina. No, se soitti tänään kolmen jäljestä ilmoittaakseen että strippaliina tulee hakemaan pojan. Siellä huusi strippaliina poikineen taustalla aika äänekkäästi, ja jätkä hiljeni komeasti ko kysyin et eikö sen pitäny olla neljään asti töissä. Ja syy siihen, miksei hän itse hakenut poikaa, oli se että velipoika oli tulossa tuomaan juhlavaatetusta lainaan ja MIKÄÄN muu aika ei sopinut vaatteiden tuomiselle. Selityksen makua?
Tarjouduin kuitenkin vähistä rahoistani maksaan ämpärille bensarahat jos se tois poikasen kotiin sunnuntaina, koska ainoo järkevä bussiyhteys sunnuntaina lähtee Tampereelta jo puoli kolmelta, että ne sais viettää enemmän aikaa koska poika on nyt vasta matkalla strippaliinan kanssa, ja niiden yhteinen aika jää tosi vähille tänä viikonloppuna.
Ämpärin kommentti: "no ei voi mitään et jää aika pojan kanssa vähän vähemmälle, mutta me sovittiin siitä bussista jo niin sähän tuut sillä bussilla."

Ymmärrän kyllä että mun naama varmasti kyrpii, mutta eikö vois kerrankin ajatella ihan puhtaasti ajatella vain ja ainoastaan lasta.
 
Hyi visto mitä kuvia tänne linkitellään :x Mutta ajattelin silti keroa ämpärikuulumisia.

Se lupautui pitkin hampain hakemaan pojan tänään, ja mä myönnyin hakemaan sunnuntaina. No, se soitti tänään kolmen jäljestä ilmoittaakseen että strippaliina tulee hakemaan pojan. Siellä huusi strippaliina poikineen taustalla aika äänekkäästi, ja jätkä hiljeni komeasti ko kysyin et eikö sen pitäny olla neljään asti töissä. Ja syy siihen, miksei hän itse hakenut poikaa, oli se että velipoika oli tulossa tuomaan juhlavaatetusta lainaan ja MIKÄÄN muu aika ei sopinut vaatteiden tuomiselle. Selityksen makua?
Tarjouduin kuitenkin vähistä rahoistani maksaan ämpärille bensarahat jos se tois poikasen kotiin sunnuntaina, koska ainoo järkevä bussiyhteys sunnuntaina lähtee Tampereelta jo puoli kolmelta, että ne sais viettää enemmän aikaa koska poika on nyt vasta matkalla strippaliinan kanssa, ja niiden yhteinen aika jää tosi vähille tänä viikonloppuna.
Ämpärin kommentti: "no ei voi mitään et jää aika pojan kanssa vähän vähemmälle, mutta me sovittiin siitä bussista jo niin sähän tuut sillä bussilla."

Ymmärrän kyllä että mun naama varmasti kyrpii, mutta eikö vois kerrankin ajatella ihan puhtaasti ajatella vain ja ainoastaan lasta.
Aha.

Koetahan olla siellä oloissas :hug:...eläkä ainakaan anna verenpainees nousta tuon miehen takia ollenkaan. Etkä paljoo minkään muunkaan tunteen, koska hukkaan se menee.

Sääntöjä vahvistavia poikkeuksia vaan löytyy näemmä aina....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä