The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai ni.

Mun on tunnustettava.

Tuolla ulkona on ollut tänään niin mahtava keli :). Aurinko lekotellut taivaalla ja saanut kaiken näyttämään kauniilta.


...mä sitten livahdin :snotty:....ihan pikaiselle....

En mä voinut olla ja kökkistellä sisällä enää, ja se oli ihan nätti happeilulenkkisentynkänen =)..ihan iisisti menin ja kuulostelin olotilaani..mutta oiiiiiii - kyllä mä vaan niin nautin siitä pienestä omasta ajastani ja otin taatusti itelleni sen kaiken valoenergian, missä sain kylpeä ja pienen tuulen tuiverrella hiuksissani :heart:

Nyt mä voin sitten ihan huolella tämän loppuillan vaan olla ja rauhottua ja nessutella röhää pois :)....että iltateetä ja hyvää mieltä :)
 
...voi morjens taas ja päivää ja juhannukset kanssa!!

Kyllä on huvit jälleen kohdillansa ja eittämättä puutostilatkin....ja ei muuta kuin eteenpäin vaan!
Hittojako noista idiooteista piittaaman.

Mä en piittais hittojakaan muutamasta palstavajakista. Souvvat. Jos olisin nukkumaluukkunurkillani, niin vielä vähemmän.

Mut ny mun tarttee viedä hauveli ulos päästämättä karkuun.

Ei tuo vielä tänään tule mettästä takaisin mun pyynnöstäni.
 
Hittojako noista idiooteista piittaaman.

Mä en piittais hittojakaan muutamasta palstavajakista. Souvvat. Jos olisin nukkumaluukkunurkillani, niin vielä vähemmän.

Mut ny mun tarttee viedä hauveli ulos päästämättä karkuun.

Ei tuo vielä tänään tule mettästä takaisin mun pyynnöstäni.
En mä piittaakaan :)

Häröilkööt mun puolesta kaikessa rauhassa, hUvit ne on heilläkin.

Ja etköpähän onnistu tuossa hauvan ulkoiluttamisessa sinäkin ihan hyvin, niin kuin aikaisemmallakin kerralla :)
 
Aha.

Koetahan olla siellä oloissas :hug:...eläkä ainakaan anna verenpainees nousta tuon miehen takia ollenkaan. Etkä paljoo minkään muunkaan tunteen, koska hukkaan se menee.

Sääntöjä vahvistavia poikkeuksia vaan löytyy näemmä aina....
Musta tuntuu et tää on siltä pelkkää valtataistelua siitä kumpi saa tahtonsa läpi.. No, nostattakoon nyt itsetuntoaan ihan kaikessa rauhassa kun "voitti". Mun mieltä lämmitti kuitenkin tosi paljon ko poikanen sano reippaana että hän haluaa matkustaa bussilla, niin onpahan sunnuntaina sitten mukava matka tiedossa reippaan jätkän kanssa :) Eli oikeestihan tässä on yhteisen ajan ja elämysten erävoitto kirahville ja puolikkaalle.
 
Musta tuntuu et tää on siltä pelkkää valtataistelua siitä kumpi saa tahtonsa läpi.. No, nostattakoon nyt itsetuntoaan ihan kaikessa rauhassa kun "voitti". Mun mieltä lämmitti kuitenkin tosi paljon ko poikanen sano reippaana että hän haluaa matkustaa bussilla, niin onpahan sunnuntaina sitten mukava matka tiedossa reippaan jätkän kanssa :) Eli oikeestihan tässä on yhteisen ajan ja elämysten erävoitto kirahville ja puolikkaalle.
Just noin! Antaan ämpärin nyt elää kuvitelmissaan, faktahan tässä on se, että sä ja poikas vaan voitatte ja isosti näitä tilanteita :). Ei muuta kuin leppoisaa linkkimatkaa kohti vaan :)!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30839198:
Ootteko ollu nätisti vai onko paheksuttava? :attn:
Paraskin huutelija siellä, moikka :wave: :)....mites pahasti tämän päiväisten hoitajien peffat punoittelevatkaan nipistelyistä :rolleyes:...tunnusta pois vaan, sormias vaivas silloin ihan holtiton kramppikohtaus etkä voinut sille niin mitään....:hug:
 
Mites se sun olomuoto jaksaa? Yskäkröhälenssu sitten iskenyt.
Joo. Onnistuin nappaamaan jostain tämmösen kivan kevätpöpösen :snotty:...oikeesti, ihan ärsyttävä on kyllä enkä tykkää yhtään mutta minkäs teen. Nyt en kuumeile enkä lämpöile enää, sen takia uskaltauduin livahtamaan ulos pienelle jaloittelulle - mun oli pakonpakko, sisätiloissa tämmösessä säässä oleminen on yhtä tuskaa...

Nyt voin himmailla loppuillan ihan kaikessa rauhassa ja juoda teetä ja räytyä tässä olossani...:D..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä