Hittojako noista idiooteista piittaaman....voi morjens taas ja päivää ja juhannukset kanssa!!
Kyllä on huvit jälleen kohdillansa ja eittämättä puutostilatkin....ja ei muuta kuin eteenpäin vaan!
En mä piittaakaanHittojako noista idiooteista piittaaman.
Mä en piittais hittojakaan muutamasta palstavajakista. Souvvat. Jos olisin nukkumaluukkunurkillani, niin vielä vähemmän.
Mut ny mun tarttee viedä hauveli ulos päästämättä karkuun.
Ei tuo vielä tänään tule mettästä takaisin mun pyynnöstäni.
Musta tuntuu et tää on siltä pelkkää valtataistelua siitä kumpi saa tahtonsa läpi.. No, nostattakoon nyt itsetuntoaan ihan kaikessa rauhassa kun "voitti". Mun mieltä lämmitti kuitenkin tosi paljon ko poikanen sano reippaana että hän haluaa matkustaa bussilla, niin onpahan sunnuntaina sitten mukava matka tiedossa reippaan jätkän kanssa Eli oikeestihan tässä on yhteisen ajan ja elämysten erävoitto kirahville ja puolikkaalle.Aha.
Koetahan olla siellä oloissas :hug:...eläkä ainakaan anna verenpainees nousta tuon miehen takia ollenkaan. Etkä paljoo minkään muunkaan tunteen, koska hukkaan se menee.
Sääntöjä vahvistavia poikkeuksia vaan löytyy näemmä aina....
Ei tainnu kiinnostaa sitä.
Just noin! Antaan ämpärin nyt elää kuvitelmissaan, faktahan tässä on se, että sä ja poikas vaan voitatte ja isosti näitä tilanteita . Ei muuta kuin leppoisaa linkkimatkaa kohti vaan !Musta tuntuu et tää on siltä pelkkää valtataistelua siitä kumpi saa tahtonsa läpi.. No, nostattakoon nyt itsetuntoaan ihan kaikessa rauhassa kun "voitti". Mun mieltä lämmitti kuitenkin tosi paljon ko poikanen sano reippaana että hän haluaa matkustaa bussilla, niin onpahan sunnuntaina sitten mukava matka tiedossa reippaan jätkän kanssa Eli oikeestihan tässä on yhteisen ajan ja elämysten erävoitto kirahville ja puolikkaalle.
On.No musta on ainakin aika sairasta ja törkeää huoritella ja laittaa pi**un kuvia.
HyväMoon väsy, nukahdin taas sohvalle.
:hug: - perjantai- iltana saakin olla lötköpötkönä ja sohvamisunaMoon väsy, nukahdin taas sohvalle.
Mä oon aina nätistiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30839198:Ootteko ollu nätisti vai onko paheksuttava? :attn:
AhaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30839199:Hyvä
Paraskin huutelija siellä, moikka :wave: ....mites pahasti tämän päiväisten hoitajien peffat punoittelevatkaan nipistelyistä ...tunnusta pois vaan, sormias vaivas silloin ihan holtiton kramppikohtaus etkä voinut sille niin mitään....:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30839198:Ootteko ollu nätisti vai onko paheksuttava? :attn:
Mites se sun olomuoto jaksaa? Yskäkröhälenssu sitten iskenyt.:hug: - perjantai- iltana saakin olla lötköpötkönä ja sohvamisuna
Mä oon muuten ihan varmasti kuukauden Miss Tee ja Miss Nessu ...näiden muutamien päivien ansiosta
Pikkasen oli levottomat ajatukset :xmas:Paraskin huutelija siellä, moikka :wave: ....mites pahasti tämän päiväisten hoitajien peffat punoittelevatkaan nipistelyistä ...tunnusta pois vaan, sormias vaivas silloin ihan holtiton kramppikohtaus etkä voinut sille niin mitään....:hug:
Aina voi vähän varuilta :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30839198:Ootteko ollu nätisti vai onko paheksuttava? :attn:
Olen samaa mieltä, ainakin helsiinkiläisiä on paheksuttava laiskuudestaAina voi vähän varuilta :attn:
Joo. Onnistuin nappaamaan jostain tämmösen kivan kevätpöpösen :snotty:...oikeesti, ihan ärsyttävä on kyllä enkä tykkää yhtään mutta minkäs teen. Nyt en kuumeile enkä lämpöile enää, sen takia uskaltauduin livahtamaan ulos pienelle jaloittelulle - mun oli pakonpakko, sisätiloissa tämmösessä säässä oleminen on yhtä tuskaa...Mites se sun olomuoto jaksaa? Yskäkröhälenssu sitten iskenyt.
Ai pikkasenko vaan...ja että ajatuksissako ihan pysyit.... - mä en usko sua ollenkaan, senkin koijari siellä :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30839209:Pikkasen oli levottomat ajatukset :xmas:
Monesti, mut vain ajatuksissani opcorn:Ai pikkasenko vaan...ja että ajatuksissako ihan pysyit.... - mä en usko sua ollenkaan, senkin koijari siellä :kiss:
Montako kertaa ehdit nippasemaan ?