The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt vain nautit illasta ja sen touhutuksen keskellä siirrä ajatuksia jo siihen huomiseen juhlahumuunkin :).
Enkö mää kertonu, että peruin osallistumiseni häihin? Ei mun hermot ois kestäny olla päivää samassa tilassa ämpärin kanssa. Keskityn vaan rentoutumiseen ja rauhottumiseen kotona, ja toki täytyy vähän kokeisiinkin lukea. Stressitaso laski sen 100 % sen jälkeen ko sain päätökseni tehtyä ja ilmoitettua, ja puolikkaan kummit oli ihan ymmärtäväisiä kun selitin syyn.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Enkö mää kertonu, että peruin osallistumiseni häihin? Ei mun hermot ois kestäny olla päivää samassa tilassa ämpärin kanssa. Keskityn vaan rentoutumiseen ja rauhottumiseen kotona, ja toki täytyy vähän kokeisiinkin lukea. Stressitaso laski sen 100 % sen jälkeen ko sain päätökseni tehtyä ja ilmoitettua, ja puolikkaan kummit oli ihan ymmärtäväisiä kun selitin syyn.
Äääh, muisti palaa pätkittäin, my bad, sori :snotty:...

Sitten otat vaan iisisti koko viikonlopun ajan :). Oot kyllä ansainnut sen, kaiken häsläyksen jälkeen.
 
Plääh harmittaa, piti tulla 2 hobbyhallin pakettia ja molemmista muka on lähetetty viesti mulle, eipä tullut kuin 1 ilmoitus ja 1 pakettiautomaattikoodi eikä ollut kuin 1 paketti luukussa. Eikä selvyyttä eikä toisen paketin koodia saa ennen kuin ensi viikolla.
Eka viesti on lähetetty klo 17.6 enkä saanu sitä, toinen ilmoitus tuli klo 17.16. :headwall:
 
Boobabe
Nyt ilmesty yks tyyppi jonka kanssa kerran juttelin. Jos kehtais mennä hänen pöytään. Itse asiassa olen aika ujo enkä muutenkaan kehtaa tuppautua toisten pöytään.
 
En mä piittaakaan :)

Häröilkööt mun puolesta kaikessa rauhassa, hUvit ne on heilläkin.

Ja etköpähän onnistu tuossa hauvan ulkoiluttamisessa sinäkin ihan hyvin, niin kuin aikaisemmallakin kerralla :)
Olit tapasi mukaan oikeassa.

Mun tulee tätä hauvelia ikävä ennenkuin hänen minua.

Osaa käskyt tänne, seis, sivulle, istu ja maahan. Eikä enää edes yritä vetää.

Katotaan ny miten yö menee. Jos toi ei häntäänsä tuuppaa nuuhkittavakseni, niin mua saa kohta syyttää dognappauksesta.
 
No niin tietty niin...kutsuttiin istuu iltaa mut en mä voi nyt mennä : / Ihan tyhmää *kiukuttelee*

No jos huomenna...ehkä....riippuu onko mulla sitä kisua vai ei...voishan sen kai mukaankin ottaa jollei oo allergiaa...mut sit se varmaan karkaa. Tiiä uskaltaako ottaa riskiä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä