Boobabe
Mä ilmoitin asiattomasta kuvasta ketjussa.Ei ollu hiekkaa kuhan piti niitä kuvia levitellä kuten tännekin.Nyt on onneksi moden poistanut ne kuvat.
Mä ilmoitin asiattomasta kuvasta ketjussa.Ei ollu hiekkaa kuhan piti niitä kuvia levitellä kuten tännekin.Nyt on onneksi moden poistanut ne kuvat.
No otappa tuoppi kouraas ja mene niiden yksinäisten miesten pöytään.Ei aina tarvi oottaa et mies tulee jutustaa.Höh, kukaan ei uskalla tulla mun pöytään. Yksinäiset ukot menee ukkoporukan pöytään.
Enkö mää kertonu, että peruin osallistumiseni häihin? Ei mun hermot ois kestäny olla päivää samassa tilassa ämpärin kanssa. Keskityn vaan rentoutumiseen ja rauhottumiseen kotona, ja toki täytyy vähän kokeisiinkin lukea. Stressitaso laski sen 100 % sen jälkeen ko sain päätökseni tehtyä ja ilmoitettua, ja puolikkaan kummit oli ihan ymmärtäväisiä kun selitin syyn.Nyt vain nautit illasta ja sen touhutuksen keskellä siirrä ajatuksia jo siihen huomiseen juhlahumuunkin .
Mitä vanhempi pukki, sitä kovempiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30839235:Tohtorisetä kertoo kesäkuussa, onko luu haperoa vai terästä
Äääh, muisti palaa pätkittäin, my bad, sori :snotty:...Enkö mää kertonu, että peruin osallistumiseni häihin? Ei mun hermot ois kestäny olla päivää samassa tilassa ämpärin kanssa. Keskityn vaan rentoutumiseen ja rauhottumiseen kotona, ja toki täytyy vähän kokeisiinkin lukea. Stressitaso laski sen 100 % sen jälkeen ko sain päätökseni tehtyä ja ilmoitettua, ja puolikkaan kummit oli ihan ymmärtäväisiä kun selitin syyn.
Hyvä, mä ilmoitin omasta aloituksesta ja siitä moden sääntöketjussa olevasta huorittelusta ja kuvasta.Mä ilmoitin asiattomasta kuvasta ketjussa.
mee sää jutteleen miesten kanssa, ne ei uskalla lähestyä kaunista naista.Höh, kukaan ei uskalla tulla mun pöytään. Yksinäiset ukot menee ukkoporukan pöytään.
Olit tapasi mukaan oikeassa.En mä piittaakaan
Häröilkööt mun puolesta kaikessa rauhassa, hUvit ne on heilläkin.
Ja etköpähän onnistu tuossa hauvan ulkoiluttamisessa sinäkin ihan hyvin, niin kuin aikaisemmallakin kerralla
Joo tsih vaan ....ei voi tsihittää kun aamulla aikasin ylös ja työmaalle.tsih kaikille
No voi hyvän tähen nainen !! mene äläkä meinaa!Nyt ilmesty yks tyyppi jonka kanssa kerran juttelin. Jos kehtais mennä hänen pöytään. Itse asiassa olen aika ujo enkä muutenkaan kehtaa tuppautua toisten pöytään.
Mee mee jo sinne :kiss:Nyt ilmesty yks tyyppi jonka kanssa kerran juttelin. Jos kehtais mennä hänen pöytään. Itse asiassa olen aika ujo enkä muutenkaan kehtaa tuppautua toisten pöytään.
Jos mä pelaan shakkia nurkkabaarin pöydässä... niin älä tule juttusille ainakaan kesken matsin.No otappa tuoppi kouraas ja mene niiden yksinäisten miesten pöytään.Ei aina tarvi oottaa et mies tulee jutustaa.
Jaa? Mulle saa tulla jutteleen vaikka seisoisin päälläni ja jonglööraisin tikareilla.Jos mä pelaan shakkia nurkkabaarin pöydässä... niin älä tule juttusille ainakaan kesken matsin.
No ei sit.Pidä kivaa shakkinappuloittes kanssa.Jos mä pelaan shakkia nurkkabaarin pöydässä... niin älä tule juttusille ainakaan kesken matsin.
No siin ny on pata ja kattila.No voi hyvän tähen nainen !! mene äläkä meinaa!
No siin ny on pata ja kattila.
No mulle ei.Alkuperäinen kirjoittaja Asiat tärkeysjärjestykseen;30839354:Jaa? Mulle saa tulla jutteleen vaikka seisoisin päälläni ja jonglööraisin tikareilla.