The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyi visto mitä kuvia tänne linkitellään :x Mutta ajattelin silti keroa ämpärikuulumisia.

Se lupautui pitkin hampain hakemaan pojan tänään, ja mä myönnyin hakemaan sunnuntaina. No, se soitti tänään kolmen jäljestä ilmoittaakseen että strippaliina tulee hakemaan pojan. Siellä huusi strippaliina poikineen taustalla aika äänekkäästi, ja jätkä hiljeni komeasti ko kysyin et eikö sen pitäny olla neljään asti töissä. Ja syy siihen, miksei hän itse hakenut poikaa, oli se että velipoika oli tulossa tuomaan juhlavaatetusta lainaan ja MIKÄÄN muu aika ei sopinut vaatteiden tuomiselle. Selityksen makua?
Tarjouduin kuitenkin vähistä rahoistani maksaan ämpärille bensarahat jos se tois poikasen kotiin sunnuntaina, koska ainoo järkevä bussiyhteys sunnuntaina lähtee Tampereelta jo puoli kolmelta, että ne sais viettää enemmän aikaa koska poika on nyt vasta matkalla strippaliinan kanssa, ja niiden yhteinen aika jää tosi vähille tänä viikonloppuna.
Ämpärin kommentti: "no ei voi mitään et jää aika pojan kanssa vähän vähemmälle, mutta me sovittiin siitä bussista jo niin sähän tuut sillä bussilla."

Ymmärrän kyllä että mun naama varmasti kyrpii, mutta eikö vois kerrankin ajatella ihan puhtaasti ajatella vain ja ainoastaan lasta.
Musta alkaa tuntua, että se ananas perseessä oisi ämpärille liian siivosti tehty. Miltä kuulostais kolmen kilon kokonainen vesimeloni?
 
Missä ja miksi? Mä oon joutunut niin tekemään töitä etten oo ehtinyt edes pikkisen silmäkulmasta palstaa vilkasemaan
No törkeitä kuvia on laitettu mun aloitukseen ja sitten mua huoriteltiin ja laitettiin pill** kuva tuohon moderaattori sääntöketjuun. Enpä tiiä miksi joku sairas tyyppi levittelee mun aloituksiin p-kuvia ja huorittelee sitten kun ilmoittaa modeille.
 
Just noin! Antaan ämpärin nyt elää kuvitelmissaan, faktahan tässä on se, että sä ja poikas vaan voitatte ja isosti näitä tilanteita :). Ei muuta kuin leppoisaa linkkimatkaa kohti vaan :)!
Joo. Vaikee uskoo et sama henkilö valitti kaks päivää sitten ko ei ehdi olemaan poikansa kanssa.
Mut pitäköön se tunkkinsa :) Mä heitän nyt vaihteen vapaalle ja alan siivoskelemaan kaikessa rauhassani. Huomenna voisin ottaa operaatioks pestä parvekelasit, niistä näkyy hädintuskin enää läpi :D
 
No törkeitä kuvia on laitettu mun aloitukseen ja sitten mua huoriteltiin ja laitettiin pill** kuva tuohon moderaattori sääntöketjuun. Enpä tiiä miksi joku sairas tyyppi levittelee mun aloituksiin p-kuvia ja huorittelee sitten kun ilmoittaa modeille.
No jopas.. Oliko siinä kuvassa tavarassa paljon hiekkaa, kuulostaa siltä että tällä stalkkerilla on varsinainen hiekkakasa jossain mihin hiekka ei kuulu?
 
Joo. Vaikee uskoo et sama henkilö valitti kaks päivää sitten ko ei ehdi olemaan poikansa kanssa.
Mut pitäköön se tunkkinsa :) Mä heitän nyt vaihteen vapaalle ja alan siivoskelemaan kaikessa rauhassani. Huomenna voisin ottaa operaatioks pestä parvekelasit, niistä näkyy hädintuskin enää läpi :D
Nyt vain nautit illasta ja sen touhutuksen keskellä siirrä ajatuksia jo siihen huomiseen juhlahumuunkin :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä