The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30839541:
Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka :D
Ei hyttystä kande moukarilla tappaa.

Tääl on sit toistimena jokuv*tun ps4tms. Jossa ei o open/play- nappia sitten missään.
Ilman salasanoja tahi käyttäjätunnuksia toi ei tee mitään paitti seikkailee telkkarikanavilla.

Onneks tuli kirjoja mukaan.

Ja onneks toi ei o mun laite.

Tai siis onnekseen. Mun laitteena tommoinen olis lentäny maailmanennätyksen jo kolme minuuttia sitten.

Mitä vittua voi tehdä sähkötoimisella soittimella mis ei o open se vitun levylautanen ja laita ny se vitun arska näkymään- näppäimiä?
En ala perään soittelemaan.
Ihmettelen vaan keskenäni, et mun silmissäni toisinaan ingenjöörilogiikka uskomattomuudessaan tosiaan saattaa ylittää pappimaisen uskon. Ja ällistyttää minut.
 
PS4
Ei hyttystä kande moukarilla tappaa.

Tääl on sit toistimena jokuv*tun ps4tms. Jossa ei o open/play- nappia sitten missään.
Ilman salasanoja tahi käyttäjätunnuksia toi ei tee mitään paitti seikkailee telkkarikanavilla.

Onneks tuli kirjoja mukaan.

Ja onneks toi ei o mun laite.

Tai siis onnekseen. Mun laitteena tommoinen olis lentäny maailmanennätyksen jo kolme minuuttia sitten.

Mitä vittua voi tehdä sähkötoimisella soittimella mis ei o open se vitun levylautanen ja laita ny se vitun arska näkymään- näppäimiä?
En ala perään soittelemaan.
Ihmettelen vaan keskenäni, et mun silmissäni toisinaan ingenjöörilogiikka uskomattomuudessaan tosiaan saattaa ylittää pappimaisen uskon. Ja ällistyttää minut.
Opettele käyttämään nykyvempaimia äläkkä tuudittaudu siihen uskoon että pelkästään suunsoitto riittää. Mun 8v tyttö osaa laittaa elokuvat (joko levyltä tai jostain palvelusta) päälle pleikkarista (justiinsa toi ps4 johon "hassusti" lisäsit perään -tms kirjaimet mitä ei löydy sen pelikonsolin nimestä).
Jäi kaivelemaan että minkä maailmanennätyksen se laite olisi sinun omistuksessa lentänyt?
 
Opettele käyttämään nykyvempaimia äläkkä tuudittaudu siihen uskoon että pelkästään suunsoitto riittää. Mun 8v tyttö osaa laittaa elokuvat (joko levyltä tai jostain palvelusta) päälle pleikkarista (justiinsa toi ps4 johon "hassusti" lisäsit perään -tms kirjaimet mitä ei löydy sen pelikonsolin nimestä).
Jäi kaivelemaan että minkä maailmanennätyksen se laite olisi sinun omistuksessa lentänyt?
 
Muoks... vastaus nimim ps4 ...lainaus unohtui

Tiedätkös kun mun ei tartte.

En o ittelleni hankkimassa laitetta mist levykelkkaa ei saa auki ilman salasanaa. Suunsoittoa laiteohjauksessa en harrasta. Semmoista päivää ei tule, että mä koneille puhuisin. En o tähän päivään mennessä puhunut edes puhelinvastaajalle.

Jos levynsoittoon tarkoitetussa laitteessa ei ole "open" ja "play" painikkeita, niin mun mielestä se on käyttöliittymän suunnittelija joka saa luvan lähteä koulunpenkille.

Ja joo, olen käyttäny pro- äänentoisto- ja tallennuslaitteita yli kolkytä vuotta. Teknistä osaamista mä en kaipaa tippaakaan enempää, mut parempia korvia mä olen toivonu Joulupukilta joka vuosi.

Temppuileva moottorisaha muistaakseni lensi yli 20 m. Jälkikäteen mitattuna sen verran oli matkaa kannolta ojalle. Veikkaan, et toi lentäis pitemmälle. Tosin pleikanheiton maailmanennätystä mä en tiedä joten pieni lapinlisä sallittakoon.
 
Viimeksi muokattu:
Opettele käyttämään nykyvempaimia äläkkä tuudittaudu siihen uskoon että pelkästään suunsoitto riittää. Mun 8v tyttö osaa laittaa elokuvat (joko levyltä tai jostain palvelusta) päälle pleikkarista (justiinsa toi ps4 johon "hassusti" lisäsit perään -tms kirjaimet mitä ei löydy sen pelikonsolin nimestä).
Jäi kaivelemaan että minkä maailmanennätyksen se laite olisi sinun omistuksessa lentänyt?
Sun 8v osaa käyttää mutta osaatko itse? Tai jos äitis on teillä käymässä, osaako hän? Osaako sun 8v lähteä oma-alotteisesti vaikka pihalle juoksentelemaan tai pyöräilemään vai liittyykö osaaminen vain peli- ja viihdemaailmaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Huomenta,aamupäivää ketjuun :wave:
Tänään näyttääkin palsta olevan normaali.

Voi hiskatti kun näyttää kaikki tökkivän, yhdestä paketista en saanu ilmoitusta enkä lokerotunnusta, maanantaina vasta pääsee selvittelemään miksi en ole saanut ilmoitusta, vaikka pakettiseurannan mukaan on lähetetty tekstari ja missä mun paketti on.

Nyt sitten huomasin että mun kirjastolainoihin on ilmestynyt outo laina, lasten dvd, mitä en oo koskaan lainannut.
Paha moka henkilökunnalta vahingossakin laittaa vääriä lainoja.
Kävin kyllä kyseisrnä päivänä kirjastossa, mutta enpä lainannut mitään dvd:tä

Joten olkaa tarkkana, jos käytätte kirjastoa, ikinä tiiä mitä ilmestyy teijän lainoihin.
 
Viimeksi muokattu:
Jöröjukkarock
https://youtu.be/bKp1gJWk70g

...aamu alkoi hehkeissä tunnelmissa, voi pojat sentään :D...kummasti karis unihiekat silmistä pois kun täällä olikin jurputtamassa kaikki kolme kulmat kurtuissa ja elämä oli taaaaas niin hankalaa ja vaikeeta...aika harvoin tämmöisiä aamuja onneksi on mutta silloin kun on, niin - olihan taas pokassa tekeminen, tämmösellä hävyttömällä äidillä, joka ei kerrassaan mitään ymmärrä taaskaan :snotty: :D

Aurinko paistaa vielä taivaalla, tuulee niin maan perusteellisen mahtavasti :)! Ollapa leijana taivaalla tiukassa naruotteessa kieppumassa ja pyörimässä ja ihastelemassa maailman kauneutta ja koskettamassa hippisriikkisesti palasta taivaasta :heart:...

Ja kaitpa mä tässä oon tautia selättämässä, ei oo enää *kopkopkop* niin tukkoinen olo enkä enää ollenkaan vähääkään lämpöile. Depp sai pitää lumoavat silmänsä rauhasssa, mun silmät painuivat unikuville ennen aikojaan mutta se oli vain hyväksi se.

Ja koskapa meillä on rytmijalat nyt menossa vaikka mihinkä tahtiin ja viipottavat semmoisella kipinällä, että sirkukseksi meinaa mennä ja eläimelliseksi menoksi, niin laitetaas tää:

Maroon 5 - Animals
https://youtu.be/bKp1gJWk70g
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ei auttanut ees pannullinen kahvia. Tää talo on ollut koko viikon kuin hollitupa, väkeä on ravannut sieltä sun täältä. Siihen kun yhdistää työkiireet, haluaisin hengähtää hetken ihan itsekseni
:hug: - nyt otat sitä omaa aikaas kaikessa rauhassa. Jos mahdollista käyt lenkillä tai itkupotkunyrkkeilemässä olotilaas loivennuksiin ja sitten loppupäivän aikana teet sitä, mistä ite nautit ja saat hyvää mieltä :) :kiss:
 
Ei auttanut ees pannullinen kahvia. Tää talo on ollut koko viikon kuin hollitupa, väkeä on ravannut sieltä sun täältä. Siihen kun yhdistää työkiireet, haluaisin hengähtää hetken ihan itsekseni
:hug: käy vaikka lenkillä tai juoksemassa jos pääset tai vaikka vaan pihalla hengähtämässä, niin saat hetken omaa rauhaa.
 
Awwwwww :heart:....voi eikä...toinen sessutessunen ollut niin ihuna siellä...
Kait rapsuttelit kunnolla ja juttelit höpöjä =)?

Mukavaa päivää teille kummallekin :)
Mjoomoiskis.

Tämmöinen on hauveli jonka ittelleni tahtoisin.

En sillä, et tän näköisestä tykkäisin tai et olisin just tämmöisestä haaveillut. Haaveissani dobberit, rottikset, nöfföländerit tai vaik sakemannit tulee mieleeni ensiksi. En o kuullutkaan tämmöisestä joka parissa tunnissa lukee ajatuksiani ja ottaa yhteyden sisäiseen WiFiini. Vaik mun mielestä näyttää kolkytäkiloiselta lattiamopilta.

Mut jos kolkytäkiloinen lattiamoppi on minua, niin sit on. Nyt sen tiedän kun olen moiseen törmännyt.

Hauveli ilahtuu suuresti kun emäntänsä huomenna palaa kotiin.

Sit on mun vuoroni alkaa kärsiä ikävästä tietäen, et tommoisiakin hauveleita on olemassa.
 
Mjoomoiskis.

Tämmöinen on hauveli jonka ittelleni tahtoisin.

En sillä, et tän näköisestä tykkäisin tai et olisin just tämmöisestä haaveillut. Haaveissani dobberit, rottikset, nöfföländerit tai vaik sakemannit tulee mieleeni ensiksi. En o kuullutkaan tämmöisestä joka parissa tunnissa lukee ajatuksiani ja ottaa yhteyden sisäiseen WiFiini. Vaik mun mielestä näyttää kolkytäkiloiselta lattiamopilta.

Mut jos kolkytäkiloinen lattiamoppi on minua, niin sit on. Nyt sen tiedän kun olen moiseen törmännyt.

Hauveli ilahtuu suuresti kun emäntänsä huomenna palaa kotiin.

Sit on mun vuoroni alkaa kärsiä ikävästä tietäen, et tommoisiakin hauveleita on olemassa.
:hug: - sun on vaan sitten sanottava siskolles, että ihan huolella ja huoletta saa mennä useinkin reissuihinsa, sä oot niin valmis olemaan dogsitterinä :)

Äh. Sä niin tarttet koiruliinin(kin) kyllä itelles...ootko nyt ihan ihan varma, että se ei nykytilanteeseen millään muotoa mahtuis ja soveltuis? Helpottais oloas ja eloas kyllä kummasti :)!
 
Sun 8v osaa käyttää mutta osaatko itse? Tai jos äitis on teillä käymässä, osaako hän? Osaako sun 8v lähteä oma-alotteisesti vaikka pihalle juoksentelemaan tai pyöräilemään vai liittyykö osaaminen vain peli- ja viihdemaailmaan?
Mulla on kyse viittimisestä. Tai motivaatiosta. Tai niiden puutteesta.

Niiden digitaalidigimasiinoiden joita lapsikin osaa käyttää vika on siinä, et niiden mukana ei tule sitä lasta. Korkeintaan konekäännetty käyttöohje, jossa edes alkuperäiskielellä ei pidä paikkaansa edes fyysiset mitat. Muusta siansaksasta puhumattakaan.

Jos mulle lyödään eteen vinyylisoitin (dinosaur) jonka levylautanen ei paina tarpeeksi, niin mua ei kiinnosta edes laittaa töpseliä seinään selvittääkseni et mahtaako tää toimia.

Pleikasta ainoa muistikuvani on Pleikka2:n maahantuontiveroja koskevat englantilaiset oikeudenkäynnit jotka eivät ratkenneet siihen mennessä kun Pleikka3 oli jo markkinoilla. Lapsillani oli silloin ps2, mut kaikissa peleissä jäin tappiolle, koska hanurinsoittajan sorminäppäryys ny vaan ei riitä.

Teknisemmistä ja monimutkaisemmista laitteista joiden kanssa olen kärsinyt käyttöongelmista mieleeni muistuu rautakanki. Joka taipui käsivoimillani mutkalle. Joko mulla on supermanin voimat, tai sit tehtaalla unohdettiin sanat "rauta" ja "kanki". Käyttöohjeesta ei tohon olis ollu apua, koska en osaa Kiinaa.

Kaikkea osaamattomalle sattuu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä