Ei hyttystä kande moukarilla tappaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30839541:Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka
Opettele käyttämään nykyvempaimia äläkkä tuudittaudu siihen uskoon että pelkästään suunsoitto riittää. Mun 8v tyttö osaa laittaa elokuvat (joko levyltä tai jostain palvelusta) päälle pleikkarista (justiinsa toi ps4 johon "hassusti" lisäsit perään -tms kirjaimet mitä ei löydy sen pelikonsolin nimestä).Ei hyttystä kande moukarilla tappaa.
Tääl on sit toistimena jokuv*tun ps4tms. Jossa ei o open/play- nappia sitten missään.
Ilman salasanoja tahi käyttäjätunnuksia toi ei tee mitään paitti seikkailee telkkarikanavilla.
Onneks tuli kirjoja mukaan.
Ja onneks toi ei o mun laite.
Tai siis onnekseen. Mun laitteena tommoinen olis lentäny maailmanennätyksen jo kolme minuuttia sitten.
Mitä vittua voi tehdä sähkötoimisella soittimella mis ei o open se vitun levylautanen ja laita ny se vitun arska näkymään- näppäimiä?
En ala perään soittelemaan.
Ihmettelen vaan keskenäni, et mun silmissäni toisinaan ingenjöörilogiikka uskomattomuudessaan tosiaan saattaa ylittää pappimaisen uskon. Ja ällistyttää minut.
Opettele käyttämään nykyvempaimia äläkkä tuudittaudu siihen uskoon että pelkästään suunsoitto riittää. Mun 8v tyttö osaa laittaa elokuvat (joko levyltä tai jostain palvelusta) päälle pleikkarista (justiinsa toi ps4 johon "hassusti" lisäsit perään -tms kirjaimet mitä ei löydy sen pelikonsolin nimestä).
Jäi kaivelemaan että minkä maailmanennätyksen se laite olisi sinun omistuksessa lentänyt?
Sun 8v osaa käyttää mutta osaatko itse? Tai jos äitis on teillä käymässä, osaako hän? Osaako sun 8v lähteä oma-alotteisesti vaikka pihalle juoksentelemaan tai pyöräilemään vai liittyykö osaaminen vain peli- ja viihdemaailmaan?Opettele käyttämään nykyvempaimia äläkkä tuudittaudu siihen uskoon että pelkästään suunsoitto riittää. Mun 8v tyttö osaa laittaa elokuvat (joko levyltä tai jostain palvelusta) päälle pleikkarista (justiinsa toi ps4 johon "hassusti" lisäsit perään -tms kirjaimet mitä ei löydy sen pelikonsolin nimestä).
Jäi kaivelemaan että minkä maailmanennätyksen se laite olisi sinun omistuksessa lentänyt?
Ei jaksa, koska olen juuri valvonut kokonaisen vuorokauden.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30839851:Menkääpä pihalle nyt, siellä on hyvä ulkoilusää :attn:
Nii ja huomenta
No no, otapa kuppi kahvia. Kiva päivä edessä, päätät sen niin.Huomentaaa!!! Tänään ei ole paras mahdollinen päivä, eniten vituttaa kaikki. Enkä edes tiedä miksi.
Ei auttanut ees pannullinen kahvia. Tää talo on ollut koko viikon kuin hollitupa, väkeä on ravannut sieltä sun täältä. Siihen kun yhdistää työkiireet, haluaisin hengähtää hetken ihan itsekseniNo no, otapa kuppi kahvia. Kiva päivä edessä, päätät sen niin.
:hug: - nyt otat sitä omaa aikaas kaikessa rauhassa. Jos mahdollista käyt lenkillä tai itkupotkunyrkkeilemässä olotilaas loivennuksiin ja sitten loppupäivän aikana teet sitä, mistä ite nautit ja saat hyvää mieltä :kiss:Ei auttanut ees pannullinen kahvia. Tää talo on ollut koko viikon kuin hollitupa, väkeä on ravannut sieltä sun täältä. Siihen kun yhdistää työkiireet, haluaisin hengähtää hetken ihan itsekseni
Awwwwww :heart:....voi eikä...toinen sessutessunen ollut niin ihuna siellä...Huomenta.
Yks asia mun tarttee tolle hauvelille opettaa.
Se on se, et lauantaina EI tartte herätä 5.30
Siit on kyl aikaa kun mut on viimeks herätetty nuolemalla.
:hug: käy vaikka lenkillä tai juoksemassa jos pääset tai vaikka vaan pihalla hengähtämässä, niin saat hetken omaa rauhaa.Ei auttanut ees pannullinen kahvia. Tää talo on ollut koko viikon kuin hollitupa, väkeä on ravannut sieltä sun täältä. Siihen kun yhdistää työkiireet, haluaisin hengähtää hetken ihan itsekseni
Nuoriso lähti jonnekin ja ukkokultaa kehotin pitämään turpansa tukossa ellei jotain kysytä, eiköhän tää tästä jossain vaiheessa helpota:hug: käy vaikka lenkillä tai juoksemassa jos pääset tai vaikka vaan pihalla hengähtämässä, niin saat hetken omaa rauhaa.
Mjoomoiskis.Awwwwww :heart:....voi eikä...toinen sessutessunen ollut niin ihuna siellä...
Kait rapsuttelit kunnolla ja juttelit höpöjä =)?
Mukavaa päivää teille kummallekin
:hug: - sun on vaan sitten sanottava siskolles, että ihan huolella ja huoletta saa mennä useinkin reissuihinsa, sä oot niin valmis olemaan dogsitterinäMjoomoiskis.
Tämmöinen on hauveli jonka ittelleni tahtoisin.
En sillä, et tän näköisestä tykkäisin tai et olisin just tämmöisestä haaveillut. Haaveissani dobberit, rottikset, nöfföländerit tai vaik sakemannit tulee mieleeni ensiksi. En o kuullutkaan tämmöisestä joka parissa tunnissa lukee ajatuksiani ja ottaa yhteyden sisäiseen WiFiini. Vaik mun mielestä näyttää kolkytäkiloiselta lattiamopilta.
Mut jos kolkytäkiloinen lattiamoppi on minua, niin sit on. Nyt sen tiedän kun olen moiseen törmännyt.
Hauveli ilahtuu suuresti kun emäntänsä huomenna palaa kotiin.
Sit on mun vuoroni alkaa kärsiä ikävästä tietäen, et tommoisiakin hauveleita on olemassa.
Mulla on kyse viittimisestä. Tai motivaatiosta. Tai niiden puutteesta.Sun 8v osaa käyttää mutta osaatko itse? Tai jos äitis on teillä käymässä, osaako hän? Osaako sun 8v lähteä oma-alotteisesti vaikka pihalle juoksentelemaan tai pyöräilemään vai liittyykö osaaminen vain peli- ja viihdemaailmaan?
hyvinhän haukku antoi sun sitten tutia. meillä oli koira asetellut lelunsa riviin sängyn reunalle jo neljältä aamulla kun herätteli mutHuomenta.
Yks asia mun tarttee tolle hauvelille opettaa.
Se on se, et lauantaina EI tartte herätä 5.30
Siit on kyl aikaa kun mut on viimeks herätetty nuolemalla.