The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..jaa, topikkina ikkunoitten pesu...taijan sujuvasti ulkoistaa homman miehelle. On siinä puuhassa paljon mua kätevämpi ja koska nuissa ikkunoissa on ne hiien (/&%¤&#¤&"¤#/&% vinkeet lukitustsydeemit niin saa itse kaikessa rauhassa niitä taas kiskoa ja huomata kuinka eri kivat ne onkaan. Mulle jotensakin riitti ne pari kolme kertaa mitkä sain ilokseni temppuilla niitten kanssa.

Huomenna ei muuten ole ainakaan isot kaupat auki. Että jos tarviatte huomiseksi jotakin, ni kannattaa käyvä kaupassa. :)

...olihan mulla tässä äskettäin metelit ja liikkeet kohdillansa, kun pistin imurin kanssa villakoiriin liikettä niveliin ja sassiin...onneksi ei ole naapureita ihan tässä turhan lähellä kuitenkaan :D

Mutta. Mitäs nyt sitten. Kun mä kilinkellit soikoon taas lämpöilen |O :headwall: :snotty:....että mäkö en saa tehdä niin mitään??!!

Voi ryönä, pitänee ruveta miettimään kikkakolmosia ja teräviä semmosia kehiin, millä tämän saa lopulisesti kaadetuksi...

Mutta - tää pisti muutes keinuttamaan kivasti ja sheikkaamaan eli kesää kohti ja kovasti :)
Shaggy Mohombi Fayde Costi - Habibi
https://youtu.be/2E4UpyTvBfs

...ihuna sana toi 'habibi'...habibi...habibi....kivat noi beet tuossa....:D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
eihän tuo ole ongelma. kaikki tavarat mitä kastuminen haittaa niin seinän viereen ja lattialla on kumminkin putki mistä sadevesi valuu pois :LOL:
Ei mun parvekkeella oo. Nää on remontoitu ja laajennettu alkuperäsestä joku vuosi takaperin, niin lasitusten myötä ei oo ilmeisesti koettu tarpeelliseksi jättää niitä putkia. Ja mä oon niin mukavuudenhalunen, et haluan käydä parvekkella ilman tossuja kastelematta sukkia, ja ei lennä pihaltakaan kaikki paska partsille ko pitää lasit kiinni sillonko ei siellä oleskele.

Oisikohan tuo teeveessä mainostettu kana-feta-avocado kotzone hyvää... Yhtään ei kiinnosta kokata
Nääh...tommoseen et kyllä sorru ollenkaan...mieluummin teet vaikka niin, että jos se miehentekele siellä pyörii, niin kaappaset nätin topakasti käskynkkäsees ja te meette ulos syömään johonkin kivaan paikkaan :).

Ei tartte tehdä ruokaa ite, ei tartte edes tiskata ja luonnollisesti - mies tarjoo sulle tuon herkkuhetken :)

Ja jos syystä tai toisesta ei nappaa mennä miehen kanssa, niin mene itekses ja ota laatuaikaa :)

Nöyp, pistät nuoriso- osaston tekemään sapuskaa ja sä olet siellä kuningattarena nyt etkä passaa ketään.

Tai sitten vielä kun ehdit..juokse ja lujaa!!! Suuntana sinne ravintolaan!! :)
Tai hyvällä tuurilla ne on syöneet jossain ja lähtevät taas kohta jonnekin. Taidan kävästä päiväunilla, mietitään ruokaa myöhemmin

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tai hyvällä tuurilla ne on syöneet jossain ja lähtevät taas kohta jonnekin. Taidan kävästä päiväunilla, mietitään ruokaa myöhemmin
:hug: - rentouttavia päikkäreitä....

Ja mä lähden miettimään että mistä hatusta sitä keksis ja mitä nuille kohta ralleista tuleville nälkäisille ipanoille....ratkaisun avaimet roikkuvat jääkaapissa ja keittiössä muutenkin, se mitä muodostuu on sitten yhtä yllätystä :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä