just piti kysyä et mikset avannut niitäTää pesu koski vaan parvekkeen lasituksia. Niistä ei meinannu enää nähdä läpi. Muut ikkunat jätän hyvillä mielin pesemäti. Ja jos joku kysyy, niin 'pelkään putoavani avonaisesta ikkunasta'.
just piti kysyä et mikset avannut niitäTää pesu koski vaan parvekkeen lasituksia. Niistä ei meinannu enää nähdä läpi. Muut ikkunat jätän hyvillä mielin pesemäti. Ja jos joku kysyy, niin 'pelkään putoavani avonaisesta ikkunasta'.
Käsky kävi, silloin se on mentävä. Hyvin se sua siellä koulii :wave:Hittolainen.
Ny hauveli tulee kädestä pitäen sanomaan, et " eiks me ollakin just ny menossa koirapuistoon, siis JUST NY ja mitvit sä vielä teet tolla kuumalla kahvikupilla."
En kait mitään. Moi hetkeksi.
Ja nyt vasta sanoit :kieh:just piti kysyä et mikset avannut niitä
eihän tuo ole ongelma. kaikki tavarat mitä kastuminen haittaa niin seinän viereen ja lattialla on kumminkin putki mistä sadevesi valuu poisJa nyt vasta sanoit :kieh:
Eiku siis, siks ettei partsille satais vettä :xmas:
Ei mun parvekkeella oo. Nää on remontoitu ja laajennettu alkuperäsestä joku vuosi takaperin, niin lasitusten myötä ei oo ilmeisesti koettu tarpeelliseksi jättää niitä putkia. Ja mä oon niin mukavuudenhalunen, et haluan käydä parvekkella ilman tossuja kastelematta sukkia, ja ei lennä pihaltakaan kaikki paska partsille ko pitää lasit kiinni sillonko ei siellä oleskele.eihän tuo ole ongelma. kaikki tavarat mitä kastuminen haittaa niin seinän viereen ja lattialla on kumminkin putki mistä sadevesi valuu pois
ei kuulosta ollenkaan lupaavaltaOisikohan tuo teeveessä mainostettu kana-feta-avocado kotzone hyvää... Yhtään ei kiinnosta kokata
En ostais, kuulostaa silkalta kotkotukselta.Oisikohan tuo teeveessä mainostettu kana-feta-avocado kotzone hyvää... Yhtään ei kiinnosta kokata
Puhe- elin- soitto on helppo.Oisikohan tuo teeveessä mainostettu kana-feta-avocado kotzone hyvää... Yhtään ei kiinnosta kokata
tänne on tehty hiljattain asvalttitie, sitä pitkin rekka-autolla ajavat pottuja SkånestaLähden ruutilaan syömään. Siel ymmärretään ihmiskelpoisen syömäruoan päälle.
Mut miten himputissa noilla leveysasteilla on jo ny uutta pottua???
Nääh...tommoseen et kyllä sorru ollenkaan...mieluummin teet vaikka niin, että jos se miehentekele siellä pyörii, niin kaappaset nätin topakasti käskynkkäsees ja te meette ulos syömään johonkin kivaan paikkaan .Oisikohan tuo teeveessä mainostettu kana-feta-avocado kotzone hyvää... Yhtään ei kiinnosta kokata
Nöyp, pistät nuoriso- osaston tekemään sapuskaa ja sä olet siellä kuningattarena nyt etkä passaa ketään.
Pakko mun on tehdä oikeeta ruokaa, nuoriso palasi sieltä jostain
Perkeleen sivistys ja asvaltti!!!tänne on tehty hiljattain asvalttitie, sitä pitkin rekka-autolla ajavat pottuja Skånesta
Spagettia ja soosia, jotain nopeatekoista?
Pakko mun on tehdä oikeeta ruokaa, nuoriso palasi sieltä jostain
Tai hyvällä tuurilla ne on syöneet jossain ja lähtevät taas kohta jonnekin. Taidan kävästä päiväunilla, mietitään ruokaa myöhemminNöyp, pistät nuoriso- osaston tekemään sapuskaa ja sä olet siellä kuningattarena nyt etkä passaa ketään.
Tai sitten vielä kun ehdit..juokse ja lujaa!!! Suuntana sinne ravintolaan!!
:hug: - rentouttavia päikkäreitä....Tai hyvällä tuurilla ne on syöneet jossain ja lähtevät taas kohta jonnekin. Taidan kävästä päiväunilla, mietitään ruokaa myöhemmin