The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Vielä yksi päivä....

Mää taisin kans sopii huomiselle rehvit....,tai no rehvit ja rehvit mut kuitenkin. Ihan vaan lupasin lähtee kahville,ihan vahingossa että ei ne silleen mitkään treffit ole. Jos nyt ees tulee mentyy.
 
osaako muuten kukaan sanoa,itellä kun ei oo kissaa enää ollut hetkeen niin...jos kissa ei oo ikinä ollut yksin niin voiko sitä jättää ykskaks yksin vaikka puoleksi vuorokaudeksi??
Kisun pärjäämisestä ei tartte murehtia. Puoli vuorokautta menee miten vaan ja vaik viikko menee kevyesti jos sillä on vettä. Huonekalujen puolesta ei kande lyödä vetoa...
 
Ai nii.

Nyt ko kello alkaa olla "töistäpaluuaika" niin tohon hauveliin iski kauhee emäntäikävä. Mulla on parvekkeen ovi tossa auki, niin hauveli käy tikkana tsekkaamassa jokaisen linjabiilin mut kun mammaa ei näy niin ei näy. Ja tuvassa on sisällä ihan outo heppu.
Olisin minäkin hermona.
 
Keksi AK jotain millä harhauttaa haukkuliinia...leikität sitä tms että ei hyppäis partsille aina kun kuuluu auton ääniä.
Ei. Tää on hänen kotinsa. Jos hällä on emäntää ikävä, niin en mä sille mitään voi, eikä mun sille kannata yrittää mitään tehdä. Ikävä on ihan terve tunne niin ihmisellä kuin koirallakin. Ei sitä millään sirkustempuilla oteta pois.
 
No tää mua kans vähän mietityttää...ja kaikki muutkin et jos hyppii pitkin hyllyjä.
Kaikki arvokkaampi/särkyvä mirriturvaan. Jos kisu ei o koskaan??? ollu yksin, niin käytöstä on mahdoton ennustaa. Normaalihuonekorkeuden kämpissä ei o ainuttakaan nurkkaa mihin mirri ei halutessaan pääse.
Koirissa ja kissoissa on se perustavanlaatuinen ero, et koira saattaa innoissaan ihan vaan häntää heilauttamalla tehdä tuhoa, vahingossa.

Sen sijaan kissat jotka eivät halutessaan osaa liikkua äänettömästi törmäilemättä esineisiin kuolivat sukupuuttoon kauan ennen Ramses I:n hallintokautta. Milloin kissa tiputtaa jotain se on aina mielenosoitus. Matolle oksentaminen ei sitä välttämättä ole, matolle on vaan vissiin mukavampi oksentaa? Pieni tai iso hätä muualla kuin käymäpaikassa on joko mielenosoitus tai sit käymäpaikka on misun mielestä siivoamatta.

Mut kyl ikänsä vaik "koskaan ikänä olematta yksin" ollut misu sietää sen, et on yksin kaffi- tai leffatreffien ajan ja vaik aamuun. Ja jos ei niin on korkea aika oppia olemaan yksin.
Olenhan minäkin jo melkein oppinut.
 
No et voikaan mutta voit sä sitä silti leikittää ettei istu yksin partsilla itkemässä.
En mä tosiaankaan voi tolle mitn. En tosiaankaan ala namusedäksi joka heittelee herkkupaloja siten, et ruoka ei sit maistu. Mä olen vaan tän viikonlopun hauvelivahti ja me näköjään tullaan toimeen ihan mainiosti. Hauveli vaan ei voi tietää, et emäntä tulee sunnuntaina takaisin, joten se ikävöi vaikka mä seisoisin päälläni.
 
Moromoromoro! :)

Tuli hommattuu tollanen Looppi, hups. Mä laitoin itelleni just tällä viikolla budjetin, mitä viikossa saa käyttää rahaa ja tänään totesin, että ens viikko sit vissiin syödään kaurapuuroa, onneks pojat on viikon isällään, niin ei sit oo nii vaarallista :ashamed: Mun siis piti alkaa säästämään. Tai siis voinhan mä edelleen aloittaa, nyt vaan pitää laittaa mielikuvitusnystyrät liikkeelle, yks ihminen pärjää kyllä muutamalla kympillä viikon ruoissa, kun näkee vähän vaivaa. :D

Nyt on värihoito päässä, koht suihkuu ja sit taidan tsihauttaa yhen, ihan noin kauniin keväisen päivän kunniaksi :D Sit alan ootteleen kaveria kylää :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä