The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Windows-puhelin Kotkasta kirjautui s.postitilillesi xxx eilen xxx aikaan.

Yksi vanha nettipostilaatikko on murrettu. No, enpä käytä sitä ikinä mihinkään. Löytäjä pitäköön hyvänään. Näitä anonyymiosoitteita, olin jo unohtanut koko osoitteen.
 
Aurinkoista perjantaihuomenta kaikille :) :kiss:

Taivaskatto on niin huikaisevan sinisenä ja koko tienoo kylpee kultaisessa valossa :heart: - on se vaan kaunista :)

..ja pöwwöisenkikkurainen meno tässä talossa vain jatkuu :D...yöunet menivät sujuvasti harakoille mutta josko päivän aikana saisin vaikka päikkärit torkuttua...tilannetta ei suinkaan helpota se, että mua hötkyilyttäs päästä jo ulos mutta...

Laitetaas musiikkia :).

Eiffel 65 - Blue
https://youtu.be/zA52uNzx7Y4
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Huomenta :wave:

Näin ihanan rauhoittavan unen. Tulin kotiin, joka ei kuitenkaan ole tää nykyinen, eikä mikään entinenkään koti. Vaan se oli mun uusi koti. Pieni, siisti, kivasti väreillä sisustettu koti. Oli niin rauhaisa ja onnellinen fiilis ja kaikki oli hyvin. Ja vaikka saunasta löytyikin tuo nykyinen mies umpikännissä, niin se ei haitannut tunnelmaa ollenkaan :D

Ja sitten heräsin tähän nykyiseen mätään elämään...
 
Boobabe
Huomenta :wave:

Näin ihanan rauhoittavan unen. Tulin kotiin, joka ei kuitenkaan ole tää nykyinen, eikä mikään entinenkään koti. Vaan se oli mun uusi koti. Pieni, siisti, kivasti väreillä sisustettu koti. Oli niin rauhaisa ja onnellinen fiilis ja kaikki oli hyvin. Ja vaikka saunasta löytyikin tuo nykyinen mies umpikännissä, niin se ei haitannut tunnelmaa ollenkaan :D

Ja sitten heräsin tähän nykyiseen mätään elämään...
Kivoista unista ei ole kiva herätä. :snotty:
 
Koiravahtini alkoi.

Oikein mukava haukku. Osaa olla hiljaa, eli ei räksytä turhista. Itse asiassa ei ole päästänyt vielä ääntäkään, joten en edes tiedä miltä tuo kuulostaa. Tykkään koirista joilla ei o tarvetta haukkua kaikkea mikä liikkuu tai pysyy paikallaan. (Kuten myös naisista jotka osaavat olla hiljaa ja metelöidä vain milloin on aihetta)

Emäntänsä oli kirjoittanut ohjelappuun, et tuppaa vetämään. Käytiin hauvelin ja siskonpojan kans tutustumassa läheiseen koirapuistoon niin hoksasin, että väite ei o tuulesta temmattu. Mut puolen kilsan matkalla hauveli jo oppi, et jos mun kanssa koittaa leikkiä veturia, niin sit mennään ilman hihnaa kaulapannasta taluttaen, mikä on koirakaverien mielestä tosi nolon näköistä. Paluureissu koirapuistosta jo sujui ihan mallikkaasti hihnan kertaakaan kiristämättä. Tuon hauvelin kans me tullaan oikein mainiosti juttuun jos vaan tuolle ei tu gauhee emäntäikävä.

Otin varuiksi pari kirjaa jos töllöttimestä ei tu mitn, mut turhaan, koska tossa on 50" ruutu ja kaappikaupalla bluurei- leffoja. Oppiskohan tuo hauveli parissa päivässä tulla ilmoittamaan milloin Arska- leffa alkaa? Saas nähä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Windows-puhelin Kotkasta kirjautui s.postitilillesi xxx eilen xxx aikaan.

Yksi vanha nettipostilaatikko on murrettu. No, enpä käytä sitä ikinä mihinkään. Löytäjä pitäköön hyvänään. Näitä anonyymiosoitteita, olin jo unohtanut koko osoitteen.
Mulle tuli eilen kans viesti, et sähköpostiini on tunkeuduttu.
Olin vaan just buutannu koneen ja sitä ennen tyhjentäny selaimien välimuistit...
... niin viestissä luki, et tää kauhee tunkeilija on koneella jota parhaillaan käytän.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä