Veeti&Velvets!!!No ihan hirveä traaginen kohtalo! Ja mikä suuri, niin suuri menetys musiikkimaailmalle.
Mutta. Onneksipa on näitä helmiä :heart:
[video=youtube;IVWDGzbtaUY]https://www.youtube.com/watch?v=IVWDGzbtaUY[/video]
Veeti&Velvets!!!No ihan hirveä traaginen kohtalo! Ja mikä suuri, niin suuri menetys musiikkimaailmalle.
Mutta. Onneksipa on näitä helmiä :heart:
Muksu nukahti, laitoin turkkilaista poppia tulemaan. Pakko päästä vähän sheikkaamaan ;-)...ja voi morjens tosiaan mun kanssa
Villasukat. Jammajamma- askeleet ja pyörähdykset. Käsissä iso mukillinen kuumaa teetä.
No ei tarvita myytinmurtajia ollenkaan vaan rättiä ja räkätystä ja säikähdystäkin
EI tartte lähtee kokeilemaan :snotty:
Ai sä tuut tänne....josko sitä yksi kossupaukku saunan päälle. herätyskin olisi jo neljältä. pitkä työpäivä haukun kanssa edessä jumalan selän takana. lauantaina on kyl grilli lämmin jo aamusta alkaen ja poikalan perheessä naatitaan hyvästä ruoasta ja saunasta.
Jos äänistä puhutaan niin tossa: Sam Cooke!!!Voi morjens vaan ton Veetin ääntä!! :heart:
Kiitos, osuu ja uppoaa kyllä
kun on yli 10 vuotta joka päivä töissä niin on yllättävän vaikea tottua vapaisiin viikonloppuihin. aina on viiden kieppeillä aamulla hereillä.Onko mulla vaan sellanen plaah olo taas vai mikä hitto on? Jotenkin kun ei ole tottunut noihin et viikonloppunakin töihin niin oon jo ihan naama kurtussa.Ihan niinkuin mulla nyt la aamuna olis mitään ihmeempää joten sama kai se on olla sit töissäkin. Tää viikonloppu nyt muutenkin on vähän auki vielä et ollakko vai eikö olla. No kaipa sekin sitten selvii. Ja ainahan sitä voi ketjussa notkuu.
jep. lähenkin liikkeelle ennen kukon laulua juuri sen takia et kerkee nauttiin hyvästä seurasta koko päivänAi sä tuut tänne....
Natasha atlas täällämulla soi sinäputkesta eaglesin konsertti vuodelta 1977
washingtonista
Niin...haukun seurastajep. lähenkin liikkeelle ennen kukon laulua juuri sen takia et kerkee nauttiin hyvästä seurasta koko päivän
on kyl lempileffani mut kirjana vielä parempi."Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
Kuolematon ja niin hyvä lause :heart:
Molemmin päin uppoaa . Yksi hienoimmista luku- ja leffakokemuksistaon kyl lempileffani mut kirjana vielä parempi.