The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jumalantähden sentään...kun oon ite ihan töttöröö, niin tilanteitahan se tyrkkää :D...

Mä unohdin kokonaan tuon yhden harkkapäivän :snotty:...ja sitten mentiin. Paitti että. Olin unohtanut senkin, että reinopertti menee höyryillä. Eli. Jännäkakkamomenttia runsaasti ratin takana istuvalla :snotty:...

Mutta. Yksi saatu harrastamaan perille. Mä pääsin jopa reinopertillä tankille, wuhuu - oli muuten niin hilkulla, ettei ikinä :snotty:...ja mitä opin, tuskin niin mitään :D

Kaupoillakin kävin ja nyt sapuskaa hissuksiin tulemaan, ja ihankohtajust taas menemään. Se on kovaa puuhaa tää sairastaminen :D
 
Päi ja vää.

Älkää päästäkö mua kirjastoihin. Nukkumaluukussa alkaa olla ahdasta. Tänään tuo/vie- korista lähti matkaan Quo Vadis, Kramer vastaan Kramer, kaks Mankellia, kaks Verneä, Hemingwayn Fiesta Lontooksi ja outolintuna Martin Page- Kuinka minusta tuli tyhmä.

Alan muuttuia hamsteriksi.
...njaa...tuossa on ihan selkeetä kehittymisastetta havaittavissa.

Murmelista hamsteriksi :rolleyes: :hug: :kiss:....ei huono, jos hamsteriudella tarkoitetaan sitä että saa sukeltaa syvälle kirjallisuuden maailmaan. Siellä nyt aina viihtyy :)
 
http://mariaohisalo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/195500-pilitiikka-purkaa-naisystavallisen-hyvinvointivaltion

oon kyllä erimieltä ei tasa arvo ole titteleitä? vaan miten kohtelemme toisia?

mä esim ite halusin jäädä kotiin skidin kaa enkä valtion määräämänä.

eikö oikeesti ymmäretä sitä että perhe joka rakastaa toisiaan tekee yhdessä tasa arvoisesti ratkaisut? jos et välitä toisesta etkä halua tehä kompromissei ei siihen lait auta turhaa säätöä ja sirkusta taas lisää?

mun mielestä näitten pitäisi ajaa kaikkien huono osasten asiaa tai sitten ei käyttää tasa arvokorttia .
Joo. Toi tasa- arvokortti on vaan hyvä heittää joka paikkaan, tai sen heittämisestä on tullut niin helppoa. Koska. Saahan se kivasti kuohuntaa aikaiseksi ja ...

Mutta mitä tulee esim. hoitovapaiden pitämiseen, niin totta kai perhe itessään miettii, että mikä ratkaisu tukee perhettä parhaiten. Tai - näin itsekin oletan että se asian päättäminen tapahtuu, että vanhemmat yhdessä miettivät kumpi jää kotiin. Mutta - valitettavan usein siinä vaan on semmoinen käänne, että koska kun se miehen euro on isompi kuin naisen euro, niin - sillä ikään kuin "keulitaan" tilannetta kumoon.

No, niin tai näin - perheen sisäinen juttu eniveis.

Ja - huono- osaisiahan tässä pitäisi todellakin tukea ja kannustaa ylipäätänsä :). Muutoin tulee jumalattoman suuri kuilu paikattavaksi - hyväosaiset vs. huono- osaiset.




...ja mä lennän nyt taas :wave:
 
:wave:

Mää nyt pahasti epäilen että suutari lykkäs mun kenkiin pehmeet korkolaput vaikka sanoin sille että haluan kovat että kopisee...sen mitä tossa koitin pikaseen niin ei kopissut mielestäni niin kuin ennen. Ja jos ne on nyt pehmeet niin en ymmärrä,viimeks sama juttu.ja nyt oikeen terotin asiaa et kovat kovat kovat. Jos pilas mun kengät niin:kieh:
 
:wave:

Mää nyt pahasti epäilen että suutari lykkäs mun kenkiin pehmeet korkolaput vaikka sanoin sille että haluan kovat että kopisee...sen mitä tossa koitin pikaseen niin ei kopissut mielestäni niin kuin ennen. Ja jos ne on nyt pehmeet niin en ymmärrä,viimeks sama juttu.ja nyt oikeen terotin asiaa et kovat kovat kovat. Jos pilas mun kengät niin:kieh:
:wave:

:hug:

Viet kengät takaisin sille suutarille ja sanot että eivät toimi. Eivät kopise. Korjaa. =)
 
:wave:

:hug:

Viet kengät takaisin sille suutarille ja sanot että eivät toimi. Eivät kopise. Korjaa. =)
No en viitti kun ne on nyt niin laitettu ja muutenkin korjattu. Ehkä ne kopisee ulkona tai jossain kaupan koval lattialla...noita kun ei kesäl käytä niin otan vasta syksyllä taas käyttöön. Ja se suutari varmaan on ihan vittuuntunut muhun kun viimeks mutisi et ei tainnu kelvata....

Täytyy kai etsii toinen suutari jostain...
 
No en viitti kun ne on nyt niin laitettu ja muutenkin korjattu. Ehkä ne kopisee ulkona tai jossain kaupan koval lattialla...noita kun ei kesäl käytä niin otan vasta syksyllä taas käyttöön. Ja se suutari varmaan on ihan vittuuntunut muhun kun viimeks mutisi et ei tainnu kelvata....

Täytyy kai etsii toinen suutari jostain...
No sun täytyy sitten stepata niillä kunnolla mennessäs :D :ashamed:...että sitten kopisee, sitä mä vaan...:snotty:...

Ja sitä ei tiiäkään, jos vaikka tässä löydät semmoset kunnon kopinakengätkin....syksyyn on vielä matkaa :)
 
No en viitti kun ne on nyt niin laitettu ja muutenkin korjattu. Ehkä ne kopisee ulkona tai jossain kaupan koval lattialla...noita kun ei kesäl käytä niin otan vasta syksyllä taas käyttöön. Ja se suutari varmaan on ihan vittuuntunut muhun kun viimeks mutisi et ei tainnu kelvata....

Täytyy kai etsii toinen suutari jostain...
mää voin lätkästä sulle raudanpalat korkoihin niin alkaa kopiseen :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30837685:
Nyt on lapsukaiset ruokittu ja kohta saaki lähteä taas fudiskentälle :) Yks yö enää ennen viikonloppua. Lauantaina kutsuu Tallinna, työpaikan "kevätretki" treffaillaan Viron tehtaan kolleegoita, käydään merimuseossa, sit syömään.... ja juomaan :LOL:

Voi että - ihanaa kevätreissua pukkaa :)! Tallinnan vanhakaupunki on kyllä niin ihana :heart:...jotenkin se aika vaan pysähtyy ja itekin rauhottuu kun siellä kulkee mukulakivikaduilla ja vaan henkii sitä tunnelmaa, mitä ne rakennukset synnyttävät....ja ne pienet liikkeet kivijalassa ja... Ja siellä on varmasti kevät/alkukesä niin paljon edellä mitä täällä, kukat kukkii ja ...

Ei muuta kuin huisin hauskaa reissua ja kannat kattoon!
 
Ai nii.

Pitää täs tänä iltana vielä pakata kassi. Siskonpoika tulee huomenna noutamaan meikäläisen koiravahdiksi. En muistanu kysyä minne menevät ja koska palaavat joten pitänee pakata silviisiä, et ny ainaskin viikonlopun pärjää. Eli melko vähän.
 
...ja terkkusii saunasta :wave: :heart:

En tiiä olinko hätähousu :snotty: mutta mä halusin :)...ja pojat onneksi ottivat tehokkaasti sitä kärkeä pois, joten mä pääsin niille höttöslöylyille :).

Esikoisen sain taas muilutetuksi laittamaan saunaa löylykuntoon, kun meinas taas olla pojalla kulmat kurtussa ja elo niiiin huonoa...hyvin kelpas isäntänä oleminen, hyvin teki hommansa ja saunasta tultuaan oli ihan eri poika :)

Vaan katellaas miten mun käy, tuliko takapakkia vai tekikö taudille hyvää. Tasoitti se ainakin tätä mun hötkyilyä :D...ainakin vähäsen...
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä